Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    ΑΝΑΛΥΣΗ

    Διαβάστηκε από 22553 αναγνώστες - 8/10/2019

    Ακόμη και με την πρώτη ματιά, η νέα Σειρά 3 είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, από τις κλασικές αναλογίες, τη μεγάλη μάσκα, την πίσω κολώνα και όλα τα άλλα συστατικά. Έχει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο, αυξημένο κατά τέσσερα εκατοστά. Έτσι, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, υπάρχει αισθητά περισσότερος χώρος για τα πόδια των επιβατών στο πίσω μέρος.



    Στο νέο, πολύ υψηλής ποιότητας επεξεργασμένο πιλοτήριο, ξεχωρίζουν η οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πλοήγησης, που προσφέρεται έξτρα. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική, με τα πλευρικά στηρίγματα να ρυθμίζονται.



    Στην Mercedes C-Class  με τα πλήρως ψηφιακά όργανα (12,3 ίντσες, 893 ευρώ) και 10,25 ιντσών δορυφορικό navi (στο πακέτο 904 ευρώ) αισθάνεσαι με κάποιο τρόπο ότι βρίσκεσαι σε τηλεοπτικό Studio, αντί για εσωτερικό αυτοκινήτου. Αυτό που απασχολεί περισσότερο είναι ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες.



    Η C-Class, είναι στενή πίσω, υπάρχει λιγότερος χώρος για τα γόνατα από ότι στη BMW, και ο χώρος πάνω το κεφάλι είναι επίσης μικρός. Και κάπου εδώ, τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν επικίνδυνα.. Στο Kia, τα πράγματα είναι καλύτερα στο πίσω μέρος και μόνο η BMW προσφέρει περισσότερο χώρο. Το Stinger είναι επίσης γενναιόδωρο και μπροστά.



    Αφού καθίσεις στα σπορ καθίσματα, μπροστά σου βρίσκονται τα μεγάλα, ευανάγνωστα όργανα, το σύστημα πλοήγησης με οθόνης αφής 8 ιντσών (στάνταρ) και οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς απρόσκοπτο στη χρήση. Η Mazda ακολουθεί μια λεπτή γραμμή στο σχεδιασμό. Το έξτρα πακέτο Sports-Line Plus προσθέτει επίσης το δέρμα Nappa και το ξύλο στη σειρά 6. Ωστόσο, τα πολυμέσα τα οποία μπορούν να λειτουργούν με την οθόνη αφής 8 ιντσών ή με μπουτόν, είναι λίγο δύσκολα στη χρήση. Σε επίπεδο χώρων, το 6άρι βρίσκεται στη μέση, με ευρύχωρο πίσω μέρος. Στο εμπρός μέρος, τα απαλά καθίσματα θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγο περισσότερη πλευρική στήριξη.


     
    Στο δρόμο: Σπορ η 3αρα , άνετη η C-Class
    Το Mazda 6 εξοπλίζεται με ένα κινητήρα 2,2 λίτρων που αποδίδει 184 ίππους. Ένας ισχυρός φίλος, αρκετά ελαστικός και με γρήγορο στροφάρισμα, αλλά  με ένα στριφνό ήχο πάνω από τις 3.500σ.α.λ. Το αργό αυτόματο κιβώτιο δε συμβαδίζει με τις ορέξεις του κινητήρα και έχει μόνο έξι ταχύτητες. Το Mazda 6, είναι το μοναδικό μοντέλο του συγκριτικού με μπροστινή κίνηση, με αξιοπρεπή άνεση.



    Το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρώς αργό και γενικά φαίνεται χαλαρό. Έτσι, το Mazda συμπεριφέρεται συγκριτικά, λίγο πιο άνετα. Το Kia εμφανίζεται σπορ-δυναμικό, είναι σφιχτό και λίγο ανήσυχο στις λακκούβες. Ο κινητήρας 2,2 λίτρων με τους 200 ίππους έχει πολλή ισχύ, αλλά συμπεριφέρεται πιο τραχιά από τα άλλα τρία, ενώ το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο αντιδρά διστακτικά.



    Η ισχυρή BMW δύο-λίτρων με 190 ίππους, ωστόσο, έχει ένα πραγματικά ζωντανό κινητήρα, ο οποίος όπως πάντα, εναρμονίζεται σχεδόν τέλεια με το αυτόματο σπορ κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και καταναλώνει το λιγότερο, με 5.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το BMW της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με μεταβλητό σπορ τιμόνι και προσαρμοστικό σασί M, ενώ πατάει σε ζάντες 19 ιντσών.



    Μπορεί να είναι διασκεδαστικό, σε ολισθηρό οδόστρωμα, αλλά οι αναρτήσεις είναι πολύ σφιχτές και τείνουν να κοπανάνε, ειδικά σε διαδοχικές ανωμαλίες. Αυτό προκαλεί προβλήματα στο αυτοκίνητο και γίνεται ενοχλητικό. Το τιμόνι είναι πολύ άμεσο,σε σημείο που φαίνεται λίγο νευρικό. Έτσι, η Σειρά 3 είναι δυναμική με έντονα σπορ χαρακτηριστικά.



    H C-Class έχει σχεδιαστεί με διαφορετικό τρόπο, η αερανάρτηση (Air Body Control, 1.666 ευρώ) απορροφά με άνεση τους κραδασμούς χωρίς να προκαλεί προβλήματα. Το σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί με ακρίβεια και ευαισθησία, και η Mercedes C 220 d οδηγεί ξεκούραστα και βολικά. Το μοτέρ 2.0 λίτρων του με τους 194 ίππους ακούγεται λίγο και λειτουργεί ομαλά. Δεν γυρίζει τόσο αποφασιστικά όσο της BMW, αλλά τραβάει από χαμηλά, ενώ οι εννέα σχέσεις κουμπώνουν προσεκτικά και απαλά.


     
    Τι θα σου κοστίσουν: Mazda και Kia έχουν το πλεονέκτημα
    Όπως αναμενόταν, πρέπει να καταβληθούν σημαντικά χαμηλότερα ποσά για τους δύο Ασιάτες απ ό, τι για τη BMW και την Mercedes. Η Kia ζητάει για το Stinger 2,2 CRDi 48.190 ευρώ στη Γερμανία, η Mazda για το 6 Skyactiv-D 184, μόλις 44.440 ευρώ. H Mercedes C 220 d κοστίζει 54.892 ευρώ, ενώ η BMW 320d 53.940 ευρώ, τα οποία περιλαμβάνουν όλο τον πρόσθετο εξοπλισμό των αυτοκινήτων δοκιμής. Στην αξιολόγηση των εξόδων, η C-Class εξακολουθεί να είναι σχεδόν ίση με τη BMW, αλλά η Σειρά 3 αποφασίζει το ζήτημα του κόστους για τον εαυτό της. Για παράδειγμα, ζητάει συντήρηση κάθε δύο χρόνια και προσφέρει εγγύηση τριών ετών αντί για εγγύηση δύο ετών από τη Mercedes.
     
    Συμπέρασμα: Η έξυπνη και ευρύχωρη BMW βρίσκεται τελικά μπροστά από την C-Class. Το Kia που έφτασε μέχρι τους 366 ίππους σε βενζινοκινητήρα, είναι επίσης γενναίο ως ντίζελ, ενώ η Mazda ικανοποιεί με την λεπτή γραμμή σχεδιασμού.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ