Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τρεις Ιάπωνες «σφάζονται» για πάρτη σου

Διαβάστηκε από 5552 αναγνώστες - 2/2/2018

Το ολοκαίνουργιο Honda Civic, έρχεται στην ελληνική αγορά και βρίσκει μπροστά του δύο καταξιωμένες ομοεθνείς περιπτώσεις: τα Nissan Pulsar και Toyota Auris.

Μικρομεσαία Ιαπωνία
 
 
Το ολοκαίνουργιο Honda Civic, έρχεται στην ελληνική αγορά και βρίσκει μπροστά του δύο καταξιωμένες ομοεθνείς περιπτώσεις: τα Nissan Pulsar και Toyota Auris
 
 
 
Τα μικρομεσαία μοντέλα των τριών Ιαπωνικών εταιρειών, έχουν «χτίσει» με τα χρόνια το δικό τους κοινό. Ένα κοινό που δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής, ενώ έχει και την οικονομία στη χρήση ιδιαίτερα ψηλά. Οι διαθέσιμοι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, είναι δύο στοιχεία πολύ σημαντικά, που έρχονται να προστεθούν στη λίστα ελέγχου των ενδιαφερόμενων. Η έλευση του νέου Honda Civic, μας έδωσε τη δυνατότητα να «ανακεφαλαιώσουμε» και να δούμε που υπερέχει το κάθε ένα από τα τρία πολύ σημαντικά Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
 
 
 
 
 
Honda Civic 1.0 129ps                                                    από 20.650 ευρώ
Σε άλλους μπορεί να αρέσει και σε άλλους όχι αλλά αυτό που αντικειμενικά ισχύει, είναι το ότι πρόκειται για ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί στην κατηγορία. Το ίδιο «εφέ» κάνει και ο βασικός κινητήρας του λίτρου, με την απόδοση των 129 ίππων. Η Honda άργησε να μπει στο χορό των μικρών turbo κινητήρων αλλά με το νέο σύνολο των 988 κ.εκ. αλλάζει τα στάνταρ στους κινητήρες του είδους. Με αυτό το σύνολο το Civic γίνεται το ισχυρότερο μικρομεσαίο με χιλιάρη κινητήρα και το «όφελος» είναι οι καλές επιδόσεις παρά το βάρος των 1.350 κιλών. Η νέα έκδοση του Civic, διατηρεί την κορυφαία εικόνα στη συναρμολόγηση. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικοί, όπως και αυτός για τις αποσκευές που έχει όγκο 478 λίτρων. Το Civic, εκτός των χώρων που το κάνουν και ξεχωρίζει από την τριάδα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Από την άλλη πάλι, η τιμή αγοράς του δεν το κολακεύει, κι ας υπάρχει αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού που εν μέρει τη δικαιολογεί, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και καθρέπτες, καθώς και πλήρες σύστημα multimedia. 


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.0 Τ
Κυβισμός (κ.εκ.) 988
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 129/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 203
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 110
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 478
Βάρος (κιλά) 1.350



 
Nissan Pulsar 1.2 115ps                                                 από 14.990 ευρώ
Το δυνατό χαρτί του Nissan Pulsar είναι η τιμή του. Με 15 χιλιάρικα, έχεις στα χέρια σου ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο με πολύ καλά χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς. Είναι αφοπλιστικά καλό σαν σύνολο και «τίμιο» σε ότι αφορά την τιμή αγοράς του, χωρίς ελλείψεις στον εξοπλισμό. Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων με το turbo είναι σύγχρονος και όσο ελαστικός πρέπει και ταιριάζει στις ανάγκες του αμαξώματος που έχει βάρος 1.258 κιλά. Το Pulsar με τη δυναμική αισθητική του αμαξώματος, αλλά και την σύγχρονη καμπίνα που σε κερδίζει με την καλή κατασκευή της, είναι άνετο για να κάνει κανείς ταξίδια αλλά και όσο ευέλικτο χρειάζεται σε ένα απαιτητικό περιβάλλον πόλης. Τα καθίσματά του είναι αναπαυτικά και στηρίζουν τα σώματα σωστά, καθώς είναι μεγάλα σε διαστάσεις και με αρκετό αφρώδες. Το βασικό πακέτο εξοπλισμού, είναι παραπάνω από επαρκές και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, a/c, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες, καθώς και σύστημα multimedia που παίζει MP3, ενώ έχει υποδοχές για USB και «καρφί»
(AUX).


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.2Τ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 115/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 190/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 117
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 385
Βάρος (κιλά) 1.258



 
Toyota Auris 1.2 116ps                                                   από 19.380 ευρώ
Το Auris με τον εξαιρετικά πολιτισμένο σε λειτουργία 1.200άρη turbo κινητήρα, σε κόστος βασικής έκδοσης τοποθετείται «ανάμεσα» στις δύο άλλες ανταγωνιστικές περιπτώσεις με τους μικρούς turbo. Αυτό που κάνει τη διαφορά ανάμεσα στον «ομοεθνή» ανταγωνισμό, είναι πως το σύνολο των 1,2 λίτρων προσφέρει στο Auris των 1.190 κιλών τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ των τριών ανταγωνιστικών μοντέλων. Και αυτό έρχεται να προστεθεί και στο καλύτερο εξοπλισμό που διαθέτει το Auris, για να μας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα σημεία υπεροχής του μοντέλου της Toyota. Το Auris, με 7 αερόσακους, κλιματισμό, έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και σύστημ multimedia (USB, AUX, Bluetooth) μαζί με ένα «πακέτο» βοηθημάτων για τον οδηγό (αναγνώριση σημάτων στο δρόμο, ειδοποίηση για αναχώρηση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, κλ.π.), είναι το πιο «φορτωμένο» από τα τρία.


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.2Τ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 116/5.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 185/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 112
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 360
Βάρος (κιλά) 1.190




Το Pulsar παίρνει την ψήφο μας
Σε όλες τις κατηγορίες το κόστος αγοράς παίζει πρωταρχικό ρόλο για να κοιτάξει κανείς τις επιλογές του. Στην κατηγορία των μικρομεσαίων, το κόστος έχει λίγη παραπάνω «βαρύτητα» μια και αφορά αυτοκίνητα που θα παίξουν το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου- και στις οικογένειες ακόμα και το 10ευρω μετράει. Έτσι και με δεδομένο ότι το Nissan Pulsar δεν έχει καμία έλλειψη σε εξοπλισμό, θεωρούμε πως είναι η πιο λογική πρόταση αγοράς. Η απόδοση των 115 ίππων του turbo 1.200άρη αποδεικνύεται στην πράξη ικανή για όλες τις οικογενειακές υποχρεώσεις, οι χώροι είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, ενώ ο οδηγός μπορεί να τα εισπράξει ακόμα και sport διάθεση από το καλό πλαίσιο και την ανάρτηση.  
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις