Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    1. VW Polo 1.0 TSI 115 PS

    Διαβάστηκε από 89593 αναγνώστες - 25/12/2019

    Ο δεύτερος πρωταγωνιστής της πρώτης θέσης με αντίστοιχη βαθμολογία του Toyota Yaris, είναι το αντίθετης φιλοσοφίας VW Polo. Με τούρμπο και άλλη οπτική πραγμάτων, καταφέρνει να συγκεντρώσει και αυτό 88% συνολική βαθμολογία. Ας το δούμε.

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Αντικειμενικά κομψό και στιλάτο
    Όπως πάντα, η VW δεν έχει σκοπό να προκαλέσει αισθητικά,  κι αυτός ίσως είναι ο λόγος που πραγματικά κερδίζει κοινό από όλα τα target groups. Η αποκλειστικά 5θυρη έκδοση του, μαζί με τις μεγαλύτερες διαστάσεις αυτής της γενιάς, το κάνουν να δείχνει περισσότερο για μικρομεσαίο παρά για μικρό. Ωραία σχεδιασμένος ο προφυλακτήρας, μοντέρνα τα φωτιστικά σώματα, ενώ η διχρωμία της οροφής δίνει sport DNA. Όμορφο, μα περνάει και απαρατήρητο.



    Εσωτερικό-χώροι: Οριζόντια αρχιτεκτονική που «αυξάνει» τον χώρο
    Είναι με διαφορά το πιο ποιοτικό μικρό της αγοράς, ενώ σου δημιουργεί απευθείας την αίσθηση πως θα μείνει αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Μαλακά και σκληρά πλαστικά, διαθέτουν άψογο φινίρισμα και μοναδική συναρμογή, ενώ η ατμόσφαιρα είναι αρκετά high-tech λόγω της 6,5άρας οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό. Χαμηλή θέση οδήγησης και πανοραμική θέα για τον οδηγό σε ένα στιβαρό σύνολο.  
    Στον τομέα των χώρων, μπαίνει στην τριάδα των πιο ευρύχωρων, προσφέροντας αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια επιβατών. Η πραγματική επιρροή του CNG στον χώρο αποσκευών είναι στα 100 λτ. καθώς από τα 355, αφήνει ελεύθερα τα 255.

    Κινητήρας-επιδόσεις: Αυξημένες επιδόσεις με μικρό αντίτυπο στην κατανάλωση

    Με επιπλέον 20 άλογα και 25 Nm ροπής σε σχέση με τον βασικό 95άρι, ο «καλός» 1000άρης του Polo είναι εμφανώς πιο ζωηρός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ακόμη και υπό πίεση έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ψηλά δείχνει ξεκάθαρα την 3κύλινδρη φύση του. Με βοήθεια από το 6τάχυτο κιβώτιο (5άρι στην έκδοση των 95 ίππων) εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 σε 10,1 αντί 10,6 δλ. 60-100 με 4η σε 7,5 αντί 9,0 δλ. και 80-120 με 5η σε 10,6 αντί 14,1 δλ.), χωρίς όμως αισθητή επιβάρυνση σε κατανάλωση, αφού δεν χρειάζεται να τον «στύβεις» για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Έτσι η πραγματική μέση κατανάλωση που είδαμε γυρόφερε στα 6,5 λτ./100 χλμ. (6,1 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 95 ίππων).


    Οδική συμπεριφορά: Ανώτερο αίσθημα ασφάλειας και σίγουρο πάτημα
    Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Polo παραμένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα. Βέβαια παραμένει Polo και στην έλλειψη του fun to drive στοιχείου, καθώς παρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότητα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από το ίδιο το Golf.