Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει τον πρώτο λόγω, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λειτουργεί υποδειγματικά. Η θέση οδήγησης θα ικανοποιήσει τους οδηγούς κάθε αναστήματος και το flat-buttom τιμόνι αφήνει θετική εντύπωση, αν και την παράσταση «κλέβουν» τα φρένα που αγγίζουν σε απόδοση την κορυφή της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 35,2 μέτρα). Στον τομέα της ανάρτησης, στο πίσω μέρος συναντάμε υλοποίηση ημιάκαμπτου άξονα και η ρύθμιση συμβάλλει τόσο στην κορυφαία άνεση, όσο και στην απώλεια έντονων κλίσεων τους αμαξώματος σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στις πιο πλούσιες εκδόσεις διατίθεται και πρόγραμμα παραμετροποίησης της οδήγησης με προφίλ όπως Standard, Eco και Sport.
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr