Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οι προβολείς LED Matrix και η μεγάλη κυψελωτή μάσκα, κυριαρχούν στην πρόσοψη του νέου DS 3.

Οι μεγάλοι τροχοί και κοντές προεξοχές κάνουν το DS 3 Crossback τεράστιο οπτικά.

Τα διαμάντια μπορούν επίσης να βρεθούν στο φουτουριστικό πιλοτήριο. Μεγάλη οθόνη, αφράτα καθίσματα.

Το πτερύγιο καρχαρία που ήδη γνωρίζουμε από το πρώτο DS 3, και τις χειρολαβές των θυρών, τα έχουμε συναντήσει στο Tesla. Σε αυτό το εύρος τιμών όμως, αποτελούν καινοτομία.

Το πτερύγιο καρχαρία που ήδη γνωρίζουμε από το πρώτο DS 3, και τις χειρολαβές των θυρών, τα έχουμε συναντήσει στο Tesla. Σε αυτό το εύρος τιμών όμως, αποτελούν καινοτομία.

Στενά πίσω φώτα και χρωμιωμένες εξατμίσεις. Η ηλεκτρονική έκδοση έχει τροποποιημένη πίσω ποδιά.

DS 3 Crossback: Νέο Mini-SUV

26/10/2018

Η DS Automobiles φέρνει το DS 3 Crossback και ετοιμάζεται να μας κατακτήσει.

Τι μας άρεσε και τι όχι:
Extravagance και δίνει έμφαση σε άλλες λύσεις, ως ανάμνηση της μεγάλης Citroën του παρελθόντος. Η τεχνολογία μαζικής παραγωγής με βελτιστοποίηση κόστους, εμφανίζεται επανειλημμένα. Λίγο πιο βελτιωμένη κατασκευή, θα ήταν επιθυμητή.



Ένα από τα προβλήματα που προκαλούν πονοκέφαλο είναι το εξής: «Αναπτύξτε ένα SUV για την έντονα ανταγωνιστική κατηγορία Β,  που να είναι τόσο εξαιρετικό, ώστε να έχει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται για να γίνει ο ηγέτης της αγοράς». Ο Διευθυντής Ανάπτυξης DS Etienne Menant και η ομάδα του αποφάσισαν να δουλέψουν πάνω στο DS 3 Crossback. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις μήκους 4,12 μ. και πλάτους 1,80 μ., το μικρό crossover μοιάζει τεράστιο. Αυτό το πετυχαίνει χάρη στους  μεγάλους τροχούς, τις  μικρές προεξοχές και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Αν και προέρχεται από το Παρίσι, είναι σαφώς διαφοροποιημένο από τα προηγούμενα DS μοντέλα και τονίζει την νέα γραμμή σχεδίασης, το «πτερύγιο του καρχαρία», όπως ονομάζεται το σπάσιμο της οπτικής γραμμής στο ύψος της κολώνας Β.

Το γνωρίζουμε ήδη από το πρώτο DS 3. Επίσης εντυπωσιακές είναι οι χειρολαβές των θυρών, οι οποίες είναι ορατές μόλις ο οδηγός πλησιάσει σε απόσταση λιγότερο από 1,50 μέτρα. Αν και γνωρίζουμε ήδη κάτι παρόμοιο από την Tesla,  αποτελεί άλλη μια καινοτομία. στη φθηνή compact κατηγορία.  Το DS πλασάρεται ως premium και θέλει να πείσει βάζοντας αρκετή υπερβολή και avant-garde στοιχεία. Έτσι, ο αγοραστής μπορεί να φτιάξει το δικό του DS 3 Crossback, επιλέγοντας μέσα από δέκα διαφορετικά σχέδια ζαντών, δέκα βασικά χρώματα, τρία χρώματα οροφής και πέντε «εσωτερικούς κόσμους». Το δέρμα Nappa με κεντητό μαργαριτάρι και διαμάντι θα δώσει επιπλέον την εντύπωση ότι κάποιος ασχολείται με χειροποίητες κατασκευές, αντί για ρομπότ που συναρμολογούν έτοιμα προϊόντα από το γκρουπ PSA.



Μια έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη 10,3 ιντσών στη μέση της κονσόλας, απεικονίζουν διάφορες πληροφορίες και λειτουργίες. Για να βελτιωθεί η αίσθηση του χώρου, οι πλευρικοί αεραγωγοί μετακόμισαν από το ταμπλό, στις πόρτες. Εκτός από τον διακόπτη αλάρμ και το κουμπί start-stop, η Citroen εξοπλίζει το πλήρως ψηφιοποιημένο πιλοτήριο αποκλειστικά με λειτουργίες αφής. Με εξαίρεση το πορτπαγκάζ,  το οποίο έχει υψηλό κατώφλι φόρτωσης και απλά υλικά  κατασκευής, η πρώτη εντύπωση ποιότητας είναι πειστική.

Οι προβολείς LED Matrix, ελέγχονται από μια κάμερα στο παρμπρίζ και  εστιάζουν τα 15 τμήματα του φωτός ανάλογα με το δρόμο και την κατάσταση, δημιουργώντας μια προσαρμοσμένη δέσμη φωτός. Μάλλον η νέα πλατφόρμα CMP, η οποία θα χρησιμεύσει ως βάση για μεγάλο αριθμό προϊόντων PSA, θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο DS 3 Crossback. Πόσο ευέλικτη είναι, θα αποδειχθεί στο DS 3, που έρχεται το 2019, αρχικά με τρεις κινητήρες. ΟΙ επιλογές είναι ανάμεσα σε βενζίνη με 100, 130 ή 155 ίππους και ένα ντίζελ με 130 ίππους.



Πιο συναρπαστική, όμως, θα είναι η πρεμιέρα του ηλεκτρικού E-Tense,  το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Ο κινητήρας παρέχει 136 ίππους και ροπή 260 Nm. Αυτό αρκεί για να φτάσει στα 100 χλμ/ ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 50 kw/h υποτίθεται ότι θα δημιουργήσει αυτονομία, για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα. Αν ο Γάλλος έχει πραγματικά ό, τι χρειάζεται για να γίνει ο ηγέτης της αγοράς,  θα το δούμε σε ένα ή δύο χρόνια..

Συμπέρασμα 
Η DS Automobiles αγωνίζεται για το χαμένο πρεστίζ της Citroën. Το DS 3 Crossback πείθει με μεγάλη αυτονομία και υψηλή ποιότητα εμφάνισης. Κρίμα που η σημαντική ηλεκτρική έκδοση, έρχεται αργά το 2019.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις