Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Από μπροστά θυμίζει πολύ την Χ3, έχοντας όμως μικρότερο παρ μπριζ και χαμηλώτερη οροφή.

Μοναδική πίσω σχεδίαση που αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της νέας Χ4.

Αυτούσιο από την Χ3 το εσωτερικό, διαθέτει δεκάδες τεχνολογικά συστήματα αλλά και εκτενή χρήση δέρματος.

Δοκιμή: BMW X4 20d XDrive - Γερμανός Αρσιβαρίστας

8/2/2019

Η αθλητική Χ - Ο ξεχωριστός παίχτης της σειράς Χ της BMW πέρασε στη δεύτερη γενιά του και μας συστήνεται πιο ξεχωριστός και...αθλητικός από ποτέ. Χ4 για όσους δεν φοβούνται να το τολμήσουν.

Εχοντας παρακαταθήκη τις 200.000 πωλήσεις της πρώτης γενιάς, η νέα Χ4 πατάει στο best seller X3 και έρχεται με σκοπό να πουλήσει ακόμα περισσότερες μονάδες.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Κουπέ και ιδιαίτερη
Το νέο μοντέλο, έχει δανειστεί ολόκληρη την μπροστινή πρόσοψη αυτούσια από την Χ3, με μοναδική διαφορά το μικρότερο παρμπρίζ, άρα και τη χαμηλότερη οροφή. Αυτό μεταφράζεται σε ένα μυώδες και επιβλητικό σύνολο που σε συνδυασμό με τις 20άρες ζάντες εκπέμπουν απόλυτο κύρος. Η ταυτότητα της όμως είναι γραμμένη στο πίσω μέρος που πραγματικά ή θα το λατρέψεις ή θα το μισήσεις.  Ιδιαίτερη κουπέ γραμμή με μικρά και φιμέ φωτιστικά σώματα που δείχνουν να προέρχονται από άλλη κατηγορία. Εμάς μας αρέσει το διαφορετικό, εσάς;

Εσωτερικό-χώροι: Πιο άνετος και από το σαλόνι σου
Πραγματικά τα έχει όλα. Υπερσύγχρονο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών, οθόνη 10.25Ά για τον χειρισμό του αναβαθμισμένου infotainment iDrive και ένα σορό από τεχνολογικά βοηθήματα μέχρι και ημιαυτόνομη οδήγηση. Χειριστείτε το ριαδόφωνο με εναέριες χειρονομίες όσο απολαμβάνετε το απόλυτα ποιοτικό εσωτερικό με εκτενέστατη χρήση δέρματος. Για συναρμογή και φινίρισμα δεν υπάρχει λόγος συζήτησης, ενώ στον τομέα των χώρων, έχει γίνει εξίσου καλή δουλειά. Η κουπέ λογική δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τους χώρους καθώς υπάρχει πολύς και για τους 5 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 525 λίτρα με άνοιγμα πόρτας που ξεπερνά τα 2 μέτρα.

Κινητήρας-επιδόσεις: Πολυδιάστατος ο 2λιτρος diesel
Την εντυπωσιακή Χ4 της δοκιμής, κινεί ο 2λιτρος diesel κινητήρας με απόδοση 190 ίππους και 400 Nm ροπής ο οποίος στέλνει την ισχύ και στους 4 τροχούς. Το μηχανικό σύνολο ολοκληρώνει το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Ένας αρκετά πολιτισμένος κινητήρας που έχει να δώσει σε όλο το φάσμα των στροφών του παρά της diesel φύση του. Επιλογή ανάμεσα σε Eco, Comfort και Sport μεταμορφώνει το αυτοκίνητο (και το καντράν) αναλόγως. Το βαρύ αμάξωμα κινείται με ιδιαίτερη σβελτάδα με την πραγματική κατανάλωση να αγγίζει τα 9λτ./100χλμ. Διόλου άσχημα για ένα σύνολο που με το πάτημα ενό κουμπιού μεταμορφώνεται από οικολόγο σε μαχητή.

Οδική συμπεριφορά: Εντυπωσιακά παιχνιδιάρα για τον όγκο της
Παρά το γεγονός πως για την δημιουργία της, βασίστηκε στην πλατφόρμα της Χ3, επέλεξε έναν άλλο δρόμο, πιο οδηγοκεντρικό. Θυσίασε ελάχιστα την άνεση και μέσω της πιο σφικτής και ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης διαθέτει πιο καλή ποιότητα κύλισης και ένα τσακ πιο sport προφίλ. Καλά βιδωμένη στο έδαφος με μικρές κλίσεις ακόμα και υπό πίεση, κρατάει πεισματικά ουδέτερη συμπεριφορά και έχει άμεση επικοινωνία με τις εντολές του οδηγού. Ο κινητήρας είναι αυτός που μειώνει ελάχιστα το Sport DNA αλλά και πάλι παίρνει άριστα 10.

Συμπέρασμα
Aλλαξε τόσο όσο έπρεπε για να ξεχωρίσει, να αναβαθμιστεί και φυσικά για ακόμη μία φορά να ξεχωρίσει. Αθλητική εμφάνιση που ταιριάζει στον χαρακτήρα της μας αναγκάζει να της βγάλουμε το καπέλο που το τόλμησε και...το πέτυχε.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις