Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μια τεχνολογία ανάπτυξης που ονομάζεται επικοινωνία οχήματος με οχήματος (Vehicle 2 Vehicle), δοκιμάζεται ως ένας τρόπος να συμβάλει στη μείωση του αριθμού των ατυχημάτων στο δρόμο.

Χρησιμοποιώντας λέιζερ, ραντάρ και κάμερες, τα αυτόνομα αυτοκίνητα μπορούν να αναλύουν πληροφορίες που οι άνθρωποι δεν μπορούν.

Στο εγγύς μέλλον τα αυτοκίνητα θα μπορούν να εντοπίζουν εξωτερικά αντικείμενα μπροστά από τον οδηγό και να εμφανίσουν πληροφορίες σχετικά με αυτά στο παρμπρίζ με βάση την τεχνολογία ΑR.

Η Mercedes εργάζεται για έναν νέο τρόπο χρήσης αερόσακων που τους απομακρύνει από ένα μέτρο παθητικής ασφάλειας και το καθιστά μέρος ενός ενεργού συστήματος ασφαλείας.

4 τεχνολογίες που θα δούμε γρήγορα στα αυτοκίνητα

14/1/2019

Η αυτοκινητοβιομηχανία μας φέρνει συνεχώς νέες τεχνολογίες, είτε πρόκειται για ασφάλεια, ψυχαγωγία, χρησιμότητα είτε απλά για καθαρή καινοτομία. 4 μελλοντικές τεχνολογίες αυτοκινήτων έχουν μια πιθανότητα να αλλάξουν τον κόσμο μας.

Πολλές νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων είναι κατασκευασμένες ειδικά για την ασφάλεια είτε έχουν τουλάχιστον κάποιο είδος εστίασης ασφάλειας. Μερικές από τις τελευταίες καινοτομίες αυτοκινήτων είναι πραγματικά συναρπαστικές που θα μπορούσαν να φέρουν επανάσταση όχι μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και στην ανθρώπινη μεταφορά γενικά.
 
Πως θα είναι άραγε τα μελλοντικά αυτοκίνητα; Με βάση τα όσα δοκιμάζονται επί του παρόντος και τι βρίσκεται σήμερα στο δρόμο, έχουμε μια ιδέα για κάποια νέα τεχνολογία που πιθανότατα θα μπει στην παραγωγή.
 
Αυτοκίνητα που επικοινωνούν μεταξύ τους
 
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εξετάζουν σοβαρά και ερευνούν δύο τεχνολογίες που θα επιτρέψουν στα μελλοντικά αυτοκίνητα να επικοινωνούν μεταξύ τους και με αντικείμενα γύρω τους.
 
Φανταστείτε να πλησιάζετε σε μια διασταύρωση. Καθώς ένα άλλο αυτοκίνητο που τρέχει περνάει με κόκκινο φανάρι, το όχημα σας παίρνει ένα σήμα από το άλλο αυτοκίνητο που βρίσκεται ακριβώς στο δρόμο σας και σας προειδοποιεί για πιθανή πρόσκρουση. Μια τεχνολογία ανάπτυξης που ονομάζεται επικοινωνία οχήματος με οχήματος (Vehicle 2 Vehicle), δοκιμάζεται από κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Ford ως ένας τρόπος να συμβάλει στη μείωση του αριθμού των ατυχημάτων στο δρόμο.
 
Το V2V λειτουργεί χρησιμοποιώντας ασύρματα σήματα για να στέλνει πληροφορίες εμπρός και πίσω μεταξύ των αυτοκινήτων σχετικά με την τοποθεσία, την ταχύτητα και την κατεύθυνση. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες μεταδίδονται στα αυτοκίνητα γύρω από αυτό για να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο διατήρησης των αποστάσεων μεταξύ τους.
 
Αυτόνομη οδήγηση αυτοκινήτων
 
Η ιδέα ενός αυτόνομου αυτοκινήτου δεν είναι νέα. Αλλά είναι πιθανότατα πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι φαντάζεστε.
 
Στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα των ΗΠΑ, οι μηχανικοί της Google έχουν ήδη δοκιμάσει αυτόνομα αυτοκίνητα σε δημόσιες δρόμους άνω των 200.000 χιλιομέτρων. Τα αυτοκίνητα της Google όχι μόνο καταγράφουν εικόνες του δρόμου, αλλά οι μηχανογραφικοί χάρτες τους προβάλλουν οδικές πινακίδες, βρίσκουν εναλλακτικές διαδρομές και βλέπουν τα φανάρια προτού είναι ακόμη ορατά στον οδηγό. Χρησιμοποιώντας λέιζερ, ραντάρ και κάμερες, τα αυτοκίνητα μπορούν να αναλύουν και να επεξεργάζονται πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον τους ταχύτερα από ότι οι άνθρωποι μπορούν.
 
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα μπορούσαν πιθανότατα να επικοινωνούν μεταξύ τους και να κινούνται πολύ κοντά το ένα με το άλλο και να ενεργούν ως μία μονάδα. Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι θα μειώσει τα ατυχήματα στους αυτοκινητόδρομους, επειδή τα αυτοκίνητα θα επικοινωνούν και θα αντιδρούν το ένα με το άλλο ταυτόχρονα. Επίσης θα μας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα καθώς οι μετακινήσεις θα γίνονται σε συντομότερο χρόνο.
 
Σε μερικές από τις δοκιμές της Google, τα αυτοκίνητα έμαθαν τις λεπτομέρειες ενός δρόμου οδηγώντας σε αυτό αρκετές φορές και όταν ήρθε η ώρα να κινηθούν αυτόνομα, ήταν σε θέση να εντοπίσουν πότε υπήρχαν πεζοί που διασχίζουν τον δρόμο και αυτά σταματούσαν για να τους αφήσουν να περάσουν. Η αυτόνομη τεχνολογία θα μπορούσε να κάνει τις μεταφορές ασφαλέστερες για όλους μας, εξαλείφοντας την αιτία του 95% των σημερινών ατυχημάτων που είναι το ανθρώπινο λάθος.
  
Πίνακες ταυτοποίησης της πραγματικότητας (Augmented Reality)
 
Οι οθόνες με τα συστήματα πλοήγησης στο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικές για να μας πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β, ενώ μερικά high-end οχήματα έχουν ακόμη και οθόνες στο παρμπρίζ, αλλά στο εγγύς μέλλον τα αυτοκίνητα θα μπορούν να εντοπίζουν εξωτερικά αντικείμενα μπροστά από τον οδηγό και να εμφανίσουν πληροφορίες σχετικά με αυτά στο παρμπρίζ με βάση την τεχνολογία ΑR.
 
Το AR διερευνάται επίσης για τους επιβάτες. Η Toyota δημιούργησε έννοιες εργασίας του συστήματος AR τους, που θα επέτρεπε στους επιβάτες να μεγεθύνουν τα αντικείμενα έξω από το αυτοκίνητο, να τα επιλέγουν και να τα αναγνωρίζουν, καθώς και να βλέπουν την απόσταση ενός αντικειμένου από το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας ένα παράθυρο αφής.
 
Αερόσακοι που βοηθούν να σταματήσουν τα αυτοκίνητα
 
Από τότε που προστέθηκαν αερόσακοι στα οχήματα, συνέχισαν να υπάρχουν σχεδόν παντού στο εσωτερικό των οχημάτων μας. Έχουμε αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους γονάτου, αερόσακους ζώνης ασφαλείας και ακόμη και αυτούς που αναπτύσσονται εξωτερικά του οχήματος. Η Mercedes εργάζεται για έναν νέο τρόπο χρήσης αερόσακων που τους απομακρύνει από ένα μέτρο παθητικής ασφάλειας και το καθιστά μέρος ενός ενεργού συστήματος ασφαλείας.
 
Οι αερόσακοι που αναπτύσσονται κάτω από το αυτοκίνητο,  θα βοηθήσουν να σταματήσει ένα όχημα πριν από μια συντριβή. Αποτελούν μέρος του συνολικού συστήματος ενεργητικής ασφάλειας και αναπτύσσονται όταν οι αισθητήρες καθορίζουν ότι η πρόσκρουση είναι αναπόφευκτη. Οι αερόσακοι έχουν επίστρωση τριβής που βοηθάει στην επιβράδυνση του αυτοκινήτου και μπορεί να διπλασιάσει την ισχύ φρεναρίσματος του οχήματος.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις