Μια συνεργασία της Autobild με την Dekra - Ένα Fiat για μια ζωή. Κινητήρας και κιβώτιο σε άριστη κατάσταση. Τα επιμέρους τμήματα χωρίς τριγμούς.

Mini SUV με μήκος 4,25 μέτρα με αντίστοιχα μίνι ελαττώματα και ως εκ τούτου βαθμός 2+

Η μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις ανήκει στο κλασσικό 500αράκι. Το 500L είναι απλά μια «φωτοβολίδα», εν αντιθέσει με το 500Χ, το οποίο κατέχει ένα σεβαστό μερίδιο στην πίτα.

¶νετα καθίσματα, εύκολοι στη χρήση διακόπτες και νεανικό ύφος, τα κύρια στοιχεία στο εσωτερικό του ιταλικού μικρού.

Το 500Χ είναι ένα φιλικό στη χρήση όχημα με καλή ποιότητα κύλισης και ένα ροπάτο κινητήρα.

Κομψό, νεανικό και ιδιαίτερο το 500 Χ στην εικονιζόμενη έκδοση «Magnetico Bronze»

Το προσθιοκίνητο 500Χ, αισθάνεται άβολα στις εκτός δρόμου διαδρομές, εν αντιθέσει με τα αστικά κέντρα, όπου και βρίσκεται στο στοιχείο του.

Μοντέρνα σχεδίαση στο πίσω μέρος.

Το κόκκινο Χ τονίζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ιταλικού μικρού σε σχέση με τα άλλα 500αράκια.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 350-1.100 λίτρα.

Η σειρά Popstar συνιστά την προτίμηση των αγοραστών σε ό,τι αφορά στις εξοπλιστικές σειρές. Καθόλου άσχημα δεν τα πάει και η Louge.

Η περιορισμένο ορατότητα και ο μικρός κύκλος στροφής θα ενοχλήσουν στους στενούς δρόμους των αστικών κέντρων.

TEST ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ: 100.000 χλμ. με Fiat 500X

Διαβάστηκε από 2886 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/3/2019

Το 500X εξάλειψε όλες τις προκαταλήψεις του παρελθόντος, καθώς βγήκε «ατσαλάκωτο» από τη δοκιμασία διαρκείας των 100.0000 χλμ., αποδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανθεκτικότητα.

 
   
Μετά το τέλος κάθε δοκιμής διαρκείας αναγκαζόμαστε να κάνουμε ένα αυτοκίνητο φύλλο και φτερό, προκειμένου να καταλήξουμε σε συνεργασία με τους εμπειρογνώμονες συναδέλφους της Dekra στην τελική μας ετυμηγορία. Μια διαδικασία όχι ευχάριστη, καθώς κανείς δεν έλκεται στη θέα άψυχων μηχανικών μερών και εξαρτημάτων τα οποία συνέθεταν πριν από λίγο ένα κομψό αυτοκίνητο, όπως είναι το Fiat 500X εν προκειμένω, πλην όμως απαραίτητης για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Η αλήθεια είναι ότι πριν την αποσυναρμολόγηση είχαμε τις αμφιβολίες μας για το τι θα βρούμε, καθώς για το ιταλικό μικρό υπήρχαν, δικαίως ή αδίκως κάποιες προκαταλήψεις, οι οποίες όχι μόνο δεν επαληθεύτηκαν, αλλά κατερρίφθησαν πανηγυρικά, αν όχι όλες, σχεδόν όλες! Ας προβούμε όμως στις απαραίτητες συστάσεις για το αυτοκίνητο που βάζουμε σήμερα στο μικροσκόπιο.
Ο λόγος για το Fiat 500X, ένα μικρό και κομψό SUV με μήκος 4,25 μέτρα, με ένα πίσω τμήμα τύπου κουπέ, με νεανικό και «παιχνιδιάρικο» ύφος, το οποίο εφοδιάζεται με μηχανικό σύνολο πετρελαίου Multijet 1,6 λίτρων και 120 ίππων. Σε αυτό ο οδηγός κάθεται πιο ψηλά σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα και έχει την εντύπωση ότι οδηγεί ένα πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Όλα αυτά μέχρι να ανακαλύψει ότι η περιμετρική ορατότητα δεν είναι αυτή που θα περίμενε και ότι ο κύκλος στροφής των 11,6 μέτρων θα τον δυσκολέψει κατά τους ελιγμούς στα στενά των πόλεων. Ο χώρος αποσκευών (350 έως 1000 λίτρα) είναι μάλλον μικρός για την κατηγορία, τα πίσω καθίσματα άβολα και στενά. Το εσωτερικό όμως είναι ευφάνταστο, γουστόζικο, νεανικό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν της έκδοσης Lounge με αρκετά extra όπως τα δερμάτινα καθίσματα, το χειμερινό πακέτο, τα βοηθητικά συστήματα οδήγησης, το μεταλλικό χρώμα, τα θερμαινόμενα καθίσματα και πολλά άλλα. Κατά τη «συμβίωση» μας με το 500Χ υπέπεσαν στην αντίληψη μας τα εξής: το Infotainment και το Navi χρήζουν μελέτης πριν τεθούν σε λειτουργία, η οθόνη Tom-Tom είναι δυσανάγνωστη, ενώ το GPS έχανε συχνά- πυκνά το στίγμα του. Η ιταλική εταιρεία έχει διαγνώσει τα παραπάνω και τα έχει προβεί στις σχετικές βελτιώσεις. Το σύστημα Start- Stop απενεργοποιεί τη θέρμανση των καθισμάτων και της πρίζας των 12 Volt. Η Fiat έχει προβεί ήδη στις διορθωτικές επ΄ αυτού κινήσεις από τα μοντέλα της βασικής έκδοσης ήδη. 
Τέτοιου είδους διορθωτικές κινήσεις δεν έχει ανάγκη το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων, το οποίο κινεί σε εξαιρετικούς ρυθμούς το μικρό αυτοκίνητο. Και το σημαντικότερο: με χαμηλή κατανάλωση (6,8 λίτρα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, 4,3 λτ. η εργοστασιακή κατανάλωση). Τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά, εν αντιθέσει με την πολύ σκληρή ανάρτηση, η οποία αφήνει να περάσουν στο εσωτερικό, πολλές από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και κάποιους θορύβους, οι οποίοι θα γίνουν αισθητοί στην καμπίνα των επιβατών. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και πιο συγκεκριμένα μετά από 22.460 χλμ. απενεργοποιήθηκε το ταχύμετρο. Το πρόβλημα αποκαταστήθηκε με το σβήσιμο του κινητήρα και την εκ νέου ενεργοποίηση του. Η ενεργοποίηση κάποιων λυχνιών όπως για την πίεση των ελαστικών, τον έλεγχο του κινητήρα, τους αερόσακους η το χειρόφρενο επί της ουσίας δεν σήμαιναν κάτι, καθώς το 500X ολοκλήρωσε τη δοκιμασία χωρίς την παραμικρή βλάβη και μάλιστα με ένα σετ φρένων καθ όλη τη διάρκεια της. Σημεία φθοράς δεν παρατηρήθηκαν, εκτός από κάποιους τριγμούς από το υποβραχιόνιο, ο συμπλέκτης άντεξε, τα φρένα το ίδιο, άρα όλα καλά. Αυτό το 500Χ αποδείχτηκε πραγματικά ανθεκτικό και αξιόπιστο σε όλους τους τομείς και βαθμολογήθηκε ως εκ τούτου με το βαθμό 2+. 

Αξιολόγηση 
Δεν υπάρχουν αρνητικοί βαθμοί μόνο για ελαττώματα Η ομάδα της δοκιμής διαρκείας αξιολόγησε επίσης την κατάσταση των τμημάτων κατά την αποσυναρμολόγηση, όπως επίσης και τις ιδιότητες κατά τη δοκιμή. H άθροιση των βαθμών μας δίνει βάσει του σχετικού τρόπου υπολογισμού την τελική βαθμολογία, ή οποία είναι: 
Autobild 
Δοκιμή διαρκείας 
100.000 χλμ. 
Βαθμός 2+ 


Συμπέρασμα
Το 500X εξάλειψε όλες τις παλιές προκαταλήψεις. Μηχανικά δεν εμφάνισε κανένα ψεγάδι και μόνο κάποιες βλάβες στα ηλεκτρονικά ίσως δώσουν έρεισμα για σχόλια. Στο τέλος της μέρας όμως αυτό που μένει είναι, ότι πρόκειται για ένα συμπαγές, κομψό, άρτιο και ανθεκτικό αυτοκίνητο. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
   

FIAT 500X - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων