Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
HYUNDAI i20 1.0 T-GDI 48V-HYBRID
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

HYUNDAI i20 1.0 T-GDI 48V-HYBRID

Διαβάστηκε από 26966 αναγνώστες - 1/3/2021

Το i20 παρέχει μακράν τους καλύτερους χώρους, εμπρός και, ιδιαίτερα ξεχωριστά, στις πίσω θέσεις. Στη δεύτερη σειρά θέσεων, λοιπόν, κάθεται κανείς σαν να βρίσκεται σε αυτοκίνητο της... μικρομεσαίας κατηγορίας και σαφώς καλύτερα σε σχέση με το Mazda 2 και το Corsa. Επίσης, ο χώρος αποσκευών με μέγιστο όγκο 1.075 λίτρων είναι οπωσδήποτε αποδεκτός.

Κοινοποίησέ το »




Η γεννήτρια-μίζα με ιμάντα «ξυπνά» το Hyundai απαλά από τον... ύπνο του συστήματος “stop&start”, ενώ η εξοικονόμηση καυσίμου είναι δυνατή μόνο σε περιορισμένο βαθμό. Ο ζωντανός τρικύλινδρος κινητήρας εκπλήσσει χάρη στη συνεργασία του με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, που έχει και λειτουργία “sailing”, μια που το κιβώτιο είναι χειροκίνητο, αλλά με 6,6 λίτρα καταναλώνει περισσότερη βενζίνη σε σχέση και με τους δύο ανταγωνιστές του.



Πάντως, η άνεση της ανάρτησης είναι η καλύτερη. Το Hyundai περνά τις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες με ευκολία. Οι χαλαρές βόλτες απαιτούν σαφώς άνετα καθίσματα και ένα τακτοποιημένο cockpit με καλό επίπεδο συνδεσιμότητας και λογική φωνητική λειτουργία. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πεντάλ του συμπλέκτη χρήζει, τουλάχιστον, εξοικείωσης. Σε περίπτωση μιας εκκίνησης... πανικού, ανταποκρίνεται με αμεσότητα, αλλά στο normal πρόγραμμα οδήγησης το i20 δεν ξεκινά με την ίδια ζωντάνια.