Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σχεδιαστικά μοντέρνο, με την διχρωμία να του χαρίζει πολλούς πόντους.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα όμορφα τις νυχτερινές ώρες.

Μέσα σε 5 λεπτά έχεις μάθε κάθε λειτουργία του και είσαι έτοιμος να το χαρείς στο δρόμο.

Δοκιμή: VW eco UP! 1.0 68 PS

30/11/2018

Καίει όσο ένα παπί - Το eco UP! αποτελεί με διαφορά το πιο οικονομικό mini αυτοκίνητο. Με σύμμαχο τον κινητήρα φυσικού αερίου, καίει 3 κιλά /100χλμ., κάνει αναστροφή σε δύο λωρίδες και μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικες. Πόσα ακόμα θέλετε;

Το VW eco UP! στην πιο οικονομική του μορφή, εξοπλίζεται με 1.000άρη κινητήρα, χρησιμοποιεί φυσικό αέριο (CNG) και αποδίδει 68 άλογα. Εάν είχε διαφορετικό όνομα, σίγουρα θα λεγόταν ο βασιλιάς της πόλης, καθώς ευελιξία και οικονομία είναι οι άσοι στο μανίκι του.



Εμφάνιση-σχεδίαση: Τα καλά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια 
Μάσκα και προφυλακτήρας θυμίζουν αρκετά τον μεγαλύτερο αδερφό Polo, ενώ η μαύρη απόχρωση ουρανού, που φτάνει μέχρι χαμηλά πίσω, κερδίζει τα βλέμματα από μακριά. Πιο κοντά, παρατηρούμε τα φωτιστικά σώματα με LED στοιχεία, τις νευρώσεις του καπό και τα πιο δυναμικά πίσω φώτα που δεν θυμίζουν κανένα άλλο αυτοκίνητο. Όμορφο και προσεγμένο, ταιριάζει εξίσου σε γυναίκες και άντρες κάθε ηλικίας που κινούνται εντός πόλης.



Εσωτερικό-χώροι: Νεανικό, λιτό και φωτεινό
Σίγουρα το ενδιαφέρον κεντρίζει αστραπιαία η κεντρική κονσόλα  που είναι και το κέντρο ελέγχου του συστήματος πολυμέσων. Στο πάνω μέρος η ρύθμιση του συστήματος ψύξης, ενώ στο κάτω η μικρή οθόνη αναλαμβάνει την ψυχαγωγία. Πολύ εύχρηστα στημένο, δεν απαιτεί εξοικείωση και φέρνει μαζί θέση για να τοποθετείς με ασφάλεια το smartphone σου, σε περίοπτη θέση. Από θέμα ποιότητας, παρά την χρήση σκληρών αποκλειστικά υλικών, δεν έχουμε κάποιο παράπονο, καθώς συναρμογή και φινίρισμα είναι εξαιρετικά.  
Εκεί που απαιτεί χειροκρότημα, είναι οι χώροι. Πραγματική άνεση για 4 ενήλικες που δεν θα στριμωχτούν σε καμία περίπτωση, ενώ τα 251 λτ. του χώρου αποσκευών, ικανοποιούν για τις βασικές αποσκευές. Σε αυτό βοηθάει και το πολύ καλό σχήμα.

Κινητήρας-επιδόσεις: Μοναδικά χαμηλή κατανάλωση με κόστος τις επιδόσεις
Κάτω από το μικρό καπό του UP! συναντάμε τον 3κύλινδρο κινητήρα 999κ.εκ. με δυνατότητα καύσης (πρώτα) φυσικού αερίου (και μετά) βενζίνης. Εντάξει, δεν θα πάρεις το συγκεκριμένο μοντέλο για τα νούμερα των επιδόσεων, μα για τα νούμερα των καταναλώσεων. Οι απαιτήσεις του συνόλου λοιπόν, είναι 3 κιλά φυσικού αερίου ανά 100χλμ. ή 4.1 λτ. βενζίνης ανά 100χλμ. Η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 600 χλμ..



Οδική συμπεριφορά: Αστικός… θρύλος
Πάρε την εκδίκηση σου από κάθε στενό της πόλης. Πάρκαρε σε όποια θέση βρεις, κάνε αναστροφή μέσα σε δύο λωρίδες και μην ξανασκεφτείς να πάρεις τα ΜΜΜ για να κατεβείς στο κέντρο. Εξαιρετικά ευέλικτο, με κύκλο στροφής 9.8 μ. και πολύ καλές αναρτήσεις, προσφέρεται για αστικές περιπέτειες όσο κανένα άλλο αμάξι. Ακόμα και εκτός των τειχών της πόλης, είναι σταθερό και ουδέτερο μα θα χρειαστείτε υπομονή. Τα φρένα με τη σειρά τους είναι πολύ καλά και εμπλουτίζουν την αίσθηση ασφάλειας που εμπνέει γενικότερα. 



Συμπέρασμα
Είναι το οικονομικότερο αυτοκίνητο της αγοράς. Είναι ποιοτικό, με αξιόλογους χώρους και εμφανισιακά δεν περνάει απαρατήρητο. Τα 13.270 ευρώ απόκτησης, δείχνουν λογικά και εάν δεν κάνετε πολλά χλμ. εκτός πόλης, το συστήνουμε ανεπιφύλακτα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις