Μερικά χιλιόμετρα πίσω από τιμόνι του Hyundai Kona Electric αρκούν ώστε να πεισθεί ο καθένας ότι πρόκειται για ένα ευχάριστο και άνετο αυτοκίνητο. Η θέση οδήγησης είναι ικανοποιητική και έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία του εσωτερικού. Συνολικά υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας και οι λάτρεις της οδήγησης με το ένα πεντάλ θα βρουν τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας ιδιαίτερα φιλική, μιας και η επιβράδυνση της είναι αρκετά έντονη. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι υποδειγματική και στον πίσω άξονα υπάρχει υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων, κυρίως λόγω του αυξημένου βάρους. Οι έντονες κλίσεις απουσιάζουν, ενώ η απόσβεση των ανωμαλιών στο αστικό περιβάλλον είναι υποδειγματική. Περνάμε στην απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, όπου οι 204 ίπποι και τα άμεσα διαθέσιμα 395 Nm ροπής είναι ιδιαίτερα «χορταστικές» τιμές. Στην πράξη, τα 7,2 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι μία εντυπωσιακή επίδοση για το αμάξωμα των 1.760 κιλών, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr