Νέος παίχτης στο πρωτάθλημα: Το μακρύτερο πλέον Focus με την μοντέρνα κατασκευή του, θέλει να ξεπεράσει Kia και VW.

Η Ford διαθέτει μοντέρνα λειτουργία στο εσωτερικό: μεγάλη πλοήγηση με λειτουργία αφής και προηγμένο φωνητικό έλεγχο.

Ο 1.0άρης EcoBoost αποδίδει μόνο 170 Nm ροπής, με 6.8 λίτρα κατανάλωση.

Ο μικρός χώρος πάνω από το κεφάλι και το απλό κάθισμα, απογοητεύουν.

Το εσωτερικό του Kia: σαφή όργανα, όχι πολύ χαμηλά τοποθετημένος πίνακας κλιματισμού, μερικά βαμμένα ματ gloss κομμάτια στο cockpit.

1.4 T-GDI: ισχυρή ροπή 242 Nm. Ο κινητήρας χρειάζεται 7.1 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος για διαμαρτυρίες: καλός χώρος, άνετη χρήση καθισμάτων.

Ειδικότητα της VW το εσωτερικό, με σύστημα πολυμέσων, δυστυχώς, χωρίς κουμπί επιλογής έντασης ήχου και εικονικό πίνακα οργάνων.

1.5 TSI: Αρκετά οικονομικός Με 5.9 λίτρα καυσίμου κάθε 100 χιλιόμετρα, επίσης ήσυχος και ισχυρός με 200 Nm ροπή.

¶νετα καθίσματα, και αρκετός χώρος για τους επιβάτες.

3. Ford Focus 1.0 EcoBoost Όχι άσχημα, αλλά υπολείπεται σε άνεση και επιδόσεις.

2. VW Golf 1.5 TSI BlueMotion Έχει χώρους, σωστή οδική συμπεριφορά, αλλά χωρίς φίλτρο σωματιδίων, πρέπει να μοιραστεί τη νίκη.

1. Kia Ceed 1.4 T-GDI Συνηθισμένο αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το VW.

Συγκριτικό: VW Golf vs Ford Focus vs Kia Ceed

Διαβάστηκε από 1892 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2018

Ήρθε η ώρα για ανατροπή του σκηνικού; - Μόλις πρόσφατα, το Kia Ceed κατάφερε να επιβληθεί του VW Golf. Το ίδιο θέλει τώρα να πετύχει με τη σειρά του και το νέο Ford Focus. Μήπως ήρθε η ώρα για αλλαγή της παλιάς φρουράς;

 
   
Πριν καλά- καλά πατήσουν τα ελαστικά των νέων Focus στο δρόμο, η Ford αποφάσισε να κάνει ορισμένες δελεαστικές προσφορές. Η βασική πεντάθυρη έκδοση με κινητήρα 1.0 λίτρων έχει 15% έκπτωση, παρόλο που το μοντέλο είναι ολόφρεσκο στη αγορά. Η προτροπή του είναι: Απλά βγείτε στο δρόμο με ένα Focus. Δεν ξέρουμε αν η Ford χρειαζόταν πραγματικά να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, όμως εμείς κοιτάζουμε πάντα την τιμή και εξετάζουμε σύμφωνα με αυτή το εκάστοτε αυτοκίνητο. Για μια συνολική εκτίμηση, δοκιμάζουμε το μοντέλο παράλληλα με τον ανταγωνισμό.

Στην περίπτωση ενός Focus, απέναντι του βρίσκεται το πολυαγαπημένο VW Golf και το all-rounder Kia Ceed. Το τελευταίο μάλιστα έχει ήδη κερδίσει το Golf στην μεταξύ τους αναμέτρηση. Μπορεί να πετύχει το ίδιο πράγμα και το νέο Focus; Για να το μάθουμε, συγκρίνουμε τα τρία σημαντικά compact μοντέλα, στις μεσαίες βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Το αυτοκίνητο δοκιμής φοράει τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 125 ίππων. Η Ford φαίνεται να εμπιστεύεται περισσότερο αυτή την έκδοση, καθώς σε αυτή έχει κάνει μικρότερες εκπτώσεις.

Αυτό ομαλοποιεί την κατάσταση και φέρνει την τιμή του Focus, πολύ κοντά με αυτή των δύο αντιπάλων. Το Ceed βρίσκεται λίγο παραπάνω σε τιμή, αλλά έχει 15 επιπλέον ίππους, ενώ ένα πεντάθυρο Golf των 130 ίππων, κοστίζει πιο ακριβά.  Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η VW είναι η πιο φειδωλή. Για το Ceed, η εταιρεία διαθέτει επταετή εγγύηση σε κινητήρα, μετάδοση και κιβώτιο ταχυτήτων. Αν ψάχνετε τον νικητή στη οδική συμπεριφορά,  πηγαίνετε κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία Ford. Παρότι υπολείπεται σε απόδοση και χωρητικότητα, ο μικρός τρικύλινδρος τα καταφέρνει αρκετά καλά απέναντι στους μεγαλύτερους κινητήρες των Kia και VW. Το Focus είναι ελαφρώς πιο αργό σε επιδόσεις, αλλά λειτουργεί ευχάριστα και ήπια ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες, χωρίς να εμφανίζει θόρυβο και μηχανικούς ήχους.



Το κακό είναι ότι αρέσκεται να δουλεύει πάντα πάνω από τις 2.000σ.α.λ, γιατί κάτω από αυτό το όριο περιστροφής, γκρινιάζει και έχει ράθυμη λειτουργία. Όμως αυτό έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, καθώς ο μικρότερος και βασικά πιο μοντέρνος, τριών κυλίνδρων (με απενεργοποίηση κυλίνδρων) κινητήρας, αποδεικνύεται  απροσδόκητα άπληστος, πίνοντας σχεδόν επτά λίτρα καυσίμου κάθε 100 χιλιόμετρα. Η ομαλή εκκίνηση με τον τρικύλινδρο, δοκιμάζει την υπομονή σου, όμως  το ίδιο συμβαίνει και σε διαδρομές με λακκούβες, όπου το Ford με τα σκληρά ελαστικά και την σφιχτή και απρόθυμη ανάρτηση, θα ενοχλήσει. Μόνο όταν η ταχύτητα αυξηθεί και  το αυτοκίνητο ρίξει όλο το βάρος του στην απόσβεση, η συμπεριφορά της ανάρτησης γίνεται πιο άνετη.

Ας επιστρέψουμε όμως στο θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Η θέση οδήγησης σου μεταφέρει την ισχυρή διάθεση της Ford. Το Focus είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον δρόμο, πατάει σφιχτά και χάρη στο κοφτερό τιμόνι, στρίβει υποδειγματικά. Κορυφαία ανάρτηση, άμεσο ESP,  τόσο σύγχρονα αυτοκίνητα θα πρέπει πάντα να ανταποκρίνονται σε απότομες διορθώσεις πορείας. Ωστόσο, τα σύγχρονα μοντέλα θα πρέπει επίσης να προσφέρουν καλύτερη άνεση καθισμάτων. Τα μαξιλάρια είναι λεπτά και τα πλαϊνά μάγουλα δεν προσφέρονται για στήριξη. Επιπλέον, η πανοραμική οροφή κοστίζει πολύτιμο χώρο στο πίσω μέρος. Οι άνθρωποι που έχουν ύψος 1,75 μέτρων θα πρέπει να σκύβουν τα κεφάλια τους αν θέλουν να κάθονται όρθιοι. Το αυτοκίνητο δοκιμής της VW ήταν εξοπλισμένο με αυτόματο σύστημα DSG.



Αυτό δίνει τα πλεονεκτήματα του Wolfsburg όσον αφορά την κατανάλωση και την ευκολία χρήσης, αλλά κοστίζει πόντους στο κεφάλαιο των τιμών, επειδή  τόσο η αυτόματη μετάδοση όσο και η πλούσια έκδοση Highline ανεβάζουν το κόστος αγοράς. Ο 1.5 TSI λειτουργεί εξαιρετικά. Ήσυχός, ισχυρός, με το VW μπορεί να πας μια χαλαρή διαδρομή ή να πας γρήγορα στη δουλειά.  Ωστόσο, δεν είναι από τους πιο σύγχρονους κινητήρες. Του λείπει η ευνοϊκή κατηγορία ρύπων Euro 6d temp και ένα φίλτρο σωματιδίων, τα οποία η VW σκοπεύει να εγκαταστήσει το επόμενο έτος. Παρά το περιβαλλοντικό μειονέκτημα, το Golf έχει σαφή πλεονεκτήματα. Αυτό είναι το πραγματικό all-rounder από τα τρία. Το αυτοκίνητο έχει άνετη ανάρτηση, στρίβει χωρίς προβλήματα, έχει χώρο και σφραγίζει τον οδηγό σε ένα εξαιρετικό εμπρός κάθισμα, που έχει αρκετό υλικό και προσφέρει βέλτιστη πλευρική στήριξη καθώς και επέκταση του μήκους και λειτουργία μασάζ. Τα καθίσματα στο  Kia είναι αρκετά διαφορετικά, αφού έχουν  περισσότερο αφρό παρά υποστήριξη. Ιδιαίτερα η πλευρική στήριξη είναι μακριά από το επιθυμητό επίπεδο, κάτι που σύντομα γίνεται κουραστικό και δεν ταιριάζει, με την κατά τα άλλα, φιλόξενη φύση του Ceed.




Στο εσωτερικό, όλα είναι όπως τα θέλεις. Σαφήνεια, ευκολία στην προσέγγιση και κατανόηση όλων των κουμπιών και των χειριστηρίων. Επιπλέον, το Kia έχει άφθονη δύναμη και κερδίζει άνετα τους αντιπάλους, πετυχαίνοντας καλύτερες επιδόσεις  και υψηλή τελική ταχύτητα. Εντούτοις, ο 1.4 T-GDI  είναι ελαφρώς τραχύς. Το τιμόνι παρέχει, σε άμεση σύγκριση, λιγότερη ανατροφοδότηση, η ανάρτηση ανταποκρίνεται με ευαισθησία σε τραχιά επιφάνεια. Tο Ceed είναι καλό και πολύ φθηνό, πράγμα που το φέρνει στο ίδιο επίπεδο με το Golf.

Συμπέρασμα 
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι ως συνήθως το Golf, αλλά κοστίζει  περισσότερο, κάτι που εκμεταλλεύεται το φθηνότερο Kia, για να το φτάσει στην κορυφή. Η Ford κατασκευάζει ένα κομψό compact, με τεχνικές αδυναμίες όμως, που χρήζουν βελτίωσης.

 
   
  • θανάσης

    Υποστηρίζετε ότι το νέο Focus διαθέτει <<Κορυφαία>> ανάρτηση. Μια τέτοια ανάρτηση όμως θα πρέπει να συνδυάζει καλή οδηγική συμπεριφορά, που προφανώς την διαθέτει το αυτοκίνητο, με καλή μόνωση θορύβων και κραδασμών από το δρόμο και αποδεκτή άνεση στις λακκούβες. Επιπλέον η Ford θα έπρεπε να προσέξει περισσότερο τόσο τον τομέα της ποιότητας κατασκευής, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι ακριβό, όσο και την σχεδίαση του εσωτερικού, που μοιάζει υπερβολικά πολύ με αυτή του Fiesta. Καλά κάνει λοιπόν η εταιρεία και προχωράει σε μείωση τιμών για να είναι πιο ανταγωνιστικό απέναντι σε μοντέλα όπως το Kia Ceed ή το VW Golf.

      2

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων