Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οδηγούμε το νέο VW ID.3

Διαβάστηκε από 37623 αναγνώστες - 13/7/2020

Πρώτη οδηγική εμπειρία με το νέο VW ID.3, το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο από το Wolfsburg. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στους πελάτες από τις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου, αλλά η AUTO BILD σε ενημερώνει σήμερα.

Στην αρχή επιλέγουμε πάντοτε να κάνουμε το test των υαλοκαθαριστήρων. Μπαίνουμε λοιπόν, μέσα στο αυτοκίνητο, ενεργοποιούμε τον κινητήρα και πιέζουμε το μοχλό για τους υαλοκαθαριστήρες. Πραγματικά, ο υαλοκαθαριστήρας καθαρίζει, αλλά τα φώτα ΔΕ λειτουργούν. Φτουουου!
Στα πολλά πράγματα, που γράφτηκαν για το ID.3, το «αυτοκίνητο του λαού» της VW για την ηλεκτρική εποχή, ανήκει κι αυτό: Τα ηλεκτρονικά... τρελαίνονται τόσο άσχημα, που ανάβουν τα φώτα, όταν ο οδηγός πιέζει το διακόπτη του υαλοκαθαριστήρα... Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των πολλών προβλημάτων με το software, που είχε πραγματικά το αυτοκίνητο.

Είχε; Ναι, σωστά διαβάσατε. Είχε! Μόνο δύο από τις 256 λειτουργίες δε θα εκτελούνται με το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του εντελώς πρόσφατα εξελιγμένου πρώτου ηλεκτρικού VW.



Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Έχει μήκος 4,26 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,77 m. Μπορέσαμε να οδηγήσουμε το ID.3 στο Wolfsburg, στην έδρα της VW, λίγο πριν από την έναρξη των πωλήσεών του. Τα σημαντικότερα γεγονότα για το ID.3 προτού καθίσουμε πίσω από το τιμόνι του: Την εβδομάδα μεταξύ 14 και 20 Ιουνίου 2020, ενεργοποιήθηκε ο διαμορφωτής στην ιστοσελίδα της VW για τους περίπου 35.000 καταναλωτές, που έσπευσαν κιόλας να κάνουν κράτηση (και έδωσαν ο καθένας προκαταβολή 1.000 ευρώ). Στις επόμενες 4 εβδομάδες οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να συνάψουν μια δεσμευτική σύμβαση αγοράς με τον έμπορο VW της επιθυμίας τους.

Τα πρώτα ID.3 θα παραδοθούν την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου και η τιμή στη Γερμανία θα είναι ελάχιστα κάτω από τα 40.000 ευρώ (με τη μεσαία μπαταρία 58 kWh και την αυτονομία των 420 χιλιομέτρων κατά WLTP), ενώ ο πελάτης θα λάβει το πλήρες περιβαλλοντικό μπόνους των 9.000 ευρώ.
Υπάρχουν δύο επιλογές αγοράς: όσοι παραλάβουν άμεσα το αυτοκίνητό τους (η εταιρεία τους αποκαλεί "first mover") θα πάρουν το αυτοκίνητό τους το συντομότερο δυνατό, αλλά θα πρέπει να μεταβούν ξανά στον αντιπρόσωπο για την ενημέρωση του λογισμικού στις αρχές του επόμενου έτους. Στη χρηματοδοτική μίσθωση (leasing), οι "first movers" θα έχουν την δυνατότητα να οδηγούν το νέο τους ID.3 δωρεάν για τους πρώτους τρεις μήνες. Όσοι έχουν περισσότερο υπομονή, επιλέγοντας την παράδοση στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, θα λάβουν όλες τις λειτουργίες με την παράδοση.



Ο διαμορφωτής για όλους θα ενεργοποιηθεί στα μέσα Ιουλίου. Κάθε πελάτης λαμβάνει μια ορισμένη ημερομηνία παράδοσης επειδή ο κορωνοϊός σταμάτησε και τις μονάδες παραγωγής στο Zwickau και είναι απίθανο να παραχθούν τα 100.000 ID.3, που είχαν προγραμματιστεί για  φέτος, όπως μας λέει ο Thomas Ulbrich, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για την ηλεκτροκίνηση.

Ποιος 2 λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες
Το App Connect δεν εκτελείται ακόμη και το Apple CarPlay δεν είναι ούτε ασύρματο ούτε ενσύρματο. Το smartphone πρέπει να συνδεέται μέσω bluetooth για τη μεταβατική περίοδο. Ωστόσο, το ID.3 θα είναι «πάντα συνδεδεμένο» (always online) από την πρώτη ημέρα.

Το εκτεταμμένο εύρος του μεγάλου head-up-display δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη. Αυτό σημαίνει πως η οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) λειτουργεί μόνο σε περιορισμένο βαθμό.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις