Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Χωρίς εξάρσεις και μάλλον αναντίστοιχο της εξωτερικής σχεδίασης είναι το εσωτερικό.

Ζωηρός, ελαστικός, αλλά και ήσυχος είναι ο κινητήρας του κορεάτικου μοντέλου.

Η διακριτική αεροτομή εντείνει σε ένα βαθμό το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η διακριτική αεροτομή εντείνει σε ένα βαθμό το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η διακριτική αεροτομή εντείνει σε ένα βαθμό το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Kia Picanto

Διαβάστηκε από 45077 αναγνώστες - 1/10/2018

Το Picanto, το οποίο και είναι ο νικητής του συγκριτικού, εκτός από τη σχεδίαση και το «πολεμικό» παρουσιαστικό του, εμφανίζει και άλλη μια ιδιαιτερότητα έναντι των ανταγωνιστών του: Το GT φτάνει τα 100χλμ/ώρα με δευτέρα στο κιβώτιο, ενώ φέρει και πίσω δισκόφρενα. Τα μεταλλικά πεντάλ, συνιστούν μια σπορτίφ και ευπρόσδεκτη πινελιά. 

Το Kia αν και η ανάρτηση αφήνει να περάσουν στο εσωτερικό κάποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος τα καταφέρνει αρκετά καλά ως προς την ταχύτητα. Ο κινητήρας του μπορεί να μην είναι τόσο πολύστροφος όσο του up!, αναπτύσσει όμως πολύ νωρίς την πλήρη ισχύ του. Για του λόγου το αληθές: Το GT φτάνει τα 100χλμ/ώρα με δευτέρα στο κιβώτιο και μπορεί να παραμείνει σε απόσταση βολής από το VW. Όλα αυτά για λίγο όμως, καθώς με την προοδευτική αύξηση της ταχύτητας το up! εξαφανίζεται στον ορίζοντα. Το σύστημα πέδησης και διεύθυνσης του Kia θα έπρεπε να είναι κάπως καλύτερο ιδίως στις απαιτητικές διαδρομές.

Το Picanto εκτός από το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών μεταξύ των τριών υπερέχει επίσης και στον τομέα της μόνωσης, της συνδεσιμότητας, του αμαξώματος, της άνεσης, της ποιότητας κύλισης, των εκπομπών ρύπων και της σχεδίασης, αν και το τελευταίο είναι υποκειμενικό. Να μην ξεχνάμε βεβαίως και τα 7 χρόνια εγγύησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ