Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mitsubishi Colt Hybrid: Γαλλοϊαπωνική συμμαχία με στόχο τις πωλήσεις
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mitsubishi Colt 1.6 HYBRID, Τιμή 16/05/2024: 26 950€

Mitsubishi Colt Hybrid: Γαλλοϊαπωνική συμμαχία με στόχο τις πωλήσεις

29/4/2024

Mε άρωμα Clio και ευρωπαϊκή εμφάνιση!
Εσωτερικό με κάθετη οθόνη 9,3 ιντσών και ποιοτικά στοιχεία.
Έχει 145 ίππους και καίει 5,3 λτ./100 χλμ.
Ευχάριστο στο δρόμο, τα καταφέρνει κι εκτός πόλης.

Mε άρωμα Clio και ευρωπαϊκή εμφάνιση!

To Mitsubishi Colt, μετά από σχεδόν 10 χρόνια, επιστρέφει στην Ευρώπη υπό τη σκέπη της Renault! Tι εννοούμε; Ουσιαστικά πρόκειται για ένα Renault Clio με αλλαγμένα σήματα και ελαφρώς τροποποιημένη μπροστινή μάσκα, κάτι που έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν όπως στην περίπτωση του Toyota Yaris Hybrid και του Mazda 2. Αυτό του δίνει το πλεονέκτημα ότι η εμφάνιση του είναι ήδη γνώριμη στο καταναλωτικό κοινό και δεν χρειάζεται να κερδίσει από την αρχή την όποια συμπάθεια.

Εσωτερικό με κάθετη οθόνη 9,3 ιντσών και ποιοτικά στοιχεία

Όπως κι έξω, έτσι και η καμπίνα έρχεται σχεδόν αυτούσια από το Renault Clio, κάτι που δεν είναι αναγκαστικά κακό. Τα υλικά κατασκευής είναι ποιοτικά, αν και στο κάτω μέρος του ταμπλό συναντάμε σκληρά πλαστικά, με τη συναρμογή να κρίνεται ικανοποιητική! Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 10 ιντσών, με τη digital εικόνα να συμπληρώνεται από την κάθετη κεντρική οθόνη 9,3 ιντσών, η οποία «τρέχει» ένα σύγχρονο λογισμικό που μεταξύ άλλων υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto και διαθέτει σύστημα πλοήγησης.

Έχει 145 ίππους και καίει 5,3 λτ./100 χλμ.

Κάτω από το καπό του full υβριδικού Mitsubishi Colt της δοκιμής μας βρισκόταν ένας ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που συνεργάζεται με δυο ηλεκτρομοτέρ, 49 και 20 ίππων, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 143 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός ιδιαίτερου αυτόματου κιβωτίου (multi-mode) που προσφέρει 15 διαφορετικούς συνδυασμούς λειτουργίας. Όσον αφορά την κατανάλωση, το full υβριδικό σύστημα κάνει αρκετά καλά τη δουλειά, κρατώντας την σε μεικτές συνθήκες στα 5,3 λτ./100 χλμ.

Ευχάριστο στο δρόμο, τα καταφέρνει κι εκτός πόλης.

Στο δρόμο δεν διαφέρει από το «αδερφικό Clio». Κινείται με ευκολία εντός αστικού περιβάλλοντος, όπου ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει αρκετά συχνά τον πρωταγωνιστικό ρόλο, με την εναλλαγή μεταξύ των «δυο κόσμων» να μην γίνεται πάντα αισθητή. Σε ανοιχτούς δρόμους παραμένει αθόρυβο σε ικανοποιητικό βαθμό (εκτός αν ο οδηγός πηγαίνει συνέχεια με τέρμα γκάζι και κρατάει ψηλά το φορτίο του κινητήρα) και σίγουρα δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.

Σελ.
2
Ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ, μαζεμένο εσωτερικό
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε