Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

TEST THE BEST: Τα Διαμάντια της αυτοκίνησης σε ..3 διαφορετικές πίστες

Διαβάστηκε από 41906 αναγνώστες - 28/4/2019

Όλα τα αυτοκίνητα που στοιχειώνουν την ψυχή σου, βρέθηκαν μαζί σε σύγκριση 3 σταδίων. Μαζί τους κι εμείς! Και τα δοκιμάσαμε όλα!

Βρεθήκαμε στην πίστα της Bridgestone λίγο έξω από την Aprilia της Ιταλίας για την ετήσια «συνάντηση» Τest the Βest. Εκεί, δοκιμάσαμε όλα τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν σε 3 διαφορετικές πίστες τις οποίες είχαμε στην διάθεσή μας ώστε να εξάγουμε τα καλύτερα δυνατά συμπεράσματα για την οδική τους συμπεριφορά, το στήσιμο της ανάρτησης και βέβαια την ποιότητα κατασκευής.

Πιο συγκεκριμένα, κινηθήκαμε για 8 συνεχόμενα χιλιόμετρα με την τελική τους ταχύτητα (Main Oval Track), τα δοκιμάσαμε στην «κακοτράχαλη» άσφαλτο (Noise Harshness Vibration Track) για να δούμε τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα και την άνεση της ανάρτησης, ενώ για την συμπεριφορά στο όριο, την πληροφόρηση από το τιμόνι και την απόδοση των φρένων χρησιμοποιήσαμε το στενό, αλλά απαιτητικό «πιστάκι» του Dry Handling Track.
Οι 3 πίστες:
Οβάλ - υψηλής ταχύτητας:
To αστέρι της Bridgestone είναι η οβάλ πίστα μήκους 4 χιλιομέτρων και πλάτους 15 μέτρων. Η διαρρύθμιση της επιτρέπει ακόμα και αλλαγές λωρίδας πάνω στα πέταλα με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα. Τα πέταλα έχουν μέγιστη γωνία 37 °, επιτρέποντας έτσι τις δοκιμές υψηλής ταχύτητας. Σε αυτήν κάναμε 2 γύρους με κάθε αυτοκίνητο κρατώντας όσο περισσότερο μπορούσαμε την τελική ταχύτητα!

Δοκιμή άνεσης: Σε μία ευθεία 200+ μέτρων με έντονες ανωμαλίες, σπασίματα και λακκούβες δοκιμάσαμε την άνεση των αυτοκινήτων και φυσικά την συναρμογή του εσωτερικού καθώς περνώντας με 100χλμ./ώρα εμφανίστηκαν σε μερικά τριγμοί.

Dry handling: Σε αυτή την πίστα στρίψαμε με πολλά…. με πάρα πολλά χιλιόμετρα για να έχουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Είχε κάποια πολύ απαιτητικά κομμάτια που έβαζαν δύσκολα σε αυτοκίνητο και οδηγό ενώ σε αρκετές περιπτώσεις τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν υπερωρίες για να καταφέρουν να κρατήσουν το αυτοκίνητο στην επιθυμητή τροχιά. 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις