ΦΡΕΝΑ: Το Juke έχει φρένα-άγκυρες!
Όλα τα καινούργια Β-SUV είναι εφοδιασμένα με αρκετά εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, που κάνουν τη ζωή των οδηγών πιο εύκολη. Όμως το σημαντικότερο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας, παραμένει το σύστημα πέδησης. Σε αυτή την κατηγορία, μας εντυπωσίασε το Nissan Juke, που φρέναρε εκπληκτικά. Τα φρένα είχαν δυνατό αρχικό δάγκωμα, με την αίσθηση του πετάλ να χαρίζει σιγουριά στον οδηγό και δεν κουράζονταν σε συνεχόμενη έντονη χρήση. Στις μετρήσεις, η επιβράδυνση από τα 100 χλμ/ώρα σε 0 χλμ/ώρα επιτεύχθηκε μέσα σε 36 μέτρα, το μικρότερο νούμερο μεταξύ των μονομάχων και από τα καλύτερα στην κατηγόρια. Πολύ κοντά στις μετρήσεις και το Renault Captur, που χρειάζεται μόλις 0,2 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, παρόλο που είναι πιο βαρύ από το Nissan.
Μάρκα,Μοντέλο, τύπος | 100-0χλμ/ώρα (μέτρα) |
---|---|
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114ps | 36 |
Renault Captur 1.0 Tce 90ps | 36,2 |
Peugeot 2008 1.2 130ps EAT8 - ΑΥΤΟΜΑΤΟ | 36,4 |
Skoda Kamiq 1.0 G-TEC - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ | 36,7 |
Seat Arona 1.0 TGI - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ | 37,1 |
Ford Puma 1.0 Ecob0ost 125ps | 37,2 |
Opel Crossland 1.2 130ps AT6 - ΑΥΤΟΜΑΤΟ | 38,4 |
Hyundai Bayon 1.0T 100ps | 38,6 |
Citroen C3 Aircross 1.2 110ps | 38,7 |