Κομψό, αλλά άχρωμο: τα σιωπηλά χρώματα είναι επίσης στη μόδα, στα SUV της compact κατηγορίας

Ωραίο θέαμα: Οι οθόνες παρέχουν όμορφες εικόνες. Υπάρχει δυνατότητα για επιλογή διαφορετικών display στο, προαιρετικό, Virtual Cockpit Plus.

Πρακτικότητα που ευχαριστεί: Το δάπεδο του κορμού κρατιέται από δύο προεξοχές ελατηρίου προς τα αριστερά και τα δεξιά όταν αναδιπλώνεται.

¶νοιγμα καπό το βράδυ; Αυτό σημαίνει ψάξιμο για το μοχλό και χώσιμο των δαχτύλων. Εκτός από τη BMW που τραβάτε δύο φορές το μοχλό που βρίσκεται στο χώρο των ποδιών.

Έξυπνη λεπτομέρεια: Δεν υπάρχει ανάγκη να βιδώσετε ένα πρόσθετο κάλυμμα πίσω από την τάπα του καυσίμου. Δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά πάντα αξίζει μια αξιόλογη αναφορά

Audi και BMW με μέτριο σχεδιασμό πίσω μέρους, το Volvo είναι ευχάριστο.

TEST: Audi Q3- BMW X1- Volvo XC40

Διαβάστηκε από 1361 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2019

Συγκρίνουμε τρία compact SUV με μπροστινή κίνηση και κοντά στους 150 ίππους. Ας δούμε τι μπορεί να προσφέρει αυτή η τριάδα, εκτός από ένα ψηλό κάθισμα.

 
   
ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ
Με τις πωλήσεις στην κατηγορία των compact SUV να απογειώνονται, η Audi έπρεπε να αντιδράσει μιας και η πρώτη γενιά του Q3 παρουσιάστηκε το 2011. Το νέο Q3, που συνεχίζει να κατασκευάζεται στη Ισπανία, στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell, και που μόλις κύλησε τους τροχούς του στο δρόμο, αντιμετωπίζει την BMWX1 και το Volvo XC40. Το Audi Q3 είναι αρκετά όμορφο και καθιστά σαφές με την πρώτη ματιά, αυτό που θέλει να δείξει. Επιθετικό εμπρός μέρος, φαρδύτερα φτερά πίσω και πιο επιβλητικό παρουσιαστικό, εξαιτίας και των μεγαλύτερων διαστάσεων, 10 εκατοστά σε μήκος και 2 εκατοστά σε πλάτος, σε σχέση με πριν. Εντάξει, Audi, σε ακούσαμε και εκλάβαμε σοβαρά την ανακοίνωση σου, γιΆ αυτό το λόγο υποβάλουμε άμεσα το νέο αιχμηρό μοντέλο σε μια δοκιμή σύγκρισης.  Επιλέξαμε τα μοντέλα αυτής της συγκριτικής δοκιμής με βενζινοκινητήρες περίπου 150 ίππων και όχι με τετρακίνηση, αλλά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, το σημερινό Audi Q3 35 TFSI τοποθετείται εναντίον των BMW X1 sDrive18i και Volvo XC40 T3. Οι δύο Γερμανοί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ο Σουηδός με χειροκίνητο. ¶δικο; Όχι, γιατί αυτή τη στιγμή ο κινητήρας δεν διαφέρει. Καμπανάκι.. πάμε!


ΤΟ Q3 ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΡΚΕΤΑ
 Ήταν το Q3 πριν από οκτώ μήνες, αυτό με το μικρότερο μέγεθος στην κατηγορία και  τώρα ένα από τα μεγαλύτερα, καθώς τα οκτώ εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο κάνουν τη διαφορά. Στο μπροστινό μέρος ξεπερνά χαλαρά τη BMW και τη Volvo, προσφέροντας επίσης και τα καλύτερα καθίσματα με μια ευχάριστα χαμηλή θέση και την πιο ευγενή ατμόσφαιρα, παρόλο που η ποιότητα φαίνεται να είναι ελαφρώς λιγότερο εκλεπτυσμένη από τον προκάτοχό του. Στο πίσω μέρος, ο χώρος συμβαδίζει πλέον με τη λογική. Παρόλο που οι ψηλοί τύποι θα βρουν στο X1 λίγο περισσότερο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα, τα καθίσματα στο Audi μπορούν να μετακινηθούν εμπρός πίσω, και έτσι μπορείς να τοποθετήσεις την πλάτη ακόμα πιο άνετα. Στη BMW, τα στενά καθίσματα, από την άλλη πλευρά, στερούνται χώρου, κάθεσαι λίγο ψηλά στο αυτοκίνητο και το εύχρηστο κιβώτιο iDrive κάνει καλά την δουλειά του. Στο Volvo θέλεις να κάθεσαι μπροστά. Όλα είναι ευχάριστα και παρόλο που η λειτουργία σε στυλ tablet δεν τα καταφέρνει τέλεια, αισθάνεσαι άνετα εδώ. Στο πίσω μέρος δυστυχώς η κατάσταση είναι διαφορετική.Οι επιβάτες έχουν το λιγότερο χώρο στη διάθεση τους από τα τρία, κάθονται πέντε εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος απ ΅ό,τι στο Audi και τη BMW, η πλάτη έχει μόνο μία θέση και μπορεί μόνο να χωριστεί σε δύο τμήματα, αλλά πρακτικά αυτό γίνεται από τον πορτ μπαγκάζ. Η Audi και η BMW που έχουν διαιρούμενα καθίσματα 40: 20: 40, προσφέρουν μέγιστο χώρο αποθήκευσης σχεδόν 200 λίτρων παραπάνω, από τον όμορφο Σουηδό. Το XC40 έχει το cruise control στη στάνταρντ έκδοση, φέρνει αισθητήρες στάθμευσης  και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και σπάνια χάνει σχεδόν τους οδηγούς ή τις επιλογές στο διαδίκτυο. Αυτό αντικατοπτρίζει την ηλικία του X1, που δεν λειτουργεί με το Google Android και δεν γνωρίζει ούτε την κάμερα 360 μοιρών ούτε το συναγερμό βοηθείας για την κίνηση.

AUDI
Το Q3 είναι πιο ευρύχωρο
Ο διαθέσιμος χώρος του Q3 είναι πολύ πλούσιος. Κανείς δεν προσφέρει τόσο χώρο μπροστά, ενώ στο πίσω μέρος το Audi είναι σχεδόν στα επίπεδα του BMW. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ είναι γενναιόδωρο με χωρητικότητα από 530 έως 1525 λίτρα.

ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΟ X1 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ
H Audi έχει τον μοναδικό τετρακύλινδρο της παρέας, απόλυτα ταιριαστός με το Q3. Ήσυχος και ομαλός σε λειτουργία σπάει το φράγμα τον δέκα δευτερολέπτων στο 0-100 χλμ/ώρα και οδηγεί ευχάριστα στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο, η μετάδοση έχει μερικές ιδιορρυθμίες. Από τις 5000 στροφές ξεκινάει ο 1.5άρης κινητήρας των 150 ίππων να μουγκρίζει, ενώ το καλό DSG καθυστερεί πριν αρχίσει να επεμβαίνει. Στο Volvo, o τρικύλινδρος με τους 156 ίππους διαθέτει την περισσότερη δύναμη στα χαρτιά, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από τους συναδέλφους του. Πάνω απ ΅όλα, η μικρή αδυναμία εκκίνησης κάτω από τις 2000 στροφές, παρεμποδίζει την αμέριστη ώθηση. Ένας τρικύλινδρος 1.5 λίτρων βρίσκεται επίσης στο X1, αλλά με 140 ζωηρούς ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Έτσι, η BMW πετάγεται στο sprint πάντα μπροστά, αλλάζει πρόθυμα και επίσης παραμένει και το πιο οικονομικό με 7,9 λίτρα κατανάλωσης. 
Με 1475 κιλά, το X1 είναι το πιο ελαφρύ, κάτι που μεταφράζεται σε σπορ συμπεριφορά στις στροφές και σε ξεκούραστο cruising στην εθνική. Το X1 σαρώνει χωρίς κόπο κάθε είδους επιφάνεια, ενώ ταυτόχρονα παρέχει σταθερότητα και κομψή άνεση. 
Το Audi είναι σαφώς αφοσιωμένο στη σπορ οδήγηση, καταπίνει το δρόμο και δεν διαταράσσεται ακόμη και όταν περνάει από απότομες στροφές. Ωστόσο, η ανάρτηση του Q3 είναι πιο σφιχτή, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται οι κραδασμοί στην πλάτη του οδηγού. Ενοχλητικό είναι και το σούπερ ασφαλές ESP, όμως το Q3 δεν χάνει τον διασκεδαστικό του χαρακτήρα. Η Volvo δεν θέλει να ξυπνήσει σε πρώτη φάση τις αθλητικές φιλοδοξίες.
 Ένα μάλλον ελαφρύ στην αίσθηση σύστημα διεύθυνσης και μια άνετη ανάρτηση προσκαλούν σε cruising καταστάσεις, ενώ η αποτελεσματική ανάρτηση μόνο σε πολύ κακές πλαγιές θα δυσαρεστηθεί.

BMW
Το ώριμο X1 είναι ένα σταθερό μέγεθος

Λειτουργικά, ο χώρος εργασίας στο X1 εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους και το iDrive είναι σχεδόν τέλειο, παρόλο που οι ανταγωνιστές είναι πιο σύγχρονοι. Ο χώρος αποσκευών της BMW, ωστόσο, δείχνει γεμάτος στο ύψος, χωράει 505 έως 1550 λίτρα  και έχει το χαμηλότερο περβάζι με 69 εκατοστά ύψος.

ΤΟ VOLVO ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ
Ακόμα και με φουλ εξοπλισμό, το Volvo παραμένει η φθηνότερη επιλογή. Ακολουθεί η BMW και λίγο πιο πάνω βρίσκεται το Audi. 

VOLVO
Σουηδική κομψότητα

Το πιλοτήριο αφήνει μια οικεία και μοντέρνα εντύπωση. Ωστόσο, η λειτουργία στη μεγάλη οθόνη αφής δεν είναι τέλεια. Ο χώρος αποσκευών με τα 460 έως 1336 λίτρα χωράει τις λιγότερες αποσκευές από τα τρία μοντέλα.

Συμπέρασμα
Το ολοκαίνουργιο Q3 είναι λίγο μπροστά από τη γρήγορη BMW X1. Το χαρακτηριστικό Volvo XC40 είναι η συμβουλή μας για όσους θέλουν να διαφέρουν.

 
   

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων