Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

3 Best sellers SUV που αξίζουν κάθε ευρώ

20/2/2018

Συγκρίνουμε τα Qashqai 1.2 DIG-T 135 PS, Tiguan 1.4 125 PS και C-HR 1.2 116 PS. Ποιο αξίζει περισσότερο τα λεφτά του;

Το C-HR ξεχωρίζει χάρη στα μόλις 35.5 μ. που χρειάζεται για να σταματήσει

Το καλύτερο φρενάρισμα το έχει το C-HR καθώς ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 35.5 μ. Δεύτερο είναι το Tiguan το οποίο χρειάζεται 37.2 μ. για να σταματήσει και στην τρίτη θέση με πολύ μικρή διαφορά βρίσκουμε το Qashqai με 37.4 μ. απόσταση ακινητοποίησης.  Όσον αφορά το προσπέρασμα, συνολικά πιο γρήγορο είναι το Tiguan με 9.1 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 13.0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Δεύτερο σε ό,τι αφορά την προσπέραση είναι το Qashqai  με 9.2 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 14.6 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Το πιο αργό στην προσπέραση είναι το C-HR με 9.4 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 14.6 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα.
 

Στις επιδόσεις ξεχωρίζει το Qashqai καθώς συνδυάζει τη χαμηλότερη κατανάλωση (7.5 λτ./100 χλμ.) με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα

Όσον αφορά τις επιδόσεις, στο 0-100 χλμ./ώρα το πιο γρήγορο είναι το Qashqai το οποίο χρειάζεται 10.2 δλ. Στη δεύτερη θέση συναντάμε το Tiguan το οποίο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10.7 δλ. και τρίτο είναι το C-HR το οποίο απαιτεί 10.8 δλ για να «πιάσει» τα 100 χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης το πιο οικονομικό από τα τρία μοντέλα είναι το Qashqai το οποίο καταναλώνει 7.5 λτ./100 χλμ. Δεύτερο είναι το C-HR καθώς η κατανάλωσή του είναι 7.6 λτ./100 χλμ. και την υψηλότερη κατανάλωση την έχει το Tiguan το οποίο μετρήθηκε να καταναλώνει 8.9 λτ./100 χλμ.
 

Το Qashqai είναι το πιο ισορροπημένο από τα τρία καθώς συνδυάζει άνεση και στήσιμο σε πολύ καλές αναλογίες

Το Qashqai έχει την πιο ισορροπημένη συμπεριφορά καθώς δε γέρνει, είναι ευέλικτο στην πόλη, το τιμόνι του μεταφέρει αρκετή πληροφορία, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και δεν εμφανίζει θορύβους στις υψηλές ταχύτητες. Το Tiguan έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες, ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι χαμηλός, δε γλιστράει εύκολα, δε γέρνει και εκτός δρόμου είναι ΟΚ για light καταστάσεις. Το C-HR εστιάζει περισσότερο στην οδηγική ευχαρίστηση καθώς έχει εξαιρετική θέση οδήγησης, είναι πολύ σταθερό, έχει σφιχτή ανάρτηση αλλά δεν κοπανάει,  έχει χαμηλά επίπεδα θορύβου και πολύ ακριβές τιμόνι.
 

Το Tiguan φέρει περισσότερο εξοπλισμό αλλά το Qashqai με τη χαμηλή του τιμή αξίζει πολύ περισσότερο τα λεφτά του

Το Tiguan έχει τον πλουσιότερο εξοπλισμό από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού καθώς ενσωματώνει ήδη από τη βασική έκδοση σύστημα ψυχαγωγίας με έγχρωμη οθόνη 6.5”, όλους τους τρόπους διασύνδεσης με τα σύγχρονα κινητά και διζωνικό κλιματισμό. Το C-HR έρχεται δεύτερο όσον αφορά τον εξοπλισμό καθώς δεν του λείπει κάτι από τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες και επιπλέον οι ζάντες του αν και ατσάλινες, έχουν διάμετρο 17”. Το Qashqai, όμως, είναι αυτό που αξίζει περισσότερο τα λεφτά του καθώς μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνεται ότι έχει τον λιγότερο εξοπλισμό αλλά έχει και την χαμηλότερη τιμή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις