Σχεδιαστικά ακολουθεί την περπατημένη, κερδίζοντας κοινό σταθερά από όλα τα target groups.

¶ψογο ποιοτικά, με το ταμπλό και την οθόνη να είναι φανερά στραμμένα προς τον οδηγό.

Δοκιμή: VW Polo TGI 90 PS

Διαβάστηκε από 3563 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2019

«Τέρας» οικονομίας - Πόσα χιλιόμετρα κάνεις με το αμάξι που έχεις δίνοντας 13 ευρώ για βενζίνη; Στοίχημα ότι το Polo TGI μπορεί να κάνει τα 5πλάσια.

 
   
Το νέο Polo αποτελεί το αγαπημένο μικρό της VW, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι πωλήσεις. Παίρνουμε στα χέρια μας την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης – φυσικού αερίου (CNG) που συνδυάζει όλα τα προτερήματα του γερμανικού μοντέλου, με την εξαιρετική οικονομία κίνησης!

Εμφάνιση-σχεδίαση: Αντικειμενικά κομψό και στιλάτο
Όπως πάντα, η VW δεν έχει σκοπό να προκαλέσει αισθητικά,  κι αυτός ίσως είναι ο λόγος που πραγματικά κερδίζει κοινό από όλα τα target groups. Η αποκλειστικά 5θυρη έκδοση του, μαζί με τις μεγαλύτερες διαστάσεις αυτής της γενιάς, το κάνουν να δείχνει περισσότερο για μικρομεσαίο παρά για μικρό. Ωραία σχεδιασμένος ο προφυλακτήρας, μοντέρνα τα φωτιστικά σώματα, ενώ η διχρωμία της οροφής δίνει sport DNA. Όμορφο, μα περνάει και απαρατήρητο.

Εσωτερικό-χώροι: Οριζόντια αρχιτεκτονική που «αυξάνει» τον χώρο
Είναι με διαφορά το πιο ποιοτικό μικρό της αγοράς, ενώ σου δημιουργεί απευθείας την αίσθηση πως θα μείνει αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. 
Μαλακά και σκληρά πλαστικά, διαθέτουν άψογο φινίρισμα και μοναδική συναρμογή, ενώ η ατμόσφαιρα είναι αρκετά high-tech λόγω της 6,5άρας οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό. Χαμηλή θέση οδήγησης και πανοραμική θέα για τον οδηγό σε ένα στιβαρό σύνολο.  
Στον τομέα των χώρων, μπαίνει στην τριάδα των πιο ευρύχωρων, προσφέροντας αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια επιβατών. Η πραγματική επιρροή του CNG στον χώρο αποσκευών είναι στα 100 λτ. καθώς από τα 355, αφήνει ελεύθερα τα 255.

Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομία για όσκαρ με θυσία τις επιδόσεις
Σηκώνοντας το καπό του Polo, συναντάμε τον τροποποιημένο 1.000άρη TSI της VW, ο οποίος χρησιμοποιεί ως καύσιμο βενζίνη και φυσικό αέριο. Το ρεζερβουάρ CNG έχει χωρητικότητα 11.6 κιλά, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε 10 ευρώ γέμισμα, ενώ εάν έχετε φουλάρει και τα δύο καύσιμα, αποκτάτε αυτονομία 1.000χλμ. Το Polo ως CNG καίει  στη πράξη 3.6 kg./100χλμ. ενώ όταν το καταναλώσετε, θα γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη καίγοντας σε πραγματικές συνθήκες 6.4 λτ.100χλμ.

Οδική συμπεριφορά: Ανώτερο αίσθημα ασφάλειας και σίγουρο πάτημα
Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Polo παραμένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα. Βέβαια παραμένει Polo και στην έλλειψη του fun to drive στοιχείου, καθώς παρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότητα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από το ίδιο το Golf.

Συμπέρασμα
Τι χρειάζεσαι στην εποχή της κρίσης περισσότερο; Επιδόσεις ή να βγάζεις τον μήνα σου με ένα γέμισμα. Εάν ψάχνεις το δεύτερο, με 15.999 ευρώ κάνεις δικό σου το Polo και μπαίνεις στην συμφέρουσα και εκλεκτή ομάδα του CNG. 

 
   

VOLKSWAGEN POLO - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων