Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    7. Nissan Micra 1.0 117 PS

    Διαβάστηκε από 89580 αναγνώστες - 25/12/2019

    Στις θέσεις 7, 6, 5 και 4 συναντάμε την απόλυτη ισοβαθμία στην γενική κατάταξη καθώς και τα 4 μοντέλα συγκεντρώνουν την πολύ καλή γενική βαθμολογία 86%. Ξεκινάμε την δυνατή αυτή 4άδα με το νέο Nissan Micra.

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Ξέφυγε από κάθε καλούπι
    H 5η γενιά του Nissan Micra, που έκανε δυναμική είσοδο στην αγορά, κρατάει την εντυπωσιακή εμφάνιση και προσθέτει ένα νέο κινητήρα που αλλάζει τα δεδομένα. Τι κάνει όμως το Micra να ξεχωρίζει τόσο πολύ? Μόλις το αντικρίσεις, το μάτι «κολλάει» απευθείας πάνω στο αρκετά έντονο νεύρο που ξεκινά από τα εμπρός φανάρια και με ένα πέρασμα από την πόρτα του οδηγού, καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα.Εντυπωσιακή είναι και η μάσκα σε σχήμα V όπως και τα LED φώτα ημέρας που δίνουν ένα πιο άγριο σύνολο το οποίο δεν συναντάται συχνά σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας. Ας δούμε όμως παρακάτω, γιατί το νέο Nissan Micra με τους 100 ίππους μπορεί να συναρπάσει ακόμα και «απαιτητικούς» οδηγούς.



    Εσωτερικό: Κοντράρει τους καλύτερους παίχτες της κατηγορίας
    Η Nissan κατάφερε και έφτιαξε ένα απόλυτα σύγχρονο κόπκιτ και να δώσει σε ολόκληρο το εσωτερικό premium αέρα. Μαλακά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στην μπροστινή επιφάνεια του ταμπλό, στο επάνω μέρος του, ακόμα και στα πλευρικά της κονσόλας. Είναι τόσο μεγάλη η αναβάθμιση, που η παρουσία των σκληρών πλαστικών στο επάνω μέρος της πόρτας και στο κάλυμμα του πίνακα οργάνων, περούν απαρατήρητα.
    Ανάμεσα στο κοντέρ και στο στροφόμετρο έχει ενσωματωθεί μία μικρή οθόνη που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος, ενώ η 7ιντσών έγχρωμη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό τραβάει τα βλέμματα. Παρέχει όλες τις δυνατότητες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα και είναι πραγματικά εύχρηστη.
    Ξεχωριστή «νότα» το ηχοσύστημα Bose Personal, με τα δύο έξτρα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, που πλημμυρίζουν τον χώρο με κινηματογραφικό ήχο.


    Κινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός και γεμάτος από χαμηλά ο νέος 1.000άρης
    Πλέον κοιτάει τον ανταγωνισμό στα ίσια και χωρίς φόβο. Ο 1.0 DiG-T κινητήρας χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της ένωσης Renault-Nissan-Mitsubishi και εμείς εξετάζουμε την έκδοση με τους 117 ίππους.

    Στην πράξη, ο οδηγός θα δυσκολευτεί κατ αρχάς να αντιληφθεί ότι πρόκειται για τρικύλινδρο μπλοκ καθώς η λειτουργία είναι ήρεμη και απαλλαγμένη από δονήσεις. Η δύναμη απλώνεται και γεμίζει ωραία όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Ξεκινά δυναμικά από τις χαμηλές στροφές, έχει πολύ πλούσιες, σχεδόν εκρηκτικές για το μέγεθός του, μεσαίες και διατηρεί μπόλικο ενδιαφέρον και στις υψηλές. Οι επιδόσεις φέρνουν με αξιώσεις το Micra σε ένα κομμάτι της κατηγορίας όπου πριν δεν μπορούσε να παίξει, εκεί κοντά στους 120 ίππους δηλαδή. Μόνο η σχετικά μακριά 6η κόβει λίγο τις ορέξεις και σκιάζει κάπως τη «μεγάλη» ρεπρίζ 80-120 με την τελευταία σχέση. Η κατανάλωση πάντως βγαίνει ευνοημένη κι έτσι αφήνεσαι σε ένα σβέλτο ρυθμό χωρίς τύψεις αθώς δεν ξεπερνά τα 6.6 λτ./100χλμ.



    Οδική συμπεριφορά: Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου

    Το νέο Nissan Micra, είναι ένα πλήρες ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τόσο επιδόσεις όσο και χαμηλό κόστος λειτουργίας. Η κάπως σφικτή ανάρτηση θα σας επιτρέψει να το πιέσετε αρκετά χωρίς να αγχωθείτε, ενώ οι 17άρες ζάντες του ταιριάζουν γάντι. Παραμένει ήσυχο μέχρι ψηλά, το τιμόνι διαθέτει εξαιρετική πληροφόρηση, ενώ θα εκτιμήσετε τις ουδέτερες αντιδράσεις του, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Η ζωντάνια που σου βγάζει ο κινητήρας, είναι φανερός από τα πρώτα  μέτρα, ενώ μετά από περίπου 15 λεπτά οδήγησης, νιώθεις σαν να το είχες δικό σου χρόνια ολόκληρα.