Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στο κατά τα άλλα κομψό και ευχάριστο εσωτερικό με το σπορ τιμόνι και τη σπορτίφ αισθητική, η σχεδόν παντελής απουσία των πολυμέσων προκαλεί αίσθηση.

Ο 1000άρης TSI αποδίδει 115 ίππους, με τη ροπή να βρίσκεται στα 200 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.

Ρετρό αισθητικό στο εσωτερικό για το νεώτερο GTI, με τα κλασσικά καρό καθίσματα να περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση.

Η διαφορετικού χρώματος αεροτομή συνιστά μια ξεχωριστή αισθητική πινελιά.

Η διαφορετικού χρώματος αεροτομή συνιστά μια ξεχωριστή αισθητική πινελιά.

Η διαφορετικού χρώματος αεροτομή συνιστά μια ξεχωριστή αισθητική πινελιά.

VW up!

Διαβάστηκε από 45202 αναγνώστες - 1/10/2018

Δοκιμασμένη συνταγή GTI: χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με αποδόσεις. Ο τρικύλινδρος 1000άρης κινητήρας turbo αποδίδει 115 ίππους, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με το εύχρηστο 6άρι κιβώτιο. Στο εσωτερικό οι κόκκινες ραφές και οι καρό επενδύσεις των καθισμάτων «προδίδουν» τις καταβολές του μοντέλου. Πιο κοντά κατά 15 χλστ. αμορτισέρ. Ταμπούρα πίσω!

Το up! ξεχύνεται στο δρόμο και σε μόλις 9,1 δευτερόλεπτα η βελόνα του ταχύμετρου δείχνει 100 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας είναι ζωηρός και κινεί με περίσσια άνεση το βάρους 1005 κιλών αμάξωμα, το κιβώτιο συνεργάζεται περίφημα, το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και τα φρένα άκρως αποδοτικά. Σε γρήγορες στροφές όμως και παρά τη σφιχτή ανάρτηση κάποιες κλίσεις είναι μάλλον αναπόφευκτες.

Αρκετά με την οδική συμπεριφορά όμως ας περάσουμε στους επιμέρους τομείς που άπτονται της καθημερινότητας και της πρακτικότητας ξεκινώντας από το up!. Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν τρίθυρο, με ότι αυτό συνεπάγεται σε πρακτικότητα, στο εσωτερικό του όμως όλα είναι εργονομικά και στη σωστή θέση, ενώ και οι χώροι δεν δίνουν λαβές για σχόλια.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ