Τα όμορφα SUV είναι εδώ. Εσάς ποιο σας αρέσει περισσότερο;

SUV ή Coupe. Συνδυάζουν στοιχεία και των 2 κατηγοριών και γι αυτό είναι όλα πανέμορφα

Τα SUV του συγκριτικού έχουν παραπλήσιες ιπποδυνάμεις και ροπή

Ολόκληρη η βρετανική κομψότητα έχει πάρει σάρκα και οστά σε αυτό το αυτοκίνητο.

Γνώριμο το εσωτερικό από την Χ1.

Το Volvo έχει την μεγαλύτερη οθόνη αφής αλλά χρειάζεται εξοικείωση

Ολόκληρη η βρετανική κομψότητα έχει πάρει σάρκα και οστά σε αυτό το αυτοκίνητο.

Τρία αυτοκίνητα, τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες

Συγκρίνουμε τρία καυτά SUV με στιλ!

Διαβάστηκε από 2989 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2018

Τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού έχουν πολλά κοινά. Όπως θα δείτε όμως παρακάτω, είναι τρία εντελώς διαφορετικά μοντέλα που διαθέτουν κορυφαία ποιότητα και εκπέμπουν το ανάλογο κύρος.

 
   
Τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού έχουν πολλά κοινά, όπως την υψηλή τιμή απόκτησης, στοχεύουν στο ίδιο αγοραστικό κοινό αλλά δεν είναι ίδια. Όπως θα δείτε παρακάτω, είναι τρία εντελώς διαφορετικά μοντέλα που διαθέτουν κορυφαία ποιότητα αλλά εκπέμπουν και το ανάλογο κύρος.
 
 
Το σουηδικό Volvo καταφέρνει με περίτεχνο να τρόπο να είναι όσο σοβαρό χρειάζεται αλλά ταυτόχρονα νεανικό και trendy.  Ρόλο παίζει σίγουρα η διχρωμία του αμαξώματος που ακόμα δεν έχει καταλάβει την premium κατηγορά. Είναι αρκετά διαφορετικό απ ότι έχουμε συνηθίσει και ο αέρας που εκπέμπει μας θύμισε κάτι από Land-Rover Evoque.


Η Χ2 απ την άλλη είναι ακριβώς αυτό που λέει η κωδική ονομασία της. Τοποθετείται στην γκάμα μεταξύ της Χ1 και της Χ3 παίρνοντας απ αυτά τα σπορ γονίδια, τις μεγάελς αναλογίες και φυσικά την κομψότητα.

Η Jaguar διαθέτει και αυτή με την σειρά της όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για να είναι ένας από το τους καλύτερους παίχτες της κατηγορίας. Ακριβά υλικά, προσεγμένο φινίρισμα και σχεδίαση που κάνει τα κεφάλια να στρίβου. Ολόκληρη η βρετανική κομψότητα έχει πάρει σάρκα και οστά σε αυτό το αυτοκίνητο.


Στα τρία μοντέλα μην ψάξετε μάταια για 6κύλινδρους κινητήρες ή χειροκίνητο κιβώτιο, πόσο μάλλον για συστήματα υβριδικής τεχνολογίας. Αυτά δεν περιλαμβάνονται στο menu των μοντέλων. Είναι όλα αυτόματα, τετρακίνητα και κινούνται από εξελιγμένους κινητήρες πετρελαίου.


Η Χ2 δοκιμής δεν είναι κάποια απλή έκδοση αλλά η xDrive20d με το έξτρα πακέτο αναβάθμισης Μ.  Η Jaguar  E-Pace D180 AWD βρίσκεται και αυτή σε πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο, διαθέτει 19άρες ζάντες αλουμινίου (21 ιντσών η Χ2) και πανοραμική ηλιοροφή. Το XC40 το είχαμε στην διάθεσή μας στην έκδοση D4 Momentum.

Έτοιμα για το μέλλον

Το ερώτημα είναι αν εν έτη 2018 είναι σωστή επιλογή η αγορά ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου και μάλιστα σε τέτοαι τιμή. Η απάντηση είναι πως τα τρια μοντέλα πληρούν προδιαγραφές Euro 6d και διαθέτουν σύστημα εξουδετέρωσης μικροσωματιδίων ΝΟx. Δεν δείχνουν έτσι να φοβούνται για το μέλλον τους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Jaguar διαθέτει την μεγαλύτερη δεξαμενή για το υγρό AdBlue. Σημειώστε: 17 λίτρα για την Jaguar, 14,6 Volvo και 12,5 για την BMW.

Κινητηρες

Ο διλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας της Χ2 αποδίδει 190 ίππους και 400 Νm ροπής, όπως ακριβώς και αυτός του Volvo και αμφότεροι συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η Jaguar αποδίδει 180 ίππους και 430Nm ροπής τα οποία τα διαχειρίζεται 9άρι αυτόματο κιβώτιο.


Η τετρακίνηση και των τριών αυτοκινήτων είναι αυτόματη και δεν θα γίνει εύκολα αντιληπτή η παρέμβασή της όταν αυτό χρειαστεί. Δεν χρειάζεται να φοβάστε χιόνι, λάσπη και χώμα μιας και θα κινηθούν με περισσή άνεση σε οποιοδήποτε τερεν με τα ασφάλτινα όρια να θέτουν τα όρια της εκτός δρόμου κίνησης.


Τα SUV του συγκριτικού έχουν παραπλήσιες ιπποδυνάμεις και ροπή. Σημαίνει όμως αυτό παρόμοιες επιδόσεις και καταναλώσεις. Δυστυχώς όχι. Στην Χ2 τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται στο κοντέρ σε 7.7 δλ και η τελική αγγίζει τα 221χλμ./ώρα ενώ η BMW υπόσχεται κατανάλωση 4,6/λτ./100χλμ. Στο άλλο άκρο βρίσκεται η Jaguar που χρειάζεται 9,3 δλ για τα πρώτα 100 χλμ, έχοντας τελική 205 χλμ./ώρα και κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ.
Στη  μέση βρίσκεται βέβαια το Volvo με 7,9 δλ για το 0-100, τελική 210χλμ./ώρα και κατανάλωση 5,1λτ./100χλμ. Οι τιμές αυτές είναι βέβαια εργοστασιακές.

Οδική συμπεριφορά

Μην φανταστείτε ότι η Χ2 βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά θα κινηθεί με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και στο επαρχιακό δίκτυο. Με έξτρα χρέωση μπορεί να τοποθετηθεί και το σπορ κιβώτιο ταχυτήτων που κάνει πιο γρήγορα τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα σε όλους τους τρόπους οδήγησης. Ο κόφτης βρίσκεται στις 5.800 σ.α.λ και το Βαυαρικό μοντέλο δεν έχει το γρηγορότερο κιβώτιο του συγκριτικού. Η Jaguar σταματάει στις 4,900 σ.α.λ και η δύναμη βρίσκεται στις 4,000 σ.α.λ. Όπως και σε άλλα μοντέλα της βρετανικής εταιρίας ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας είναι κάπως τραχύς και θορυβώδης.


Βέβαια χάρη στις μακριές 8η και 9η σχέση το E-Pace στον αυτοκινητόδρομο δεν πρόκειται να ακουστεί και θα παραμείνει ήσυχο και υψηλές ταχύτητες. Οι τεράστιοι τροχοί βοηθούν σε τέτοιου είδους οδήγηση αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου διαδρομές. Τα προσταυτεικά πλαστικά περιμετρικά του αυτοκινήτου είναι για τα μάτια και μόνο μιας και δεν προσφέρουν στην ουσία καμία προστασία. Δίνουν όμως κάτι από τον πολυπόθητο off road χαρακτήρα.


Η BMW ξεχωρίζει για τα οδικά της χαρακτηριστικά αν και χαρακτηρίζεται σκληρή λόγω της σφιχτής ανάρτησης. Πολύ καλά πηγαίνει και η E-Pace που κερδίζει την μάχη της άνεσης χάρη στην μακριά διαδρομή της ανάρτησης και την ισορροπημένη ρύθμιση της. Το Volvo μένει ελαφρώς πίσω μιας και είναι πιο δυσκίνητο ενώ οι 19άρες ζάντες δεν έχουν την απαιτούμενη ποιότητα κύλισης και φυσικά τα βρίσκουν δύσκολα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η οδική συμπεριφορά του είναι ελαφρώς υποστροφική με τα συστήματα ελέγχου του αμαξώματος να είναι πάντα ετοιμοπόλεμα. Κύριος στόχος της Σουηδικής εταιρίας είναι η ασφάλεια των επιβατών και έτσι είναι ρυθμισμένο αμυντικά το XC 40. To καλύτερο για χαλαρές και ασφαλείς διαδρομές.

Η Χ2 υπερτερεί και στο σύστημα infotaiment. H ιδέα iDrive εξακολουθεί να έχει τα πλεονεκτήματά της. Επιπλέον η πλοήγηση της BMW λειτουργεί γρηγορότερα και με καλύτερη παρουσίαση χαρτών από τον ανταγωνισμό. Το Volvo είναι σαν μικρό XC90, με κορυφαία υλικά λίγα κουμπιά και μια οθόνη που θυμίζει ταμπλετ αλλά απαιτεί χρόνο εξοικείωσης. Το Jaguar με την σειρά του είναι επίσης πολυτελές με καλούς χώρους και άνετα καθίσματα.

Συμπέρασμα: Τρία αυτοκίνητα, τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες. Η Χ2 καταφέρνει πολύ καλά να κρύψει κάποιες αδυναμίες, όπως οι προσφερόμενοι χώροι και η άνεση, και να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα μοντέλα που δεν υστερούν πουθενά. Τρεις ολοκληρωμένες προτάσεις που θα καλύψουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό

 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW X2 xDrive20d Volvo XC40 D4 AWD Jaguar E-Pace D180 AWD
       
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1995/4 1969/4 1999/4
Καύσιμο Πετρέλαιο Πετρέλαιο Πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 190/4,000 190/4,000 180/4,000
Ροπή (Nm/σαλ) 400/1750 400/1750 430/1750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 8/αυτόματο/ τετρακίνητο 8/αυτόματο/ τετρακίνητο 9/αυτόματο/ τετρακίνητο
Start/Stop ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 7,7 7,9 9,3
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 221 210 205
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) (εργ) 4,7 5,1 5,6
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 124 135 147
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 470-1335 460-1336 577-1234
Μ/Π/Υ 4360/1824/1526 4425/1863/1652 4395/1984/1649

 
   

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ


Ροη Ειδησεων