Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση

Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση

Διαβάστηκε από 14322 αναγνώστες - 25/10/2021

Μερικά χιλιόμετρα πίσω από τιμόνι του Hyundai Kona Electric αρκούν ώστε να πεισθεί ο καθένας ότι πρόκειται για ένα ευχάριστο και άνετο αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι ικανοποιητική και έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία του εσωτερικού. Συνολικά υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας και οι λάτρεις της οδήγησης με το ένα πεντάλ θα βρουν τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας ιδιαίτερα φιλική, μιας και η επιβράδυνση της είναι αρκετά έντονη. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι υποδειγματική και στον πίσω άξονα υπάρχει υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων, κυρίως λόγω του αυξημένου βάρους. Οι έντονες κλίσεις απουσιάζουν, ενώ η απόσβεση των ανωμαλιών στο αστικό περιβάλλον είναι υποδειγματική. Περνάμε στην απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, όπου οι 204 ίπποι και τα άμεσα διαθέσιμα 395 Nm ροπής είναι ιδιαίτερα «χορταστικές» τιμές. Στην πράξη, τα 7,2 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι μία εντυπωσιακή επίδοση για το αμάξωμα των 1.760 κιλών, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία.

Κοινοποίησέ το »




Η τιμή εκκίνησης για το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Kona ορίζεται στα 32.988 ευρώ στην έκδοση των 136 ίππων. Για το αυτοκίνητο της δοκιμής, με τους 204 ίππους, η τιμής λιανικής ξεκινά από τα 37.739 ευρώ.

Συμπέρασμα
Η Hyundai κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο της αυτονομίας και πλέον προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που απαλλάσσει τον οδηγό από αυτό το άγχος. Οι χρόνοι φόρτισης ικανοποιούν, αν και η απόκτηση ενός οικιακού wallbox κρίνεται απαραίτητη. Η συνολική εικόνα δημιουργεί μία ευχάριστη έκπληξη για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai και αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την ταχύτατη εξέλιξη της κορεάτικης φίρμας.  

Κοινοποίησέ το »