Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Περίσσια γοητεία εκπέμπει το πιο νεανικό Volvo της σειράς.

Το ογκώδες παρουσιαστικό του XC40, επιφυλάσσει μια πολύ ευρύχωρη καμπίνα για τους 5 επιβάτες του.

High-tech και καθόλου βαρετό το εσωτερικό, είναι αρκετά φωτεινό και νεανικό.

Δοκιμή: Volvo XC40 T3 156 PS

9/1/2019

Το 10άρι της Σουηδίας - Με τα XC90 και XC60, η Volvo έχει καλύψει τις ανάγκες οδηγών άνω των 45 ετών κυρίως, που θέλουν να κινούνται καθημερινά με premium αύρα. Για τους πιο νέους που θέλουν να ακολουθήσουν τα χνάρια του μπαμπά η απάντηση είναι το XC40. Δείτε γιατί.

Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης και τους 156 ίππους και ανακαλύπτουμε την fun to drive πλευρά της Volvo. Ναι υπάρχει και αυτή.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Επιβλητικός χαρακτήρας με παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες
Βλέπουμε ένα κλασσικό Volvo σε μία μικρότερη κλίμακα, το οποίο πλασάρει έμμεσα, την νεανική του ταυτότητα. Παρατηρώντας το, οι τετραγωνισμένες επιφάνειες και τα φουτουριστικά σώματα εξασφαλίζουν ένα αρκετά δυναμικό μπροστινό μέρος με την κλασική γρίλια να φωνάζει Volvo, λίγο πιο χαμηλόφωνα από τα ομόσταυλα μοντέλα. Από πίσω, τα γνωστά φωτιστικά σώματα τύπου μπούμερανγκ παραμένουν και του ταιριάζουν γάντι όπως και το ιδιαίτερο χρώμα.

Εσωτερικό-χώροι: Πιο high-tech από όσο θα περιμένατε
Στο εσωτερικό του νέου XC40 συναντάμε μία οθόνη 12.3 ιντσών που διαδραματίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων και μία 9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για τον χειρισμό του συστήματος infotainment. Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτό το high-tech  σύνολο είναι στον βασικό εξοπλισμό ακόμη και της φθηνότερης έκδοσης. Κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός, μαλακά πλαστικά καλής ποιότητας και υψηλή ανάλυση στις οθόνες δημιουργούν μία μοναδική premium αύρα.  Στο τομέα των χώρων, επιβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος ταξιδεύουν σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών των 460 λτ. με αυτόματη πόρτα θα σας επιτρέψουν μία μικρή μετακόμιση.

Κινητήρας-επιδόσεις: Ο καλύτερος κινητήρας για τα ελληνικά δεδομένα
Το Volvo της δοκιμής εξοπλίζεται με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 156 ίππων και 265 Nm ροπής. Μία επιλογή που μπορεί να ανταπεξέλθει στην ελληνική πραγματικότητα και να κινήσει με περίσσια άνεση τα σχεδόν 1.600 κιλά του αμαξώματος. Εύκολες προσπεράσεις με ένα δεξί πεντάλ έτοιμο να σε βγάλει ανά πάσα στιγμή ασπροπρόσωπο και να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10.4 δευτ. Η κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρία είναι μόλις 6.2 λτ. /100χλμ. με την πραγματικότητα να κυμαίνεται έως και 3 λτ. παραπάνω.

Οδική συμπεριφορά: Σταθερό αλλά ζωηρό
Διατήρηση πορείας εντός λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση εμποδίων, και δεκάδες άλλα συστήματα  θα σας κάνουν να νιώσετε πιο ασφαλείς από ποτέ. Πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών παρά την σφικτή ανάρτηση, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ηχομόνωση. Πλούσια ροπή, σωστή πληροφόρηση και απόκριση τιμονιού δεν θα φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση οποιαδήποτε στιγμή. Ένας σοβαρός παίκτης που μπορεί να είναι κάπως βαρύς μα έχει δύναμη και με το παραπάνω. 

Συμπέρασμα
Ένας ολοκληρωμένος παίκτης, που κρύβει καλά το μέγεθος του, είναι συνώνυμος της τεχνολογίας και κινείται από έναν εφικτό για τα ελληνικά δεδομένα κινητήρα. Τα 30.712 ευρώ μπορεί αρχικά να φαίνονται πολλά, με τόσα που προσφέρει όμως, είναι;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις