Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    3. Ford Fiesta EcoBoost 125 PS

    Διαβάστηκε από 89577 αναγνώστες - 25/12/2019

    Την τριάδα ανοίγει το πιο fun to drive μικρό της αγοράς, Ford Fiesta με συνολική βαθμολογία 87%.

    Εμφάνιση: Αποκλειστικά 5θυρο και κομψό

    Σίγουρα αυτό που τραβάει απευθείας το μάτι είναι η μπροστινή μάσκα μαζί με τα νέα φωτιστικά σώματα. Εντυπωσιακό παρουσιαστικό για ένα μικρό που δεν μοιάζει σίγουρα με κανένα άλλο, ενώ έχει καταφέρει να ξεχωρίσει από την προηγούμενη γενιά αποφεύγοντας ακρότητες και υπερβολές. Φέρνει μία αύρα πολυτέλειας μαζί του ενώ και τα πίσω σώματα το κάνουν να ξεχωρίζει τη νύχτα. Σίγουρα σε αυτή την αύρα βοηθάει και η πλούσια έκδοση Titanium που είναι πιο «γεμάτη» από την mainstream γκάμα του μοντέλου. Σε διαστάσεις μη περιμένετε μεγάλες αλλαγές, πάντως σίγουρα γεμίζει το μάτι περισσότερο από την προηγούμενη γενιά.


     
    Εσωτερικό-χώροι:  Πολύ καλή ποιότητα με καλούς χώρους για 4 άτομα
    Κύριο στοιχείο στον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Fiesta είναι με διαφορά η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment Sync. Ιδιαίτερα λειτουργική μα και όμορφη σαν παρουσία καθώς ταιριάζει αρμονικά στον χώρο. Ποιοτικά, θα μείνετε άκρως ευχαριστημένοι με την χρήση και αφή των μαλακών πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Κάτι το οποίο δεν θα ισχύσει για το εσωτερικό των  θυρών και το κάτω μέρος του ταμπλό, καθιστώντας το ένα από τα ελάχιστα αρνητικά του αυτοκινήτου. Αυτό που φυσικά ξεχωρίζει είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης που κάνει το Fiesta ένα από τα πιο fun to drive και οδηγοκεντρικά μοντέλα. Αλλά θα αναφερθούμε εκτενέστερα αργότερα.
    Στον τομέα των χώρων, 4 ενήλικες δεν θα πιεστούν, παρά το μικρό εσωτερικό πλάτος των καθισμάτων, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα 292 λίτρα, είναι απλά ικανοποιητικός και στο μέσο όρο της κατηγορίας.
     
    Κινητήρας-επιδόσεις: Ανεβαίνουν οι επιδόσεις, χωρίς να συνεπάρουν τη κατανάλωση
    Έχοντας κερδίσει 6 φορές το βραβείο «Διεθνής κινητήρας της Χρονιάς» ο 1.000άρης EcoBoost της Ford σπάει το κατεστημένο. Συναρπαστικές επιδόσεις πάνε χέρι χέρι με μοναδική οικονομική αποδοτικότητα  τοποθετώντας το νέο Fiesta πολύ ψηλά στη λίστα μας. Η έκδοση με τους 125 ίππους αποδίδει 170 Nm  ροπής από τις 4.500 σ.α.λ. προσφέροντας στο σύνολο ένα πολύ μεγάλο φάσμα λειτουργίας, το οποίο σε συνδυασμό με το σφικτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο, του χαρίζουν ιδιαίτερα ζωντανό παλμό και ταυτόχρονα χαμηλές καταναλώσεις.Η τελευταία, σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις και πάντα σε μικτό κύκλο, μετριέται στα 6.6 λτ.100χλμ. βάζοντας αυτόματα το εντυπωσιακό μικρό μοντέλο, στη λίστα με τα πιο οικονομικά μοντέλα της βενζινοκίνητης αγοράς.  Και ποιος είναι  ο λόγος που τα πηγαίνει τόσο καλά;  Με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που μειώνει τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, με μειωμένη τριβή από έμβολα ειδικής επίστρωσης και με συγκεκριμένη αντλία μεταβλητής παροχής λίπανσης.



     
    Οδική συμπεριφορά: Συμπεριφορά και απόλαυση από μεγαλύτερη κατηγορία
    Είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που σέβονται και ανεβάζουν τον οδηγό σε ένα νέο θρόνο. Οδηγικά το νέο Fiesta είναι σβέλτο, ευχάριστο και σίγουρα άνετο. Η ανάρτηση έχει πολύ καλή απορροφητικότητα  και θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον οδηγό ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Είναι ένα από τα κορυφαία οδηγικά αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας; Σίγουρα ναι, και με την διευρυμένη ροπή, σε συνδυασμό με το γενικότερο στήσιμο και την φοβερή αίσθηση του τιμονιού, ίσως και να ανεβαίνει εν τέλει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Το στήσιμο είναι τόσο καλό, που πιάνοντας το τιμόνι είσαι σίγουρος ότι θα οδηγήσεις ένα καλά προσεγμένο αυτοκίνητο.