Ακόμα και στην υβριδική έκδοση, το Honda CR-V είναι μια εναλλακτική λύση για όσους αρέσκονται σε χαλαρές βόλτες.

Κουμπιά αντί του μοχλού επιλογής στην κεντρική κονσόλα. Διαφορετικά το εσωτερικό είναι αμετάβλητο.

Στο χώρο του πορτπαγκάζ, το υβριδικό έχει μειωμένο χώρο φόρτωσης κατά 60 λίτρα.

Ακόμα και στην υβριδική έκδοση, το Honda CR-V είναι μια εναλλακτική λύση για όσους αρέσκονται σε χαλαρές βόλτες.

Honda CR-V Hybrid

Διαβάστηκε από 1246 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018

Ηλεκτρικό για αρχάριους - Το Honda CR-V Hybrid αντικαθιστά την έκδοση ντίζελ. Η τιμή ανεβαίνει, η κατανάλωση μειώνεται. Αξίζει;

 
   
Η Honda ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε τόσο δημοφιλής στη Γερμανία, έχοντας μάλιστα μερίδιο αγοράς 0,6% και γι αυτό το λόγο δεν θέλει να παραφορτώσει τους πελάτες της. ΅Έτσι η ηλεκτροδότηση του CR-V γίνεται σταδιακά. Το SUV, είναι τρίτο στην παγκόσμια κατάταξη πίσω από το VW Tiguan και το Toyota RAV4 και στη θέση του ντίζελ, αποκτά μια υβριδική έκδοση, χωρίς υποδοχή φόρτισης και με μικρή μπαταρία 1 kWh. Το υβριδικό σύστημα της Honda δεν είναι καινούριο, αλλά παρουσιάζει ενδιαφέρον. Ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης αλλάζει διαρκώς ανάμεσα σε τρία modes οδήγησης, με τον οδηγό να μην αναλαμβάνει  σχεδόν τίποτα. Στον υβριδικό κινητήρα, ο βενζινοκινητήρας δύο λίτρων φορτίζει την μπαταρία στην πιο αποτελεσματική περιοχή ταχύτητας μέσω μιας γεννήτριας, από την οποία ο ηλεκτρικός κινητήρας αντλεί ενέργεια. Μια αμιγώς ηλεκτρική κίνηση είναι δυνατή για ένα μέγιστο διάστημα δύο χιλιομέτρων. Η άμεση μετάβαση μέσω του βενζινοκινητήρα λαμβάνει χώρα σε ταχύτητες άνω των 80 χλμ / ώρα, αλλά μόνο αν ο οδηγός απλώς στηρίζει το πόδι του πάνω στο γκάζι.  Ένας συμπλέκτης κλειδώματος αντικαθιστά το κιβώτιο ταχυτήτων. Η Honda αναφέρει επίσης το υβριδικό ως «ένα ηλεκτρονικό αυτοκίνητο που λειτουργεί με βενζίνη». Το CR-V παίζει επίσης καλά το ρόλο του ως υβριδικό. Τίποτα δεν ενοχλεί, τίποτα δεν γοητεύει. Σε αντίθεση με τον βενζινοκινητήρα, τα επίπεδα οδήγησης ενεργοποιούνται πατώντας ένα κουμπί.  Δύο άλλα κουμπιά είναι καθαρά για ηλεκτρική οδήγηση ή «Sport».  Ακόμα και τότε, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί. Τα paddles ταχυτήτων στο τιμόνι μειώνουν τους χρόνους αλλαγής. Το υβριδικό είναι κατά μέσο όρο πιο ακριβό και 150 κιλά βαρύτερο από τον κινητήρα βενζίνης turbo των 1.5 λίτρων. Η δοκιμή για πάνω από 150 χιλιόμετρα με τετρακίνηση, είχε σαν αποτέλεσμα να μην είναι εξαιρετικά οικονομικό, με κατανάλωση μόλις κάτω από έξι λίτρα, περίπου δύο λίτρα λιγότερο από τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Η Honda εκτιμά ότι μέχρι το 2025, τα δύο τρίτα των αυτοκινήτων θα πωλούνται τελικά ως ηλεκτροκίνητα.

Συμπέρασμα 
Το CR-V διατηρεί τον ήρεμο χαρακτήρα του ως υβριδικό, αλλά η μετάβαση στην ηλεκτροδότηση γίνεται αρκετά σταδιακά.

 
   

HONDA CR-V - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων