Έπειτα, όσον αφορά στη μετάδοση, οι μηχανικοί εστίασαν στην
λειτουργία του διαφορικού, το οποίο έχει πλέον νέες ρυθμίσεις όσον αφορά στον τρόπο και βαθμό εμπλοκής. Παράλληλα το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (
High/Medium/Low Grip, Wet). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που επιθυμεί από ένα
διακόπτη στο τιμόνι, βελτιστοποιώντας την παροχή ισχύος ανάλογα με τις συνθήκες, αλλάζοντας -αν το απαιτούν οι συνθήκες- τις ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της ειδικής διαδρομής.
Περνώντας στο
κιβώτιο ταχυτήτων, αυτό επίσης αναβαθμίστηκε ώστε να προσφέρει ακόμα ταχύτερες αλλαγές. Συγκεκριμένα ο ενεργοποιητής ρυθμίστηκε ώστε να επιτρέπει
ταχύτερη σύμπλεξη των γραναζιών κατά την επιτάχυνση και ομαλότερες αλλαγές κατά την επιβράδυνση, έτσι ώστε να μην παρουσιάζονται φαινόμενα μπλοκαρίσματος των πίσω τροχών. Φυσικά η εμπλοκή των πίσω τροχών είναι εφικτή μέσω της χρήσης του χειρόφρενου, το οποίο είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό χάρη και στη
βελτιστοποιημένη διαδικασία αποσύμπλεξης της μετάδοσης.
Τέλος, μεγάλη προσοχή δόθηκε στο
setup, καθώς το να έχει ο οδηγός καλή αίσθηση του αυτοκινήτου και παράλληλα την ευχέρεια να το ρυθμίσει με ευκολία είναι δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες. Για αυτό το λόγο στην Abarth εργάστηκαν ώστε να βελτιώσουν την
πρόσφυση στην άσφαλτο, ενώ παράλληλα προσφέρουν ένα
διαφορετικό κιτ για τις χωμάτινες διαδρομές. Η λειτουργία αντιβύθισης επίσης βελτιώθηκε. Πλέον το 124 rally προσφέρει
ακόμα καλύτερη ισορροπία κατά την επιβράδυνση και πιο γραμμική απόδοση, δίνοντας σιγουριά στον οδηγό και μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Το σύστημα παρέχει το βέλτιστο βαθμό απόδοσης, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να το ρυθμίσει ώστε να ανταποκρίνεται στο δικό του προσωπικό στιλ οδήγησης.