Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Ιδού το νέο VW ID.4 των 306 ίππων

Διαβάστηκε από 9546 αναγνώστες - 2/4/2020

Η VW έχει το επόμενο ID. Το πρώτο ID.3 δεν έχει κυκλοφορήσει στους δρόμους ακόμη, αλλά με το ID.4 αποκτά ένα μεγάλο αδερφό, κάτι σαν ένα ηλεκτροκίνητο Tiguan. Τι θα κάνει ο ανταγωνισμός?

Την ιστορία του Tiguan την έχουμε αφηγηθεί α) με ευχαρίστηση και β) με μεγάλη συχνότητα. Αφού η μόδα των SUV πέρασε, ήρθε και αυτό στην αγορά χρόνια μετά από τους ανταγωνιστές του. Και στη συνέχεια, ανέβηκε κατ ευθείαν στην κορυφή. Στη σύγχρονη εποχή, με σχεδόν 800.000 πωλήσεις το χρόνο είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα του ομίλου.
Από την άλλη, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το νέο ID.4 πως έρχεται πολύ αργά, καθώς εξ αρχής δεν είναι κυνηγός, αλλά ένας κυνηγημένος. Παρουσιάζεται το καλοκαίρι, η έναρξη των πωλήσεων αναμένεται μέσα στο 2020 - και ο ανταγωνισμός; Δεν έχει να επιδείξει κάτι συγκρίσιμο.
Κάτι, που ουσιαστικά είναι κρίμα. Γιατί το ID.4 είναι ένα αυτοκίνητο, που μπορείς να συμπαθήσεις. Πάνω απ όλα επειδή είναι τόσο πρακτικό. Με μήκος αμαξώματος περίπου 4,60 μέτρων (επομένως όντας μεταξύ Tiguan και Tiguan Allspace) παρέχει περισσότερο χώρο από ένα Touareg.



Και πώς προχωρά το θέμα; Επειδή το ID.4 θα διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα. Οι μπαταρίες, λοιπόν, θα είναι τριών μεγεθών και θα βρίσκονται σε επίπεδη μορφή στο πάτωμα του αυτοκινήτου (εξαιτίας του χαμηλού κέντρου βάρους θα είναι καλή και η οδική συμπεριφορά), ενώ η βασική έκδοση θα εφοδιάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος. Με αυτά τα δεδομένα, περισσεύει πολύς χώρος για τους επιβάτες και περίπου 600 λίτρα για τις αποσκευές. Αργότερα, η VW έχει σκοπό να λανσάρει και τετρακίνητες εκδόσεις (δηλαδή με ακόμα έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα). Μεταξύ αυτών θα λανσαριστεί και σπορ έκδοση GTX με ισχύ 306 PS.



Μεγάλη αυτονομία και προσιτή τιμή
Σε όλα τα ID.4 θα είναι κοινό στοιχείο το γεγονός ότι η VW έχει ξεκαθαρίσει τις θεμελιώδεις δυσκολίες της ηλεκτροκινητικότητας: δηλαδή τις αυτονομίες μεταξύ περίπου 340 km (με τη «βασική» μπαταρία των 55 kWh) και πάνω από 500 km. Με ταχυφόρτιση το ID.4 είναι δυνατό να φορτιστεί μέσα σε 40 λεπτά σε ποσοστό 80%. Και με την τιμή (στη Γερμανία) ενός Tiguan με πετρελαιοκινητήρα, δηλαδή σχεδόν 35.000 ευρώ, θα είναι σαφώς προσβάσιμο.
Αυτό το συνολικό πακέτο εμπιστεύεται η Volkswagen, ώστε το ID.4 να γίνει το μοντέλο, που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και σημειώνει τις περισσότερες πωλήσεις.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις