Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πραγματικά γρήγορο: Το e-tron μπορεί να γεμίσει την μπαταρία 95 κιλοβατώρων σε 80 λεπτά, έως το 80% της αυτονομίας της

Πηγαίνει: Το e-tron φαίνεται πιο συναρπαστικό από το Q5, πάνω στο οποίο βασίστηκε.

Το εσωτερικό είναι πλήρως ψηφιακό, με cockpit στο τυπικό στυλ Audi και μεγάλες οθόνες Full HD με καλή ποιότητα

Χάρη στην ενσωματωμένη μπαταρία στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, υπάρχει διαθέσιμος χώρος, όσο και σε ένα Q7

Οι υποδοχές φόρτισης μπορούν να βρεθούν και στις δύο πλευρές και ανοίγουν ηλεκτρικά

Audi E-tron: 480 «ηλεκτρισμένα» άλογα

19/9/2018

Η Audi παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό SUV, που διαθέτει 480 ίππους, πάνω από 400 χιλιόμετρα αυτονομία και θα τεθεί αντιμέτωπο με το Tesla, από το φθινόπωρο.

Οι φίλοι της Tesla είναι κάπως ανήσυχοι αυτές τις μέρες, καθώς  τα πρώτα σοβαρά ανταγωνιστικά προϊόντα, από κατασκευαστές που έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, είναι προ των πυλών.

Μόλις πριν από δύο εβδομάδες, η Mercedes παρουσίασε τη δική της εκδοχή με το ηλεκτροκίνητο EQC. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι άνθρωποι της Ingolstadt απέδειξαν με το e-tron, πώς οραματίστηκαν τον πρώτο τους μαχητή, έναντι του Tesla.

Οπτικά, το Audi ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με το Tesla. Ένα ηλεκτρονικό αυτοκίνητο δεν πρέπει να φαίνεται πολύ ασυνήθιστο και να τύγχάνει καθολικής αποδοχής, αφού θα πρέπει να πωλείται παγκοσμίως και σε μεγάλες ποσότητες. Οπτικά, το Audi των 4,90 μέτρων, είναι λιγότερο ογκώδες από μια BMW iNext και όμως φαίνεται συναρπαστικό. Η νέα γραμμή από τον επικεφαλής σχεδιαστή Marc Lichte δίνει στο e-tron ακριβώς αυτό το επίπεδο avant-garde που πολλοί πελάτες νοσταλγούσαν για χρόνια. Παράλληλα με το αυξημένο μεταξόνιο μήκους 2,93 μέτρων, έχει κύρια λειτουργικά πλεονεκτήματα.

Εξωτερικά, το e-tron είναι περίπου το ίδιο σε μέγεθος όσο ένα Q5, ενώ εσωτερικό είναι όσο ένα Q7. Έτσι η Audi ισχυρίζεται ότι το E-SUV παρέχει άφθονο χώρο για πέντε επιβάτες και τουλάχιστον 660 λίτρα αποσκευών. Εξίσου εκπληκτικές είναι οι τεχνικές λεπτομέρειες. Οι αριθμοί που είναι τόσο σημαντικοί για την ηλεκτροκινητικότητα στο Audi είναι το 480 και το 400, που αντιστοιχούν στην ιπποδύναμη και την αυτονομία. Τα χαρακτηριστικά οδήγησης σημαίνουν υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με ροπή 660 Nm από την πρώτη ταχύτητα και τετρακίνηση.  

Επιταχύνει σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200χλμ/ώρα. Αλλά δεν πρέπει να μείνετε σε αυτές τις περιοχές ταχύτητας,  διαφορετικά το εύρος των 400 χιλιομέτρων, θα μειωθεί. Όμως το e-tron μπορεί να φορτίσει την μπαταρία των 95 κιλοβατώρων στο 80% της αυτονομίας της, σε λιγότερο από μισή ώρα με τους νέους σταθμούς γρήγορης φόρτισης. Το e-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που δεν έχει εξωτερικούς καθρέφτες. Ειδικές κάμερες προβάλλουν την εικόνα προς τα πίσω, στις οθόνες των θυρών. Η Audi χτυπάει ήδη καμπανάκι, στην εποχή των μελλοντικών αυτοκινήτων.

Συμπέρασμα: Η Tesla καλείται να κερδίσει δύσκολα στοιχήματα στο μέλλον. Το e-tron συνδυάζει την υψηλή αυτονομία και την επιθυμία των Αμερικανών με τις γνωστές υψηλές ιδιότητες του Audi. Συναρπαστικό.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις