Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι επισκέψεις έγιναν στο συνεργείο;

Τι επισκέψεις έγιναν στο συνεργείο;

Διαβάστηκε από 16780 αναγνώστες - 17/6/2022

Ας μείνουμε καθισμένοι στις μπροστινές θέσεις, στο πλάι, όμως, δύο συναδέλφων με πολύ διαφορετική σωματοδομή. Ο πρώτος από αυτούς πλησιάζει τα δύο μέτρα και είναι ενθουσιασμένος: «Βολικά χαμηλή η θέση και η στάση του σώματος, υπέροχα! Σε γενικές γραμμές οι αναλογίες των χώρων είναι καλές. Ο διευθυντής σύνταξης του περιοδικού των ιστορικών αυτοκινήτων “Klassik” είναι μάλλον πιο κοντός σε σχέση με το μέσο όρο, αλλά έμεινε κι αυτός ικανοποιημένος: «Σε αυτό το αυτοκίνητο βρίσκω με την πρώτη μια τέλεια θέση, προκειμένου να καθίσω, διατηρώντας ταυτόχρονα την καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι.»

Κοινοποίησέ το »

 


Είχαμε πάντοτε ένα καλό προαίσθημα κάθε φορά, που οδηγούσαμε το Civic «μας» στον παλαιότερο έμπορο της Honda στη Γερμανία. Περίπου κάθε 15.000 χιλιόμετρα, η μπλε λάμψη «μας» λαχταρούσε τον συμπαθέστατο κύριο, ενώ, μετέπειτα, αν και γίνονταν επιθεωρήσεις με αλλαγές λαδιού, ο λογαριασμός κυμαινόταν μεταξύ 207,67 και 308,60 ευρώ. Όταν τα χιλιόμετρα ήταν πια 32.789 και 62.698, και το συνεργείο αντικατέστησε επίσης το λιπαντικό του συστήματος μετάδοσης (τις περίφημες «βαλβολίνες»), τότε ο λογαριασμός ήταν υψηλότερος στα 453,15 και 500,23 ευρώ, αντίστοιχα.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Civic 1.5 VTEC
Κινητήρας  Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
Κυβισμός 1.498 cc
Ισχύς 182 PS στις 6.000 σ.α.λ.
Ροπή     220 Nm στις 1.700 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Κιβώτιο / Κίνηση CVT / στους επρός τροχούς
Χώρος αποσκευών 478-1.245 l
Βάρος/φόρτωση 1.350 kg / 470 kg
Κατανάλωση 6,7 l αμόλυβδη 98 οκτανίων (WLTP)
Εκπομπές CO2 151 g/km κατά WLTP
Παρεμπιπτόντως, αναφερόμενοι στο συνεργείο: είχαμε σχεδόν φτάσει σε σημείο να σκεφτόμαστε ότι με αλλαγή λαδιού και αντικατάσταση του σετ από τα τακάκια των φρένων θα καταλήγαμε κοντά στα 399,17 ευρώ στο πλαίσιο του τέταρτου service. Αυτή ήταν μια ώριμη ιδέα για αυτό το… άφθαρτο αυτοκίνητο. Τότε όμως, ο βετεράνος των δικών μας δοκιμών αντοχής οδήγησε ξανά το Civic λίγο πριν από τη συνταξιοδότησή του και ακριβώς κατά τη διάρκεια εκείνων των 15 ημερών, που επικρατούσε τροπική ζέστη, ο κλιματισμός βρήκε την ευκαιρία να σταματήσει να λειτουργεί. Οι μηχανικοί του παλαιότερου εμπόρου της Honda στη Γερμανία βρήκαν μια μικρή τρύπα στο συμπυκνωτή του κλιματισμού. Στα 81.927 χιλιόμετρα ο λογαριασμός έφτασε ακριβώς στα 760,15 ευρώ, για να μην αφήσουμε έξω από τους υπολογισμούς μας τους τρεις βαθμούς «ποινής» για την απρογραμμάτιστη σύντομη επίσκεψη στο συνεργείο. Πόσο εκνευριστικό!
 


Τώρα, μετά από τη συμπλήρωση 104.264 χιλιομέτρων, το αυτοκίνητο έχει αποσυναρμολογηθεί και κάνουμε τον απολογισμό μας. Κατά πρώτον, το Civic έχει αδυναμίες, που σχετίζονται με τη φιλοσοφία του concept του, όπως η σφικτή ανάρτηση, η μέτρια περιφερειακή ορατότητα, η δύσχρηστη μονάδα των multimedia, αντί της οποίας σας συμβουλεύουμε καλύτερα να συνδέσετε το smart phone σας άμεσα και να αφήσετε τους χάρτες της Google (Google maps) να σας καθοδηγήσουν. Υπάρχουν, όμως, και ευχάριστα στοιχεία, όπως το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, το οποίο συνιστά πλεονέκτημα μέσα στην stop-and-go κυκλοφορία της πόλης, οι εκκινήσεις από στάση γίνονται χωρίς το οικείο (στα χειροκίνητα κιβώτια) κόμπιασμα, ενώ ακόμα και στις υψηλότερες ταχύτητες το επίπεδο των στροφών λειτουργίας του κινητήρα είναι εντάξει.
 
Αλλά εσείς θέλατε σαφώς να μάθετε γιατί το εξωτικό έχει μικρά ελαττώματα. Θα αφήσουμε το μηχανικό της DEKRA να εκφράσει τη γνώμη του, επειδή με το ενδοσκόπιό του έχει κάνει ανακαλύψεις, που δε μας αρέσουν καθόλου. Ο συγκεκριμένος συνεργάτης της AUTO BILD, λοιπόν, βρήκε σκουριά! Όχι τίποτε κακό, τουλάχιστον όχι ακόμη, αλλά δεν επιτρέπεται να υπάρχει διάβρωση από σκουριά στις κοιλότητες του αμαξώματος έπειτα από μόλις δυόμισι χρόνια.