Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Peugeot 2008: Βρυχάται εντός και εκτός δρόμου
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 2008: Βρυχάται εντός και εκτός δρόμου

Διαβάστηκε από 189835 αναγνώστες - 8/11/2021

Το 2008 πατάει σε premium μονοπάτια και μας απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά και στις off-road διαδρομές, πάρα το εκπληκτικό στήσιμο που διαθέτει για την άσφαλτο.

Peugeot GALLO S.A.

Κοινοποίησέ το »


Πραγματικά το Peugeot 2008 είναι ένα ιδιότυπο crossover, που προκαλεί τα βλέμματα και εντυπωσιάζει με την σχεδίαση του, που δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο 3008. Με εντυπωσιακό και δυναμικό εμπρός πρόβολο, με τα φώτα ημέρας να κάνουν τη διαφορά και τη φαρδιά μάσκα  να γεμίζει τον καθρέπτη του μπροστινού αυτοκινήτου. Τα πίσω φωτιστικά σώματα  θυμίζουν γρατζουνιές από νύχια και ενώνονται οπτικά με ένα μαύρο πλαίσιο.


Με «αέρα» 17 εκατοστά από το έδαφος, θα περάσει μέσα από κακοτράχαλα σημεία

Αν και δεν διαθέτει ειδικό οδηγικό προφίλ για off-road οδήγηση, τα 17 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, θα του δώσουν το κατάλληλο αέρα να περάσει πάνω από πέτρες και νεροφαγώματα. Το τιμόνι είναι υπάκουο στις αλλαγές πορείας, ενώ η ανάρτηση, αν και έχει περιορισμένη διαδρομή, θα απορροφήσει αρκετά καλά τις ανωμαλίες και δεν θα αφήσει να  «νιώσει» όλες τις πέτρες ο οδηγός. Βέβαια θα «γκρινιάξει» ελαφρώς, ειδικά οι πίσω, αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για την ποιότητα κύλισης του στην άσφαλτο.


Το 2008 έρχεται με 130 άλογα, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και στο sport mode στρίβει εξαιρετικά

Κάτω από το καπό κρύβεται ο 1.200αρης turbo κινητήρας PureTech με ισχύ 130 ίππους και ροπή 230Nm. Ο πολιτισμένος και με άμεση απόκριση κινητήρας συνδυάζεται με το εξαίσιο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, που έρχεται και με pads πίσω από το τιμόνι. Όσο ο οδηγός έχει επιλεγμένο την ένδειξη eco ή normal, το αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην την άνεση. Όταν όμως, επιλέξει το sport mode, τότε το 2008 αλλάζει ριζικά. Το αυτοκίνητο σφίγγει, η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση, οι ταχύτητες αλλάζουν  αστραπιαία  και ο ήχος του κινητήρα ακούγεται πιο μπάσος. Σε «φιδίσιες» διαδρομές, το 2008 βγάζει στο δρόμο τη φιλοσοφία των προγόνων του, μπαίνοντας αποφασιστικά στις καμπές των στροφών, με την υποστροφή να αργεί να κάνει την εμφάνιση της και να είναι προβλέψιμο ακόμα και στο όριο.


Έχει κορυφαία συστήματα ασφαλείας και σταματάει μέσα σε 36,4 μέτρα από τα 100χλμ/ώρα

Οι Γάλλοι έχουν «ντύσει» το 2008 με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως σύστημα διατήρησης λωρίδας, διατήρηση απόσταση και υποβοήθηση φρεναρίσματος, ενώ διαθέτει και σύστημα που ειδοποιεί τον οδηγό όταν αυτός αρχίζει να χάνει την αυτοσυγκέντρωση του και τον προτρέπει να σταματήσει για ξεκούραση. Εκτός όμως από τα τελευταίας τεχνολογίας σύστημα, το γαλλικό SUV έχει εφοδιαστεί με κορυφαίο σύστημα πέδησης. Ακόμα και μετά από συνεχόμενη πίεση δεν χάνουν την απόδοση τους, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζεται μόλις 36,4 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χλμ/ώρα, νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας.
 

Ο 3D πίνακας οργάνων του 2008 και το φουτουριστικό εσωτερικό, ξεχωρίζουν στην κατηγορία

Εκτός από την εξωτερική ξεχωριστή εμφάνιση, εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του 2008. Η φουτουριστική του σχεδίαση κερδίζει αμέσως τους επιβάτες, με τα καθίσματα να είναι αρκετά άνετα και το infotainment άμεσο και εύκολο στη χρήση. Το αυτοκίνητο της δοκιμή ήταν εξοπλισμένο, με το ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D που ξεχωρίζει και είναι ο πιο εντυπωσιακός στη κατηγορία. Με μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης και εξατομίκευσης , συνδυάζεται άψογα με το «τετραγωνισμένο» μικρό τιμόνι.

Η τιμή εκκίνησης του 2008 με τον κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων είναι 26.600 ευρώ στην έκδοση Active Plus.