Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τι συμβολίζουν τα σήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Διαβάστηκε από 9265 αναγνώστες - 12/11/2019

Το αστέρι της Mercedes σίγουρα το γνωρίζετε, ξέρετε όμως πως δημιουργήθηκε και τι σημαίνει; Δείτε τα σήματα 10 γνωστών εταιριών αυτοκινήτου και μάθετε την ιστορία πίσω τον συμβολισμό τους.

Alfa Romeo

Αρχικά η λέξη Alfa είναι ακρωνύμιο για τις λέξεις Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ενώ Romeo ήταν το επίθετο του ανθρώπου που ηγείτο την εταιρία από το 1915. Η ιστορία λέει πως ο σχεδιαστής του σήματος, Κατανέο, περίμενε το τραμ στο σταθμό της Πιάτσα Κοστέλλο στο Μιλάνο, και εμπνεύσθηκε από το σήμα της πόλης του Μιλάνο και από το οικόσημο της σπουδαίας οικογένειας Βισκόντι (τον ερυθρό σταυρό και την ασπίδα με το ερπετό) που βρισκόταν πάνω από την πόρτα του Castello Sforzesco. Το ερπετό που εμφανίζεται στο εν λόγω σήμα είναι σύμφωνα με τον μύθο ένα αιμοβόρο ον που κατοικούσε δίπλα στον ποταμό που διέσχιζε το Μιλάνο.

Mazda

Το σήμα της Mazda είναι απλό αλλά γεμάτο νόημα. Ουσιαστικά το «M» στη μέση, οπτικά δείχνει έναν γλάρο και αντιπροσωπεύει τις φιλοδοξίες της εταιρίας να «πετάξει» στην άπειρη δημιουργικότητα που συμβολίζεται με το οβάλ σχήμα. Αρκετά καλλιτεχνική σκοπιά, δεν συμφωνείτε;


Renault

Το logo της Renault δείχνει ξεκάθαρα ένα διαμάντι, αποτυπώνοντας την πρόθεση του δημιουργού της, Louis Renault, να φέρει το κάτι διαφορετικό και κομψό στον κόσμο της αυτοκίνησης.

Opel

Το συγκεκριμένο λογότυπο της Opel που δημιουργήθηκε το 1964, έχει ουσιαστικά έναν οριζόντιο κεραυνό και το μήνυμα που θέλει να περάσει, είναι ξεκάθαρο.  Η δύναμη και η ευρηματικότητα της Opel δεν έχουν αντίπαλο και καταφέρνουν να ξεχωρίσουν και να εντυπωσιάσουν όπως ένας κεραυνός.

Skoda

Αρκετά αλληγορικό το σήμα της SKODA η οποία εξωτερικά έχει έναν ασημί κύκλο ο οποίος συμβολίζει την αρτιότητα των προϊόντων της εταιρίας ενώ τα φτερά αποτυπώνουν την τεράστια πρόοδο της τεχνολογίας που διακατέχουν τα προϊόντα της . Το βέλος στο τέλος αυτών δείχνει την συνεχή εξέλιξη που δεν σταματά στιγμή (όπως τη πορεία του και ένα βέλος), ενώ έχει επιλεγεί πράσινο χρώμα για να αποδοθεί ο σεβασμός που δείχνουν τα μέλη της αυτοκινητιστικής οικογένειας στο περιβάλλον.

Lamborghini

Εδώ τα πράγματα είναι απολύτως ξεκάθαρα. Η εταιρία των supercars έχει επιλέξει τον ταύρο για να δείξει την ωμή δύναμη και την απόλυτη εμπιστοσύνη στα μοντέλα της. Υψηλές ταχύτητες, τεράστια αντοχή και ωμή δύναμη για ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα.

BMW

Ξέρετε τι συμβολίζει ένα από τα πιο γνωστά logo στον κόσμο; Παρά την λάθος φημολογία πως τα χρώματα στο εσωτερικό του κύκλου αντιπροσώπευαν έλικες που γυρνούσαν και σχημάτιζαν τα αρχικά BMW, οι υπεύθυνοι έδωσαν την πιο απλή εξήγηση. Τα δύο χρώματα, απλά εκπροσωπούν τα χρώματα της βαυαρικής σημαίας και τίποτα περισσότερο.

Toyota

Το σήμα της Toyota ουσιαστικά αποτελείται από 3 οβάλ σχήματα. Το εξωτερικό οβάλ σχήμα συμβολίζει τον κόσμο, ενώ οι δύο εσωτερικοί οβάλ κύκλοι ενώνονται σχηματίζοντας ένα μεγάλο «Τ» από το Toyota. Είναι ένα σύμβολο που βασίζεται στο μέλλον, την εμπιστοσύνη και την φιλοδοξία, αλλά και ένα σύμβολο που βασίζεται στον πελάτη και στη καρδιά του χρήστη.

Mercedes

Το πιο γνωστό αστέρι στο κόσμο του marketing συμβολίζει κάτι πολύ απλό και ταυτόχρονα πολύ μεγάλο. Οι 3 μύτες του αστεριού αποτυπώνουν την επιθυμία της εταιρίας να κυριαρχήσει τόσο στην γη, όσο και στη θάλασσα αλλά και στον αέρα. Ναι το λένε ευθέως πως θέλουν να κυριαρχήσουν σε κάθε μηχανοκίνητο τομέα.

Audi

Η εταιρία αρχικά ήταν μέλος μία ομάδας 4 επιχειρήσεων και κάθε ένας κύκλος από το λογότυπο αντιπροσωπεύει και μία από αυτές. Έτσι σε όλη την πορεία της έχει διατηρήσει και 4 κύκλους, ως φόρο τιμής στην αρχή της ιστορίας της.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις