Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η 3η γενιά ονομάζεται πλέον Ceed χωρίς απόστροφο και βασίζεται στην πλατφόρμα του επίσης νέου Hyundai i30

Το ολοκαίνουργιο Ceed αναμένεται στις Ευρωπαϊκές αγορές το καλοκαίρι του 2018. Δεν είναι κάποιο επαναστατικό μοντέλο αλλά δείχνει το μέλλον της Κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αρμονική σχεδίαση που στο πίσω μέρος θυμίζει ελαφρώς i30.

Τα πίσω αλλά και τα φώτα ημέρας διαθέτουν πλέον τεχνολογία LED

είναι εμφανώς αναβαθμισμένα, υλικά συναρμογή σχεδίαση

Τακτοποιημένο και κλασσικό. Διαθέτει κυρίως μαλακά πλαστικά αλλά ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός

Χωρίς να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, παραμένει ευρύχωρο και άνετο για τους επιβάτες

Πρώτη επαφή: Νέο Kia Ceed

Διαβάστηκε από 6194 αναγνώστες - 16/2/2018

Πρώτη επαφή: Νέο Kia Ceed. Μπαίνουμε πρώτοι στο νέο μικρομεσαίο και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Τι νέο φέρνει; Τι μας δείχνει για το μέλλον της Kia;

Η πρώτη γενιά του Ceed ήταν ίσως το σημαντικότερο μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της Kia. Σηματοδότησε την αλλαγή των Κορεατών προς την ποιότητα και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, κρατώντας παράλληλα τον value for money χαρακτήρα.

Στην 2η γενιά βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς και είναι ένα από τα πλέον σημαντικά μικρομεσαία, χωρίς όμως να κάνει την διαφορά όπως η πρώτη.  Μπορεί άραγε η 3η γενιά να σηματοδοτήσει το μέλλον της Kia και να χαράξει νέους δρόμους όπως ακριβώς έκανε η 1η γενιά του Ceed;
 
Όπως όλα δείχνουν, αυτό το Ceed μπορεί! Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2006 και χάρη στην πολύ καλή ποιότητά του, την Ευρωπαϊκή σχεδίαση αλλά φυσικά και την 7ετή εγγύηση, έπεισαν σχεδόν 1,3 εκατομμύρια αγοραστές. Το νέο μοντέλο έχει όλα τα φόντα να γράψει και αυτό την δική του «πετυχημένη» σελίδα στην ιστορία της Kia. Η 3η γενιά ονομάζεται πλέον Ceed χωρίς απόστροφο αλλά αυτή είναι μάλλον η λιγότερο σημαντική αλλαγή.

Το νέο Ceed βασίζεται στην πλατφόρμα του επίσης νέου Hyundai i30. Ίσως σας θυμίσει λίγο απ αυτό στο πίσω μέρος αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Το νέο μοντέλο φαίνεται και είναι πιο απλό, πιο λειτουργικό και ταυτόχρονα αποπνέει περισσότερο δυναμισμό από την απελθούσα γενιά.

Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι 2,3 εκ χαμηλότερο και 2 εκ πιο φαρδύ δίνοντας έτσι μια πιο σπορ εμφάνιση. Το μήκος παρέμεινε στα 4,31μ όπως και το μεταξόνιο στα 2,65.

 Η χαρακτηριστική κυψελωτή μάσκα της Kia είναι πλέον μεγαλύτερη και περιβάλλεται από ένα χρωμιωμένο πλαίσιο δίνοντας έτσι ένα πιο επιθετικό μπροστινό μέρος.

Τι συμβαίνει όμως στο εσωτερικό;

Όλα είναι εμφανώς αναβαθμισμένα, υλικά - συναρμογή – σχεδίαση. Τα υλικά του ταμπλό είναι πιο μαλακά, καλύτερης ποιότητας και φαίνονται πιο ακριβά. Στον πινάκα οργάνων συναντάμε δυο ευανάγνωστα αναλογικά όργανα ενώ το ταμπλό συνεχίζει να είναι στραμμένο προς τον οδηγό. Τείνει να γίνει το σήματα κατατεθέν του Ceed μιας και η λογική της σχεδίασης είναι προς αυτή την κατεύθυνση από την 1η γενιά.

 Ανάμεσα στους δυο κεντρικούς αεραγωγούς υπάρχει μια οθόνη αφής που ανάλογα την έκδοση είναι 5 ή 7 ιντσών και υπόσχεται καλύτερη λειτουργικότητα.

Ας το δοκιμάσουμε! Η οθόνη αφής ανταποκρίνεται γρήγορα στις εναλλαγές του menu. Είσαι στην πλοήγηση και θέλεις να πάς στις ρυθμίσεις; Δεν χρειάζεται να περιμένεις μιας και ο χρόνος που χρειάζεται για να φορτώσει τις σελίδες είναι ευχάριστα σύντομος.

Περισσότερο ενδιαφέρον υπάρχει κάτω από το καπό του νέου μοντέλου. Ο 1400άρης αντικαταστάθηκε από τον ισχυρότερο 1,6 GDI των 140 ίππων και για την ώρα είναι ο ισχυρότερες κινητήρας στην γκάμα του Rio. Επιπλέον υπάρχει  ένας βενζινοκινητήρας turbo του ενός λίτρου με 120 hp και ένας 1400άρης απόδοσης 100 ίππων.

Καινούργιος είναι και ο κινητήρας 1,6 λτ κινητήρας πετρελαίου. Αποδίδει 115 ή 136 ίππους και χάρη  στο καταλυτικό μετατροπέα SCR αλλά και στο σύστημα εξουδετέρωσης σωματιδίων, πληροί προδιαγραφές εκπομπές ρύπων Euro 6d. Πολύ καλό!

Εκτός από το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, υπάρχει ως προαιρετική επιλογή και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων για τα 1.4 T-GDI και 1.6 CRDi.

Η Kia μπαίνει στον χορό της αυτόνομης οδήγησης, προσφέροντας για πρώτη φορά ένα σύστημα που βοηθάει κατά τη κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Ceed είναι στο επίπεδο 2 της αυτόνομης οδήγησης!


Λίγα λόγια γι αυτό το σύστημα

Ανάλαμβάνει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα αλλά και το τιμόνι σε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 130χλμ./ώρα. Για την ώρα ο νόμος λέει ότι τα χέρια πρέπει να βρίσκονται στο τιμόνι και φυσικά το Kia είναι πιστό στο γράμμα του νόμου. Ακουμπάτε λοιπόν τα χέρια πάνω στο τιμόνι και το Ceed σας αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα. Δεν λείπουν από τον εξοπλισμό του Ceed τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας όπως προειδοποίηση κόπωσης και ενεργό σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών.


Συμπέρασμα: Το ολοκαίνουργιο Ceed έχει όλα τα συστατικά για να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε στην 1η γενιά του. Είναι ποιοτικότερο, αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και φοράει νέους κινητήρες.  Δείχνει πάλι το δρόμο για το μέλλον της Kia.   Ένα μέλλον αυτόνομο; Εν μέρει.. για την ώρα τουλάχιστον. 

 
Έκδοση 1,4 1.0 T-GDI 120 1,4 T-GDI 140
       
Κινητήρας Τετρακύλινδρος Τετρακύλινδρος turbo Τετρακύλινδρος turbo
Ιπποδύναμη(Ps) 99 120 140
Κατανάλωση λτ./100χλμ 5,8 4,9 5,4
 

 
Έκδοση 1.6 GDI 1.6 CRDi 115 1.6 CRDi 136
       
Κινητήρας Τετρακύλινδρος Τετρακύλινδρος turbo Τετρακύλινδρος turbo
Ιπποδύναμη(Ps) 132 115 136
Κατανάλωση λτ./100χλμ 5,8 3,8 3,9

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις