Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Από Peugeot έως Suzuki
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από Peugeot έως Suzuki

Διαβάστηκε από 19050 αναγνώστες - 16/6/2022

Peugeot 1007 (2005 ως 2010): Επειδή το πρωτότυπο γαλλικό μοντέλο προσφέρει ένα μοναδικό μηχανισμό συρόμενων θυρών, όπως αυτός των βαγονιών του μετρό.

Κοινοποίησέ το »


Peugeot 406 Coupé (1997 ως 2005): Επειδή στο μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος η αισθητική του δείχνει ότι το στιλ του Pininfarina δεν έχει πέραση μόνο σε ιταλικές προτάσεις.

Porsche 968 (1991 ως 1995): Επειδή ο πιθανός ιδιοκτήτης μπορεί να απολαύσει το συναρπαστικό transaxle concept (μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και κιβώτιο ταχυτήτων στην μπροστινή πλευρά) της 968 σε κάθε μέτρο που οδηγεί. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο είναι υψηλής ποιότητας, κάτι που χαρακτηρίζει τις Porsche.

Renault Sport Spider (1995 ως 1999): Επειδή η Renault δε θα κατασκευάσει ποτέ ξανά ένα αγωνιστικό μοντέλο χωρίς παράθυρα και με πόρτες, που ανοίγουν προς τα πάνω. Πάμε στοίχημα;



Renault Vel Satis (2002 ως 2009): Επειδή εκτός από τους ατομικιστές και τους οπαδούς της αισθητικής, κανείς δεν κατάλαβε το σκοπό ύπαρξης του Renault Vel Satis. Πάντως, η σχεδίασή του επισκίασε όλους τους άλλους εκπροσώπους της business-class.



Renault Laguna Coupé (2008 ως 2015): Επειδή τα κομψά coupé, που πωλούνται δύσκολα είναι μια γαλλική σπεσιαλιτέ, αλλά σπάνια προέρχονται από τη Renault. Επίσης υπήρχε Laguna με τετραδιεύθυνση, η οποία εξασφαλίζει έναν κύκλο στροφής, που τελευταία ήταν normal πριν από 30 χρόνια.



Renault Clio V6 24V (2003 ως 2004): Επειδή ο αγωνιστικού προφίλ… νάνος από την Dieppe της Γαλλίας ήταν κάποτε το γρηγορότερο μικρό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Και επειδή ένας τοποθετημένος στο κέντρο κινητήρας, ισχύος 254 PS, σε ένα αυτοκίνητο μικρής κατηγορίας είναι απλώς μία τρέλα.



Renault Avantime (2001 ως 2003): Η αλήθεια είναι πως από τον καιρό των Citroën Ami 6 και Talbot Tagora οι Γάλλοι παραδοσιακά κατασκεύαζαν αυτοκίνητα με ακμές. Αλλά ένα van coupé, όπως αυτό, δεν πρόκειται να δούμε ποτέ ξανά!



Renault Twingo (1993 ως 2007): Επειδή το συμπαθητικό κομμάτι των σχεδιαστών από τη Γαλλία με την αναδιπλούμενη οροφή είναι ένα προσιτό «σχεδόν cabrio».



Rover 75 (1998 ως 2005): Επειδή χάρη στην αυθεντική βρετανική σχεδίαση και τον πολυτελή εξοπλισμό του, ήταν ένα σπάνιο classic μοντέλο ακόμα και ως νέο αυτοκίνητο.



Saab
900 Cabrio (1993 ως 1998): Επειδή το ανοιχτό σουηδικό μοντέλο θα ήταν η καλύτερη εναλλακτική λύση, παρότι βασιζόταν στο Opel Vectra, αν ο προκάτοχός του με τον ισχυρό χαρακτήρα του βρισκόταν σε ποσοστό 100% σε σταθερά χέρια.



Saab 9-3 (1998 ως 2011): Επειδή ήταν ένα από τα τελευταία Saab παραγωγής. Διότι, όπως όλα τα σουηδικά αυτοκίνητα, αποπνέει στον οδηγό του πολλή ατομικότητα, αλλά και επειδή οι ισχυροί turbo βενζινοκινητήρες του είναι απλά υπέροχοι.



Smart Fortwo Coupé (1998 ως 2007): Επειδή με την εμφάνιση του πρώτου Smart η στάθμευση κάθετα σε σχέση με τη λωρίδα κυκλοφορίας εξελίχθηκε για πρώτη φορά η ξεχωριστή γοητεία του.



Smart Crossblade (2002 ως 2003): Επειδή τελικά είναι αρκετά προσιτό. Πάμε στοίχημα ότι αυτή η περίεργη… μπανιέρα, στην οποία οδηγός και συνοδηγός κάθονται μέσα, θα γίνει σύντομα ένα εξαιρετικά ακριβό συλλεκτικό αντικείμενο;



Smart Roadster (2003 ως 2005): Επειδή το image των αγοραστών των νέων μοντέλων του θα ξεχαστεί σύντομα, ενώ το εντυπωσιακά διασκεδαστικό Roadster θα παραμένει με τον καιρό εντελώς το ίδιο.



Subaru Impreza WRX STi (2001 ως 2007): Επειδή το μικρό τετρακίνητο θηρίο των 280 PS σε μεταλλικό μπλε χρώμα, με το τεράστιο πίσω σπόιλερ και τους χρυσαφί τροχούς είναι απλώς cult.



Subaru
SVX (1992 ως 1997): Επειδή η Porsche πήρε αυτόν τον εξακύλινδρο boxer ως πρότυπο για τους σημερινούς κινητήρες της, αλλά και επειδή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κεκλιμένα πλευρικά παράθυρα και τετρακίνηση!

Suzuki Vitara X-90 (1996 ως 1998): Επειδή το «πρώτο… funster της Γερμανίας» ήταν και το τελευταίο. Δύο καθίσματα και μια πίσω αεροτομή πάνω από το χώμα; Όποιος δεν αισθάνεται με το X-90 αμηχανία, μπορεί να το… χτυπήσει.