Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μόνο μεγάλη έκδοση; Επί του παρόντος υπάρχουν φήμες ότι η Mercedes δεν θα φέρει τη κοφτή έκδοση της κατηγορίας S. Εξάλλου, έρχονται το 2021 τα ηλεκτρικά EQS

Το κλασικό μοντέλο G, θα αποκτήσει αδερφό, το επταθέσιο και κομψά σχεδιασμένο GLB

Αποκαλύπτουμε: Αυτά είναι τα επόμενα 12 μοντέλα της Mercedes

Διαβάστηκε από 5519 αναγνώστες - 24/9/2018

Η Mercedes διατηρεί τα σκήπτρα της στην premium κατηγορία αλλά δεν μένει εκεί! Προχωρά για να την... τερματίσει με 12 μοντέλα ως το 2020!

Η Mercedes θέλει να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην premium κατηγορία. Εκτός από το νέο compact και το S-Class, έρχονται τα τρία πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Mercedes έχει το δικό της αγοραστικό κοινό. 1.356 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν παγκοσμίως από τον Ιανουάριο, κάτι που συνιστά ρεκόρ. Η απόσταση με την BMW και την Audi μεγαλώνει και η μάρκα με το αστέρι είναι σαφώς μπροστά. Η επιτυχία στη Mercedes, οφείλεται κυρίως στον Gorden Wagener και την ομάδα του, που απελευθέρωσαν το άστρο από τα συνηθισμένα.



Τα βήματα που την έφεραν ακόμα πιο μπροστά
Όχι, δεν σημείωσαν επιτυχίες στην αγορά, όλα όσα έχουν εγκριθεί από τον επικεφαλής σχεδιαστή, όπως για παράδειγμα, το S-Class Coupé και το Cabrio, η παλιά και νέα B-Class, αλλά η ανανέωση του εμπορικού σήματος μέσω μιας πιο προοδευτικής και σύγχρονης μορφής, φαίνεται ότι είχε αποτελέσματα. Αυτό αποδεικνύεται, μεταξύ άλλων και στην οικογένεια των compact μοντέλων, η οποία θα αναθεωρηθεί τους επόμενους 16 μήνες. Με μια πρόχειρη ματιά, η B-Class βρίσκεται στο Παρίσι, το νέο CLA φαίνεται λιγότερο μακρόστενο και είναι πιο όμορφο πίσω, το Shooting Brake συμπληρώνει τη σειρά CLA, το μελλοντικό GLA μεταλλάσεται σε ένα ευρύχωρο crossover με χαρακτήρα κουπέ, η GLB δανείζεται στοιχεία από το ρουστίκ στυλ της G-Class.



Η νέα συμπαγής πλατφόρμα (MFA2) λαμβάνει υπόψη όλες τις δυνατότητες οδήγησης, από το ήπιο υβρίδιο έως το υβριδικό με το ηλεκτρικό μοτέρ και τις κυψέλες καυσίμου.
Μια νέα προσθήκη στην σειρά είναι ο ηλεκτρικός πίσω άξονας που έρχεται από την ZF, ο οποίος παρέχει ισχυρή απόδοση με τη μπαταρία 35 kWh και κινητήρα 136 ίππων. Η εναλλακτική μονάδα τετρακίνησης λειτουργεί ως σύστημα πρόσφυσης και ελέγχει τη διαμόρφωση της ροπής. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι περίπου 100 χιλιόμετρα και αργότερα θα αυξηθεί στα 150 χιλιόμετρα. Πλεονέκτημα αυτής της λύσης, είναι ότι όσο μεγαλύτερη είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα αποτυχίας. Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes θα συνδέσει ακόμη και τα υβρίδια μαζί με έναν τρικύλινδρο.

Η ιδιαίτερη A-Class
Στο άλλο άκρο της σειράς κινητήρων είναι μια πολύ ιδιαίτερη Α-Class, η A 55 AMG EQ Power +. Αυτό που δεν έχει οριστικοποιηθεί, είναι ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ισχύος  230 ίππων, με ένα κινητήρα υψηλής απόδοσης, που θα στέλνουν τη συνολκή ισχύ στο απίστευτο νούμερο των 639 ίππων. Τετοιες εφαρμογές πρόκειται να βάλουν σε δεύτερη μοίρα, τα 6κύλινδρα και 8κύλινδρα μοντέλα. Τα compact είναι σημαντικά για την επίτευξη μεγάλων αριθμών πωλήσεων.



Τα SUV και τα Crossover με το... αστέρι
Αρκετά σημαντικά είναι τα μεγάλα SUV, τα οποία βασίζονται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα των κατηγοριών C, E και S. Η επίθεση crossover αποτελείται από τέσσερα μοντέλα: GLE το 2018, GLE Coupé το 2019, GLS το 2019 και την ξεχωριστή έκδοση Maybach της GLS, η οποία ξεκινά ένα χρόνο αργότερα. Με την επόμενη S-Class το 2020, μια νέα εποχή σχεδιασμού θα ξεκινήσει στη Mercedes, η οποία, όπως και στο παρελθόν, θα χρησιμεύει σαν πρότυπο για τα μελλοντικά μοντέλα, ως κόκκινο νήμα μέσω του σχεδιασμού του προϊόντος. Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα έχει φωτογραφηθεί μοντέλο μόνο με μεγάλο μεταξόνιο, δίνει τροφή στις φήμες που υποστηρίζουν ότι η κοφτή έκδοση θα παραλειφθεί. Κατ αρχήν προγραμματίζονται δύο κατηγορίες S, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών εκδόσεων και των καθαρά ηλεκτρικών,  αλλά με μια εντελώς ανεξάρτητη πλατφόρμα. Και για τα δύο αυτοκίνητα παρέχεται ένα ενεργό σύστημα αερανάρτησης, το οποίο μπορεί να πλαισιωθεί, αν το επιθυμείτε, με πισωκίνητο σύστημα διεύθυνσης και μηχανική τετρακίνηση, το οποίο υποστηρίζεται στο μοντέλο AMG από δύο ηλεκτρικές μηχανές στον πίσω άξονα.



Η διάδοχος της SLK
Τα αυτόνομα ταλέντα οδήγησης αντιστοιχούν στο επίπεδο 3, με το οποίο πρέπει κανείς να αναλάβει εκ νέου, το αργότερο μετά από δέκα δευτερόλεπτα. Η νέα S-Class παράγεται στο εντελώς ψηφιοποιημένο Εργοστάσιο 56, στο οποίο χρησιμοποιούνται νέες διεργασίες και μοντέλα χρόνου εργασίας και η υλικοτεχνική υποστήριξη και η διασφάλιση της ποιότητας είναι πλήρως αυτοματοποιημένα.  Ένα πρότυπο για ολόκληρο το γκρουπ. Η νέα SL μοιράζεται την πλατφόρμα με τον διάδοχο του AMG GT. Αρχικά το SLC, ο διάδοχος του SLΚ, θα έπρεπε να βασίζεται σε αυτή την πλατφόρμα αλουμινίου, αλλά από τη μία πλευρά, το κόστος αυξήθηκε σημαντικά και από την άλλη η ζήτηση για roadster έπεσε τόσο πολύ που η Mercedes, σε αυτόν τον τομέα, σύντομα θα πετάξει λευκή πετσέτα.



Επί του παρόντος, η SL και η AMG GT απευθύνονται στους ίδιους αγοραστές, όμως τα παρόμοια προϊόντα δεν αποτελούν έκπληξη. Κατά συνέπεια, στο μέλλον, θα είναι περισσότερο διαφοροποιημένα. Ενώ το AMG GT κινείται ακόμη περισσότερο προς τα σπορ αυτοκίνητα, το SL γίνεται ένα ευρύχωρο 2 + 2 θέσεων με κορυφαίο ύφασμα αντί για αναδιπλούμενη οροφή. Καθώς δεν υπάρχει αρκετός χώρος μεταξύ των Coupé / convertibles της E-Class και της διάδοχης SL,  για τις ακριβές δίθυρες S-Classes, εδώ είναι αναπόφευκτη η ενοποίηση.



Οι ηλεκτρικές Mercedes
Τα πρώτα τρία μοντέλα EQ είναι έξυπνα παραγόμενα παράγωγα. Το EQC έρχεται το φθινόπωρο και θα βασίζεται στο GLC, το EQA στην B-Class, το EQB στο GLB. Τα εξαρτήματα τεχνολογίας, προέρχονται από το ράφι των εξαρτημάτων και από τους προμηθευτές συστημάτων. Όσον αφορά την χωρητικότητα της μπαταρίας, η κλιμάκωση αρχικά κυμαίνεται από 60 έως 110 κιλοβάτ. Τα τρία επίπεδα ισχύος των κινητήρων δίνονται με 150, 200 και 250 kW. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του EQ είναι το βάρος των μπαταριών, που ζυγίζουν μεταξύ 600 και 700 κιλών. Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί κύκλοι φόρτισης, ο γρηγορότερος από τους οποίους μπορεί να αποκαταστήσει περίπου το 70 τοις εκατό του ενεργειακού περιεχομένου μετά από μόλις 20 λεπτά. Ακόμα και με την ηλεκτρική κίνηση, η Mercedes πρέπει να τρέξει μπροστά.



Συμπέρασμα: Η Mercedes, μέχρι το 2020, ανανεώνεται αρμονικά και θα παρουσιάσει τα πρώτα της ηλεκτρονικά μοντέλα. Και μετά; Έρχεται η νέα C-Class και ο απόλυτος ανταγωνιστής του Tesla, μια ηλεκτρική S-Class.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις