Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ένα πραγματικό Supercar άκρως ανταγωνιστικό, δυνατό και γρήγορο. Όνειρο!

Ένας V6 EcoBoost μπορεί να είναι τόσο συναρπαστικός όσο o κινητήρας μιας Ferrari. O σχεδιασμός από το 1966 είναι σχεδόν απαράλλακτος.

4,76 μέτρα μήκος, αλλά μόνο 1,11 μέτρα ύψος. Η πίσω αεροτομή λειτουργεί και ως αερόφρενο.

Εμφανισιακά μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε Ferrari

Σύγχρονο εσωτερικό με σχεδόν ορθογώνιο τιμόνι και ελάχιστο χώρο για τους επιβάτες

V6 EcoBoost, τοποθετημένος στο κέντρο

Το 1966 έτρεξε πρώτη φορά στο Le Mans

Ένα Ford καλύτερο από Ferrari

3/11/2017

Το νέο Ford GT έχει έναν δικό του μοναδικό χαρακτήρα αλλά δυστυχώς δεν τοποθετήθηκε ο V8 κινητήρας αλλά ο V6. Το ερώτημα είναι αν αρκεί ένας V6 EcoBoost για ένα υπεραυτοκίνητο.

Το νέο Ford GT έχει έναν δικό του μοναδικό χαρακτήρα και ευτυχώς δεν εξελίχθηκε ως ένα μεγαλύτερο Mustag όπως αρχικά είχαν σκεφτεί στην Ford, από την άλλη το κακό είναι ότι δεν τοποθετήθηκε ο V8 κινητήρας αλλά ο V6. Το ερώτημα είναι αν αρκεί  ένας V6  EcoBoost για ένα υπεραυτοκίνητο.
Μιλάμε όμως για μια υπερκατασκευή! 656 άλογα που ουρλιάζουν ακριβώς πίσω από την θέση του οδηγού, στο κέντρο του αυτοκινήτου.

Αυτό  συνδυάζεται με ένα σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα πλαίσιο και ένα 7τατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και όλα αυτά με κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 17 λτ/100 χλμ!  Χαρακτηριστικά που φέρνουν πραγματικά ζαλάδα.


Η τελική των 350 χλμ / ώρα έρχεται αβίαστα με έναν καθαρά αγωνιστικό ήχο από τον κινητήρα. Ένας βρυχηθμός που από το ρελαντί καταλαβαίνεις τι είναι ικανός αυτός ο κινητήρας να κάνει. Το σύστημα πέδησης έχει κορυφαία απόδοση και πάνω σε στροφή  αρκεί ένα μικρό τσίμπημα στο πεντάλ για να σε βγάλει εκτός δρόμου. Σε σύγκριση με άλλα supercar όπως το McLaren 675LT το πεντάλ δεν σου δίνει την ίδια σιγουριά. Σε πολύ υψηλές ταχύτητες ένα αερόφρενο συμβάλει στην επιβράδυνση. Ίδια γεύση και από το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, δεν είναι τόσο απόλυτο όσο στα ανταγωνιστικά μοντέλα είναι όμως απίστευτα άμεσο και δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.


Η εμπειρία οδήγησης είναι μοναδική και υπάρχουν  διαφορετικές ρυθμίσεις (για βρεγμένο δρόμο, normal, sport και πίστας). Στην ρύθμιση για την πίστα η απόσταση από το έδαφος μειώνεται και είναι μικρότερη από 7 χλστ και το αερόφρενο γίνεται πιο παρεμβατικό. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται ακαριαία σαν F1 και άμα το παρακάνετε σε κάποια στροφή, τα ηλεκτρονικά θα προλάβουν τα χειρότερα… αν είναι ενεργοποιημένα.


Το εσωτερικό είναι πραγματικά στενό με τον οδηγό και τον συνοδηγό να κάθονται κοντά σε βαθμό παρεξηγήσεως. Είναι πιο κλειστοφοβικό σε σχέση με μια Ferrari. Oι ελάχιστοι διακόπτες είναι ακριβώς εκεί που πρέπει και αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι εύχρηστοι. Όλα τα λεφτά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που αλλάζει ανάλογα με το οδηγικό προφίλ  με την ποιότητα και την συναρμογή να βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.


Όποιος θέλει αυτό το GT θα πρέπει να γνωρίζει ότι τα πρώτα κομμάτια εξαντλήθηκαν στην τιμή των 500,000ευρω! Είπαμε είναι supercar σε όλα, ακόμα και στην τιμή!


 
Τεχνικά χαρακτηριστικα FORD GT
Κινητήρας V6, Biturbo
Μέγεθος 3497 κεκ
Ιπποδύναμη 656 Ps
Ροπή 745 Nm
Τελική ταχύτητα 348 χλμ
Μετάδοση Πίσω, 7τάχυτo διπλού συμπλέκτη
Δοχείου καυσίσμου 57 λτ
Διαστάσεις 4762/2004/1110
Βάρος άδειο 1385 κιλα
Μέση κατανάλωση 9,7 λτ/ 100
Ρύποι 225 γρ
Τιμή(Γερμανία) 500,000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις