Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το μόνο πρωτότυπο που υπάρχει.

Μια από τις σπανιότερες και πιο μοναδικές Alfa Romeo που έχουν κατασκευαστεί ποτέ θα βγει σύντομα σε δημοπρασία.

Η Alfa Romeo εξόπλισε το αυτοκίνητο με σπορ καθίσματα, αγωνιστικού τύπου τιμόνι και πολλά άλλα καλούδια, μοναδικά για την εποχή εκείνη.

Δημοπρασία: Πόσα θα πλήρωνες για την πιο σπάνια Alfa Romeo;

11/10/2018

H μόνη στον κόσμο Alfa Romeo GTA Stradale βγαίνει σε δημοπρασία έχοντας στη πλάτη της βαριά ιστορία και πολύ παρασκήνιο. Γνωρίστε την.

Μια από τις σπανιότερες και πιο μοναδικές Alfa Romeo που έχουν κατασκευαστεί ποτέ θα βγει σύντομα σε δημοπρασία από τον οίκο Bonhham με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως θα υπερβεί την τιμή των 200.000 ευρώ.

Πρόκειται για την GTA Stradale που δανείστηκε μοτέρ και σύστημα τετρακίνησης από την θρυλική Lancia Delta Integrale με στόχο να αποτελέσει την μεγάλη αντίπαλο της E30 M3. Kάτω από το καπό βρισκόταν ένας 4κύλινδρος 2λιτρος turbo κινητήρας απόδοσης περίπου 200 ίππων, την ίδια στιγμή που οι σπορτίφ και μεγάλοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και η πίσω αεροτομή συνθέτουν ένα εξόχως συναρπαστικό σύνολο. Δάνειο από την Delta Integrale ήταν και το σύστημα ανάρτησης ενώ στην καμπίνα, η Alfa Romeo εξόπλισε το αυτοκίνητο με σπορ καθίσματα, αγωνιστικού τύπου τιμόνι και πολλά άλλα καλούδια, μοναδικά για την εποχή εκείνη.

Δυστυχώς όμως το μοντέλο δεν μπήκε στη γραμμή παραγωγής εξαιτίας δύο μεγάλων προβλημάτων. Αρχικά, τα υψηλόβαθμα στελέχη ήταν σκεπτικά σχετικά με το μοτέρ καθώς πίστευαν πως το μοντέλο έπρεπε να εξοπλιστεί με ένα πιο ισχυρό μηχανικό σύνολο και δευτερευόντως, επειδή ήταν αναγκαίο να κατασκευαστεί μια ξεχωριστή γραμμή παραγωγής, το διοικητικό συμβούλιο έκρινε πως μια τέτοια προσπάθεια θα κόστιζε υπερβολικά τόσο για να κατασκευαστεί όσο και για να συντηρηθεί.

Έτσι, το μοντέλο δεν έλαβε ποτέ το πράσινο φως για παραγωγή και το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το μόνο πρωτότυπο που υπάρχει. Παρά ταύτα, έδωσε το παρών στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπολόνια ενώ χρησιμοποιήθηκε και ως ιατρικό αυτοκίνητο στο GP της Ιταλίας το 1994. Από εκείνη τη στιγμή άλλαξε πολλές φορές χέρια, πριν ο τωρινός ιδιοκτήτης του αποφασίσει να την βάλει σε δημοπρασία.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις