Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
365
σχόλια
Test συνεργείων Volvo: Επέμειναν να μας περάσουν ανύπαρκτη βλάβη!

Test συνεργείων Volvo: Επέμειναν να μας περάσουν ανύπαρκτη βλάβη!

Διαβάστηκε από 35866 αναγνώστες - 5/5/2024

Μας ενημέρωσαν πως πρέπει να αντικαταστήσουν την κόρνα του αυτοκινήτου, με χρέωση 160 ευρώ (+εργατικά) και τελικά είχε καεί η ασφάλεια... Μας χρέωσαν 22 ευρώ για μία καμένη λάμπα στο πίσω stop, ενώ πουθενά το κόστος δεν ξεπερνά τα 2 ευρώ. Πληρώσαμε το ακριβότερο Service (350 ευρώ) που έχουμε κάνει μέχρι τώρα, για λάδια-φίλτρα, αλλά ακόμα κι έτσι, απέτυχαν να βρουν το 68% των βλαβών. Πήγαμε σε προγραμματισμένο ραντεβού service, και τελικά μας ενημέρωσαν πως δεν προλαβαίνουν, και πως το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει στην αντιπροσωπεία…

Πρωτόγνωρα πράγματα συναντήσαμε στο μυστικό test εξουσιοδοτημένου συνεργείου Volvo, που επισκεφτήκαμε για ένα απλό service. Το πράγμα δεν ξεκίνησε από την αρχή καλά, με μεγάλη απρόβλεπτη ταλαιπωρία εκ μέρους τους. Τηλεφωνήσαμε και κλείσαμε προγραμματισμένο ραντεβού σε ημέρα και ώρα, με τον αναγνώστη μας να παίρνει άδεια από την εργασία του, ώστε να πραγματοποιήσουμε το service στο εξουσιοδοτημένο της Volvo. Όταν φτάσαμε στην προγραμματισμένη ώρα (και λίγο νωρίτερα), μας ενημέρωσαν πως δεν προλαβαίνουν να μας κάνουν το Service και το αυτοκίνητο θα πρέπει να μείνει μέσα τουλάχιστον για 24 ώρες... Αναγκαστήκαμε λοιπόν να μεταφέρουμε το Service για την επόμενη εβδομάδα, αφού δεν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν τις επόμενες ημέρες και ο αναγνώστης μας, αναγκάστηκε να πάρει και πάλι άδεια από την δουλειά του! Τρομερά απρόβλεπτη ταλαιπωρία για τον ίδιο (αλλά και για εμάς), τον οποίο ευχαριστούμε για την υπομονή του. 

Δύο επισκέψεις, η μία χειρότερη από την άλλη

Συνολικά έχουμε επισκεφτεί 2 φορές εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Volvo, με τα αποτελέσματα να μην είναι θετικά. Και στον ποιοτικό έλεγχο αλλά και στην εύρεση βλαβών, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Volvo συναγωνίστηκαν ποιος θα σημειώσει την πιο κακή βαθμολογία. 
  VOLVO (1) VOLVO (2)
Εύρεση Βλαβών 32% 32%
Ποιοτικός έλεγχος 35% 5%
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά 250 € 250 €
Τιμή που πληρώσαμε 224 € 350 €
Τελική Βαθμολογία 33,00% 23,00%
 
Και στις τιμές συναντήσαμε απρόβλεπτες συμπεριφορές, αφού στο 2ο service σε εξουσιοδοτημένο της Volvo, πληρώσαμε το ακριβότερο service (λάδια-φίλτρα) που έχουμε πληρώσει μέχρι και σήμερα (350 ευρώ), σε πάνω από 60 test που έχουμε κάνει μέχρι και τώρα. Και δεν έφτανε μόνο αυτό, αφού σε σχέση με όσα μας είχαν ενημερώσει τηλεφωνικά υποχρεωθήκαμε να πληρώσουμε 100 ευρώ παραπάνω. Αρνητική εντύπωση μας έκανε και η αντικατάσταση μιας απλής λάμπας που είχε καεί, αφού τα χρήματα που μας ζητήθηκαν ήταν 22 ευρώ.  Στα τόσα service που έχουμε κάνει, έχουν υπάρξει και άλλες φορές που χρειάστηκε αντικατάσταση απλής λάμπας, με το κόστος να μην ξεπερνά τα 2 ευρώ και φυσικά, χωρίς κανείς να μας χρεώσει εργατικά για μία λάμπα που την αλλάζεις σε 2 λεπτά. Όταν είδαμε την απόδειξη, μας έκανε τόσο εντύπωση που ψάξαμε όλες τις αποδείξεις που έχουμε από τα 60+ test που έχουμε πραγματοποιήσει, ώστε να δούμε αν υπήρχε άλλη εταιρεία με τέτοια χρέωση, και φυσικά δεν υπήρχε...

After Sales Volvo: Επέμειναν για βλάβη που δεν υπήρχε

Ακριβώς ίδια ήταν η βαθμολογία και στις δύο επισκέψεις μας στα εξουσιοδοτημένα της Volvo, αφού και στις δύο περιπτώσεις απέτυχαν να βρουν το 68% των βλαβών. Φανταστείτε να έχετε πληρώσει το πιο ακριβό service σε όλη την Ελλάδα, και να μην ελέγχουν σωστά το αυτοκίνητο σας… 
Το ακόμα πιο περίεργο ήταν, πως μας ενημέρωσαν για χαλασμένη κόρνα στο αυτοκίνητο του αναγνώστη, και πως η αντικατάσταση της θα κοστίσει 160 ευρώ (+εργασία). Ο αναγνώστης και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, απάντησε αν έχουν ελέγξει την ασφάλεια της κόρνας, αφού είχε συμβεί και στο παρελθόν να καεί και να μην λειτουργεί η κόρνα. Η απάντηση του μηχανικού της Volvo ήταν: «Το ελέγξαμε και δεν είναι η ασφάλεια, θέλει αλλαγή όλη η κόρνα». Kαι μαντέψτε τι ήταν; Ήταν η ασφάλεια! Είτε λοιπόν προσπάθησαν να μας περάσουν ανύπαρκτη βλάβη, είτε απλά δεν το ελέγξανε! Το αποτέλεσμα για τον καταναλωτή είναι το ίδιο, αφού θα έπρεπε να πληρώσει, μία ανύπαρκτη βλάβη. Εμείς ήμασταν τυχεροί και την γλυτώσαμε, αφού δεν ήταν διαθέσιμη και θα έπρεπε να την παραγγείλουν, απόδειξη πως μάλλον έχουν δίκιο οι ιδιοκτήτες Volvo που κάνουν έντονα παράπονα για την επάρκεια των ανταλλακτικών. Επιστρέφοντας από το εξουσιοδοτημένο service της Volvo, ψάξαμε μήπως έχει καμμένη ασφάλεια, την αλλάξαμε και η κόρνα λειτουργούσε κανονικά…
Οι 30 έλεγχοί που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος Στην 1η Επίσκεψη η VOLVO ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 68%  των βλαβων Στην 2η Επίσκεψη η VOLVO ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 68%  των βλαβων
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά)
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης
Στάθμη λαδιών κινητήρα
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά)
Δίσκους και φερμουίτ φρένων
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων
Φώτα και φλας
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας
Πόρτες
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά)
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας

Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών Volvo: Η χειρότερη βαθμολογία σε πάνω από 60 test

Η εύρεση των βλαβών έχει διπλάσια σημασία, διότι είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν όλοι, όμως δεν γίνεται να μην εστιάσουμε αρνητικά την προσοχή μας στον ποιοτικό έλεγχο του test, αφού το 5% είναι χειρότερη βαθμολογία που συγκέντρωσε συνεργείο σε πάνω από 60 test που έχουμε κάνει σε όλατα εξουσιοδοτημένα της χώρας. Η Volvo εδώ και χρόνια χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της ως premium, και θέλει να συγκριθεί ως τέτοια με την Mercedes. Αντί λοιπόν οι υπηρεσίες της να είναι και αυτές premium, βαθμολογήθηκε με την χειρότερη επίδοση από όλες τις μάρκες. Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά, και προτείνουμε στους υπεύθυνους να ασχοληθούν σοβαρά, και να αλλάξουν την ποιότητα των υπηρεσιών των εξουσιοδοτημένων συνεργείων τους.

Ποιοτικός έλεγχος VOLVO (1) VOLVO (2)
Πιστοποιητικό Ελέγχου OXI OXI
Αναφορά προβλημάτων OXI OXI
TestDrive ΝΑΙ OXI
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός OXI ΝΑΙ
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού ΝΑΙ OXI
Χώρος αναμονής & Συνεργείου ΝΑΙ ΝΑΙ
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service OXI OXI
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία OXI NAI
Συνολική Βαθμολογία 35% 5%

* To 1o test πραγματοποιήθηκε με Volvo C30 του 2003 το μήνα Δεκέμβριο, και το 2ο με Volvo S80 του 2011 τον Ιούλιο.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

  • Lampros Stamelakos

    ΟΙ Μεγαλυτεροι Απατεωνες .! στα σερβις ειναι Νο1 στην ΤΟΥΟΤΑ.. Και μετα ολοι οι αλλοι... τωρα που αλαξε ο Νομος να δουμε απο που θα κλεβουν οι δηθεν Μηχανικοι (τιμολογια αγορας και παροχης υπηρεσιων.) εκπτωσεις αγορας ανταλακτικων κτλ. θα ειναι απαραιτητα για την πληρωμη .! οποιος δεν κοβει τα προστιμα ειναι τρελααα..!! επισης θα πρεπει για οτι εργασια γινεται να υπογραφουν στο βιβλιο σερβις .!! .( υπογραφη σφραγιδα.!! μην το ξεχναμε ΠΟΤΕ αυτο.!!

    Προβολή περισσότερων σχολίων