Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εμφανής η ομοιότητα με απλό C3. Εμφανής όμως και η αρκετά πιο μυώδης νέα προσέγγιση.

Έξυπνη σχεδίαση και καλοφτιαγμένο, με ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το απλό C3.

Τo C3 Aircross δεν διαθέτει airbumbs όπως το απλό C3 και το μεγαλύτερο C4 Cactus.

Δοκιμή: Citroen C3 Aircross 1.5 BlueHDi 100 PS

11/1/2019

Η οικονομικότερη εκδοχή του - Η Citroen ακούμπησε αρχικά με το μαγικό της ραβδί το ψηλό C3 και από πετυχημένο πολυμορφικό, το μετέτρεψε σε πετυχημένο SUV. Πλέον το ακούμπησε για δεύτερη φορά, δίνοντας του τον ολοκαίνουργιο diesel κινητήρα 1.500 κ.εκ. δημιουργώντας ένα τέρας οικονομίας.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Το πιο μυώδες Citroen
Σχεδιαστικά το  μοντέλο, διαθέτει μυώδη σχεδίαση, μεγάλους προφυλακτήρες, μπάρες οροφής και μαύρα μαρσπιέ πετυχαίνοντας  ένα σύνολο που τραβάει τα βλέμματα και σε προκαλεί να το οδηγήσεις εκτός δρόμου, ενώ οι ποδιές εμπρός και πίσω τονίζουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του. 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Για πρώτη φορά με 6άρι κιβώτιο
Ο ολοκαίνουργιος 1.500άρης BlueHDi κινητήρας, πετυχαίνει τις ίδιες επιδόσεις με αυτόν που αντικατέστησε. 100 ίπποι, 250 Nm ροπής, μα πλέον συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο και γίνεται ένα ακόμη πιο οικονομικό σύνολο. Υπολογίστε περίπου 0.3 λτ./100χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερο παραγόμενο θόρυβο εντός της καμπίνας, από ένα πιο ήσυχο σύνολο.

Εσωτερικό: Trendy και καλοφτιαγμένο
Όλα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη αφής που είναι πολύ εύκολη στην χρήση, ενώ ο αναλογικός πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και πλήρης πληροφοριών. Ποιοτικά, το C3 Aircross δείχνει και είναι καλοφτιαγμένο. Δεν τρίζει το παραμικρό και όλα δείχνουν πως θα είναι ανθεκτικά στον χρόνο. Στον τομέα των χώρων, τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ευμετάβλητος λόγω αυτών. Υπολογίστε έτσι 410-520 λίτρα. 

Οδική συμπεριφορά: Γνήσιο τέκνο της Γαλλική σχολής 
Χωρίς να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις συνδυάζει με άριστο τρόπο την κορυφαία άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Σε προκαλεί να το πιέσεις, με την σιγουριά αυτή να έρχεται από τις μικρές κλίσεις στις στροφές και την σταθερότητα τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω άξονα. Από την άλλη το τιμόνι είναι σαφές και με σωστό βάρος αλλά λίγο αργό. Το C3 Aircross εφοδιάζεται με το σύστημα Grip Control που ενεργεί στο ESP και εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε τερέν. Διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης, διατηρώντας αυτόματα ταχύτητα μικρότερη των 8χλμ/ώρα.

Συμπέρασμα
Το C3 Aircross αφουγκράζεται τις αλλαγές - νέα όρια και μας ξανασυστήνεται με νέο κινητήρα. Ένα σύνολο που πραγματικά τα κάνει όλα. Πατάει χώμα, είναι οικονομικό, άνετο και εύκολο για κάθε είδους διακινήσεις. Τα 19.070 ευρώ είναι ένα πολύ καλό αντίτιμο, εάν τα θέλετε όλα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις