Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ήρθε με τσαμπουκά και διεκδικεί τη θέση του στη κορυφή των μικρομεσαίων

Σχεδιαστικά πιο ήπιο, θέλει να γίνει αρεστό από όλες τις κοινωνικές ομάδες

Πραγματικά εύκολο θα σας λύσει τα χέρια. Minimum χρόνος εξοικείωσης

Δοκιμή Hyundai i30 1.6 110 PS Auto

12/10/2018

Μπορείς να πεις όχι σε ένα αντικειμενικά όμορφο αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, χώρους για όλη την οικογένεια και έναν οικονομικό κινητήρα πετρελαίου διαμάντι; Ε τότε πώς να πεις όχι στο Hyundai i30 με το αυτόματο κιβώτιο;

Το γεγονός πως είναι το τρίτο i30 μέσα σε δέκα χρόνια, αποδεικνύει πως η κορεάτικη εταιρία το αντιμετωπίζει ως ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη. Ας δούμε λοιπόν τι καινούργιο έχουν να μας δείξουν αυτή τη φορά.

Σχεδίαση: Λιγότερο επιθετικό μα κομψό και με δικό του χαρακτήρα
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα.  Η νέα υπογραφή είναι η μεγάλη μπροστινή μάσκα, οι  σπορ λεπτομέρειες έξυπνα τοποθετημένες, οι οποίες δεν του κλέβουν τον οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά τα εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα που ξεχωρίζουν τις νυχτερινές ώρες.

Κινητήρας-επιδόσεις: Φοβερά ήσυχος με ικανοποιητικές επιδόσεις
Απορείς πραγματικά πως γίνεται να είναι τόσο ήσυχο ένα σύνολο diesel. Ο γνωστός CRDi 1.600 κ.ε. συνεργάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και δημιουργούν ένα μάχιμο πακέτο. 110 άλογα με την ροπή να αγγίζει τα 280 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. είναι νούμερα που αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο έχει μεγάλο φάσμα αποδοτικής λειτουργίας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Eco, Sport ή το κανονικό, ανάλογα με τις διαθέσεις σας ενώ τα puddles βοηθούν αρκετά, αν και γίνεται και αλλαγή από τον λεβιέ.

Εσωτερικό: Λειτουργικό, δεν απαιτεί χρόνο εξοικείωσης και πλούσιο
Στον εσωτερικό διάκοσμο του i30 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εύκολη συνδεσιμότητα των φορητών συσκευών με το λογισμικό του αυτοκινήτου. Κέντρο ελέγχου είναι λοιπόν η οθόνη αφής, η οποία στην έκδοση δοκιμής φτάνει τις 8 έγχρωμες ίντσες, ενώ δύσκολα θα βρείτε  λογισμικό infotainment που να απαιτεί μικρότερη περίοδο εξοικείωσης, από αυτό. Στο κομμάτι της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, το φινίρισμα είναι άριστο και σου δίνει την αίσθηση  πως το εσωτερικό θα μείνει αναλλοίωτο. Να αναφέρουμε πως 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούνε με πραγματική άνεση, ενώ αν περάσετε από κάποιο super market, έχετε περί τα 395 λίτρα χώρο αποσκευών.

Εξοπλισμός
Η Hyundai παρέχει σε όλα της τα μοντέλα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων, κερδίζοντας κατευθείαν ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Από κει και πέρα διαθέτει και μεγάλη γκάμα στα εξοπλιστικά της πακέτα. Η έκδοση της δοκιμής μας Style Navi Auto κοστίζει 22.190 ευρώ έναντι 19.190 ευρώ της βασικής Business και διαθέτει επιπλέον: Αυτόματο κιβώτιο, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό έναντι a/c, κεντρική οθόνη 8 ιντσών αντί 5, εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης με χάρτες 40 ευρωπαϊκών χωρών, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών ( αντί 15).
 

Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο
Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση ενώ τα paddles είναι μία ευχάριστη προσθήκη. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό σε μικρά στενά. Αν από την άλλη βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές,  δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.

Συμπέρασμα
Η τρίτη γενιά του i30 είναι σίγουρα η καλύτερη και πιο πλήρης έως τώρα. Αρκετοί χώροι, ξεχωριστή εμφάνιση και ένας καλοφτιαγμένος κινητήρας σε μία τιμή που αρέσει. Το λίγο παλιό καντράν δεν μπορεί να χαλάσει την γενικότερη καλή εικόνα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Hyundai i30 1.6 110 PS
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.582/4
Καύσιμο Πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.αλ.) 280/1.800-2.500
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11.0
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 190
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 4.1
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 109
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 395
Τιμή έκδοσης Style Navi 22.190
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις