Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Από Lada έως Opel
24 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από Lada έως Opel

Διαβάστηκε από 19069 αναγνώστες - 16/6/2022

Lada Niva (από το 1976): Επειδή ο απαρχαιωμένος Ρώσος γλίτωσε από τη μετάβαση σε ένα soft SUV. Το Niva δεν κινείται ποτέ τέλεια, αλλά κινείται πάντοτε και πηγαίνει οπουδήποτε.

Κοινοποίησέ το »


Lancia Kappa Coupé (1997 ως 2000): Επειδή η διάσημη παράδοση της ιταλικής μάρκας μάς παρηγορεί ότι οι σχεδιαστές είχαν σε αυτήν την περίπτωση μια μάλλον κακή μέρα. ¶λλωστε, είναι λογικό, το δίθυρο μοντέλο να δείχνει ακραίο.



Lancia Thesis (2002 ως 2009): Επειδή το να είσαι διαφορετικός -ως καθαρός αυτοσκοπός- γίνεται κάτι το πιο συναρπαστικό και πιο ελκυστικό, φυσικά από τη στιγμή που υπό κανονικές συνθήκες όταν το αντικείμενο γερνά, ξεχνιέται.



Land Rover Evoque (από το 2011): Επειδή ένα βρετανικό πολυτελές SUV βρέθηκε σπάνια τόσο κοντά στους απλούς ανθρώπους. Σε αντίθεση με τα περισσότερα… τρακτέρ των μεγαλουπόλεων, το Evoque έχει classic σχεδίαση και εντυπωσιάζει με το στιλ και τους καλούς τρόπους του.



Lexus IS 300 SportCross (2001 ως 2005): Επειδή, εκτός από την BMW 330i Touring, υπήρχαν και άλλα συναρπαστικά αυτοκίνητα. Όποιος ψάχνει κάτι χωρίς την πλήξη των πληθωριστικών μονάδων, δηλαδή «πόσα μοντέλα έχουν πουληθεί», εξυπηρετείται μια χαρά με αυτό το σπάνιο Lexus.



Lotus Elise (2η γενιά, 2000 ως 2009): Επειδή ένα σπορ αυτοκίνητο μπορεί να είναι ακόμα και σήμερα ελαφρύ και συμπαγών διαστάσεων, αν επικεντρώνεται στα βασικά. ΓιΆ αυτό, η Elise ξεπερνά όλους τους ανταγωνιστές της ακόμα και με σχετικά μικρούς κινητήρες.



Maybach 62 (2002 ως 2012): Επειδή προσφέρει την τελειότητα της Mercedes σε όλους εκείνους, που απλά δε θέλουν να αποκτήσουν μια Mercedes.



Maserati Quattroporte V8 (2003 ως 2012): Επειδή είναι το όνειρο όλων, όσοι θα ήθελαν να έχουν ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο με οδική συμπεριφορά σπορ μοντέλου, ένα διάσημο V8 κινητήρα της Ferrari και χώρο για την οικογένεια.

Mazda 121 (1991 ως 1996): Επειδή συνδυάζει την ανθεκτικότητα ενός Mazda με την ατομικότητα και τον ανοιχτό χαρακτήρα μιας πάπιας. Αλλά, και επειδή η Mazda τόλμησε να τονίσει το ωοειδές σχήμα του 121 με αποχρώσεις… αυγών του Πάσχα.



Mazda RX-8 (2003 ως 2011): Επειδή η κληρονομιά του έξυπνου Felix Wankel φτάνει εδώ στο αποκορύφωμά της, σε ένα τετράθυρο coupé με έως και 231 PS.



Mercedes SL (R 230, 2001 ως 2011): Επειδή μόνη της η συντομογραφία “SL” υπόσχεται σε αυτήν την πρόταση καριέρα ενός κλασικού μοντέλου. Επιπλέον, επειδή η σχεδόν μοντέρνα ακόμη Benz γοητεύει με τις εξαιρετικές επιδόσεις της, την άνεσή της σε αφθονία και το εντυπωσιακό επίπεδο της ποιότητας.

Mercedes SLK (R 170, 1996 ως 2004): Επειδή θα ήταν η πρώτη φορά, που μια Mercedes ανοιχτού τύπου δε θα γινόταν μία classic πρόταση. Επιπλέον, χάρη στους μεγάλους αριθμούς πωλήσεων, θα μπορούσε να γίνει το πρώτο οικονομικά προσιτό classic roadster της Mercedes-Benz.



Mercedes-Benz C 63 AMG (από το 2011): Επειδή έχει τοποθετηθεί ένας μεγάλος V8 κινητήρας (6,2 λίτρων, 457 PS) σε μια διακριτική C-Class, αλλά και επειδή το συγκεκριμένο τέρας των PS μπορεί να είναι ένα από τα τελευταία του είδους του.



MGF Roadster (1995 ως 2002): Επειδή κάποια στιγμή θα καταλάβουμε ότι μπορεί να υπάρχουν ισχυρά βρετανικά roadster, που δε φέρουν τον κινητήρα μπροστά ούτε και τόσο μαλακή ανάρτηση. Αν ήταν μόνο και περισσότερο αδιάβροχο…



MG ZT-T SE 4.6 V8 (2004 ως 2005): Επειδή πίσω από αυτή τη… σαλάτα γραμμάτων βρίσκεται ένα Rover 75 με κίνηση στον πίσω άξονα και ένας V8 κινητήρας του Mustang. Μόνο 40 από αυτά ήρθαν στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων περίπου 15 station wagon.



MINI Cooper (2001 ως 2006): Επειδή η νέα έκδοση ενός κλασικού μπορεί επίσης να γίνει ένα κλασικό μοντέλο. Τουλάχιστον, αν ξεχωρίζει από τη μονοτονία του ανταγωνισμού.



Mitsubishi 3000 GT (1990 ως 2000): Επειδή αναρωτιόμαστε γιατί δεν υποκύψαμε νωρίτερα στη γοητεία του αγωνιστικού μοντέλου υψηλής τεχνολογίας. Υπέρ του μιλούν η τετραδιεύθυνση, τα 300 turbo PS και (τις πιο πολλές φορές) ο πλήρης για τα δεδομένα των ΅90s εξοπλισμός.



Nissan Cube (2008 ως 2011): Επειδή οι Ιάπωνες συνεχίζουν να μας δείχνουν πώς σχεδιάζονται cool αυτοκίνητα πόλης, όπως, για παράδειγμα, ο συγκεκριμένος κύβος επί τροχών.



Nissan Micra C+C (2005 ως 2009): Επειδή το μικρό cabrio με την αναδιπλούμενη οροφή ήταν ένας από τους πρωτοπόρους του concept «ανοιχτό-το-καλοκαίρι-αλλά-το-χειμώνα-κλειστό». Και αυτό χάρη σε μια μεταλλική και γυάλινη οροφή!

Nissan 350Z (2002 ως 2009): Επειδή είναι ένα σχετικά προσιτό, διασκεδαστικό και, παρόλΆ αυτά, στιβαρό και αξιόπιστο σπορ αυτοκίνητο, όπως και επειδή η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς είναι απλά διασκεδαστική.



Opel Astra GTC (2006 ως 2010): Επειδή μόνο ένας γυάλινος θάλαμος πλοήγησης ενός μαχητικού αεροσκάφους παρέχει καλύτερη ορατότητα, εκτός κι αν άλλες μάρκες υλοποιήσουν την ίδια ιδέα.



Opel Zafira A OPC (2001 ως 2005): Επειδή είναι το μοναδικό σπορ αυτοκίνητο με κουστούμι οικογενειακού μοντέλου. Το Zafira A OPC το καταλαβαίνει μόνο όποιος έδειξε τα πίσω φώτα του σε άλλους οδηγούς, κινούμενος με ταχύτητα 220 km/h.



Opel Omega Caravan (1986 ως 1993): Επειδή το Omega A παρείχε μια αεροδυναμική αίσθηση στην Opel και επειδή το παρεξηγημένο μεγάλο station wagon με τον κεραυνό (το λογότυπο της γερμανικής φίρμας) είναι ένας αξεπέραστος μεταφορέας.

Opel Speedster (2000 ως 2005): Επειδή πιστεύουμε ότι μία Lotus δεν ενοχλεί κανέναν, όταν ή αν ο κεραυνός της Opel φανεί στο κλειδί της. Επιπλέον, υπάρχει ο ασυμβίβαστος σπορτίφ χαρακτήρας του Opel.