Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Η νέα GLE έχει μεγαλώσει αρκετά! Τα χαρακτηριστικά της: Μήκος 4924 χιλ (παλιό: 4804 χιλ), μεταξόνιο 2995 χιλ (2915 χιλ), πλάτος 1947 χιλ (1926 χιλ), ύψος 1795 χιλ (1796 χιλ).

Πρώτη οδήγηση Mercedes GLE: Απόλαυση χωρίς όρια

Διαβάστηκε από 6089 αναγνώστες - 26/9/2018

Τον Νοέμβριο, έπειτα από επτά χρόνια, ένα νέο πολυτελές SUV θα περάσει την πόρτα των αντιπροσωπειών της Mercedes. Εμείς το δοκιμάζουμε κάνοντας βόλτες σε συνθήκες χαλαρής αλλά και γρήγορης οδήγησης.

Ο καιρός στο Tuscaloosa, την αμερικανική πολιτεία της Αλαμπάμα, εκεί όπου γίνονται οι δοκιμές, είναι καυτός. Αρχικά ας ανοίξουμε το παράθυρο. Όχι εμείς αλλά το ίδιο το αυτοκίνητο. «Λοιπόν Mercedes! ¶νοιξε την ηλιοροφή!» «Εντάξει, θα ανοίξω την ηλιοροφή». Ναι, η νέα GLE υπακούει στις φωνητικές εντολές σας. Μπορείτε να της μιλήσετε ως το αφεντικό της, να κάνετε τις ανακοινώσεις σας και αυτή να τις εκτελέσει. Το σύστημα αυτό το γνωρίσαμε από την 
A-Class, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε επιπλέον με ψηφιακό Cockpit και ένα τεράστιο Monitor.



Δυστυχώς βρεθήκαμε μόνο στο κάθισμα του συνοδηγού, δίπλα στον Rüdiger Rutz, επικεφαλής του εγχειρήματος για όλα όσα προέκυψαν στη βάση της GLE. Μετά από τρεις ώρες στο νέο πολυτελές SUV είναι ξεκάθαρο ότι δικαιούται μια αύξηση μισθού. Ας δούμε όμως πρώτα τα γεγονότα. Η προηγούμενη GLE με τον εργοστασιακό κωδικό W 166 γεννήθηκε το 2011 ως M-Class, ανανεώθηκε το 2015 και ονομαζόταν στο εξής GLE.  Αλλά ήταν ένα παλιό αυτοκίνητο, από την άποψη δυναμισμού.

Το νέο μοντέλο θα είναι εκ νέου φαρδύ, με μήκος 4,92 μέτρα και κατά συνέπεια 30 εκατοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Είναι εμφανές και στον χώρο στο πίσω μέρος. Ακόμα και άτομα με ύψους δύο μέτρων κάθονται αξιοπρεπώς. Σε σχέση με το W 166, όμως, το νέο W 167 ΅Άδεν έχει τίποτα περισσότερο κοινό από δύο ή τρεις βίδες», λέει η Stefanie Schmitz, υπεύθυνη για την ανάπτυξη του GLE. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι καινούργια! 



Αλλά πάμε να οδηγήσουμε, πρώτα σε μια off-road διαδρομή. Ο Rutz επιλέγει το πρόγραμμα οδήγησης «Offroad Plus», που τοποθετεί το αυτοκίνητο 13 εκατοστά ψηλότερα. Ενώ έχει μια κλίση 45%, οι περισσότερο από δύο τόνοι βάρους, κυλούν αργά και ήσυχα πάνω από τους χοντρούς ογκόλιθους και ο ίδιος προσθέτει: «Μας ενοχλούσε πάντα ότι το Range Rover είναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου, από όσο είμαστε εμείς στην άσφαλτο». Τώρα το όχημα αγκαλιάζει το ανώμαλο έδαφος γλυκά, σαν να είχε προηγουμένως τοποθετηθεί στις ζάντες των 21 ιντσών ειδική κόλλα, ακόμα και όταν ο μπροστά αριστερά και πίσω δεξιά τροχός, βρίσκονται στον αέρα.

Η ανάρτηση μπορεί να μπλοκάρει περισσότερο, επειδή σε αυτή την έκδοση δεν έχει σταθεροποιητή. Ο Rutz και η ομάδα του έχουν αναπτύξει την ενεργή ανάρτηση ABC. Τέσσερις ανεξάρτητες δοκοί στο σύστημα EABC, εξασφαλίζουν ότι το φορτίο έχει πάντα πρόσφυση, ότι τίποτα δεν περιστρέφεται, τίποτα δεν τρεμοπαίζει ή κουδουνίζει. Η GLE κάνει επίδειξη κατεβαίνοντας σε κλίση 54%, και έπειτα βάζοντας όπισθεν και επιστρέφοντας στην αρχική της θέση. Η GLE έρχεται στη βασική έκδοση με ατσάλινα ελατήρια. Η αερανάρτηση και το ενεργό σύστημα EABC είναι προαιρετικά. Καθόμαστε στο πρώτο SUV με αίσθηση μοτοσικλέτας που λειτουργεί κάπως έτσι! Εισάγετε το πρόγραμμα οδήγησης «Curve», επιλέξτε την ένταση σε τρία στάδια και στη συνέχεια το κιβώτιο συμπεριφέρεται σαν να έχει ξεχάσει ότι πρόκειται για μεγάλο SUV και όχι Harley.



Ο Project Manager Schmitz δίνει βαρύτητα στις στροφές και έτσι έχετε την αίσθηση, ακόμα και στο κάθισμα του συνοδηγού, ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύχρηστο από ένα SUV σχεδόν πέντε μέτρων. Έπειτα υπάρχει και η κάμερα στο παρμπρίζ που σαρώνει το δρόμο και δίνει στις τέσσερις δοκούς πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του. Στην δοκιμασία αποφυγής αντικειμένου με 70χλμ/ώρα,  η παλιά GLE δεν τα κατάφερνε, την ώρα που τον νέο μοντέλο περνάει από την απότομη στροφή, κουνώντας την ουρά. Από εκδόσεις έχουν την GLE 350 d με ντίζελ V6, 258 ίππους και σύστημα τετρακίνησης. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι η GLE 450 και φοράει ένα βενζινοκινητήρα 367 ίππων. Εξακολουθούμε να περιμένουμε τον τετρακύλινδρο με την κίνηση στους πίσω τροχούς στο κάτω μέρος των εκδόσεων, καθώς και το τετράλιτρο V8 biturbo της AMG. 

Συμπέρασμα 
Θα είναι ένα καυτό φθινόπωρο! Το νέο VW Touareg είναι ήδη στους δρόμους, ενώ θα δοκιμάσουμε τη νέα BMW X5 ταυτόχρονα με την GLE. Η Mercedes θέλει τελικά να κερδίσει αυτόν τον αγώνα με την πιο έξυπνη συνδεσιμότητα και μια έξυπνη ανάρτηση που μπορεί να είναι σκληρή και συνάμα τρυφερή. Θα είναι συναρπαστικό!


 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις