Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Εκτοξεύεται σαν πύραυλος, στρίβει και φρενάρει με απόλυτη ακρίβεια

Εκτοξεύεται σαν πύραυλος, στρίβει και φρενάρει με απόλυτη ακρίβεια

Διαβάστηκε από 26630 αναγνώστες - 23/6/2022

Το i20 N παράγει ένα στρωτό racing ήχο κατά την οδήγηση που μεταβάλλεται ανάλογα με τα οδηγικά προφίλ N-Grin και στο πιο hot απολαμβάνεις το γουργουρητό της εξάτμισης και κάποια σκασίματα. Στο ταξίδι το θετικό είναι πως δεν σου παίρνει τα αυτιά, αλλά μην περιμένετε και την άνεση ενός κανονικού i20.  Όπως είπαμε υπάρχει πλήρης παραμετροποίηση σε πολλές λειτουργίες από την επιλογή Custom για την απόκριση του μοτέρ, την μεταβλητή ενεργή εξαγωγή, την παρεμβατικότητα του ESC, το Rev-Match, την κρεμαγιέρα κ.α. Στο δρόμο, ανάρτηση είναι σφιχτή, ενισχυμένη με πίσω «διπλό» κοίλο ημιάκαμπτο και μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτικές, ταιριάζει απόλυτα στην φιλοσοφία και στις δυνατότητες του i20N. Είναι τόσο, που το αυτοκίνητο σου δίνει την εντύπωση ότι στρίβει πάνω σε ράγες, κυριολεκτικά σαν τρένο, δίχως να «ψαρεύει» μέσα στις στροφές. Το άκαμπτο πλαίσιο του σε συνδυασμό με την σπορ αίσθηση του πίσω άξονα σε βάζουν στις στροφές με περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι περίμενες. Γενικότερα το i20N μοιάζει να αγνοεί την έννοια της υποστροφής και δεν θα σου βγάλει μούτρα, ακόμα και στις πιο σημαντικές φουρκέτες, εφόσον το σεβαστείς και το διαχειριστείς ανάλογα. Στη θέση sport δε, θα γλιστρήσεις λίγο παραπάνω, αλλά αν θες παιχνίδια, θα πρέπει να τα απενεργοποιήσεις όλα. Όλα αυτά βέβαια με προσοχή και ωριμότητα.

Κοινοποίησέ το »

Μία τέτοια κορεάτικη βόμβα δύναμης, με διάφορες ενισχύσεις στο σασί, φυσικά και έχει ως σύμμαχο ένα εξαιρετικό κιβώτιο, τόσο σε κλιμάκωση όσο και στην σβελτάδα του επιλογέα. Πολύ σωστό σε timing το rev-match, αν και υπάρχει και το launch-control για άψογες εκκινήσειςΌσο για τα φρένα του, δεν θα σε προδώσουν ποτέ. Η σιγουριά του πατήματος δεν χάνεται ενώ τα φρένα έχουν δύναμη αλλά και διάρκεια ακόμα και μετά από αρκετή ώρα σκληρής χρήσης.

Πιστόλι το Hyundai i20N

 
Συνοψίζοντας, θα λέγαμε πώς το μικρό «πιστόλι» της Hyundai ήρθε για να προκαλέσει ταραχή σε όλους τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που προσαρμόζεται και στις καθημερινές σου μετακινήσεις, αφού έχει 5 διαφορετικές επιλογές οδήγησης. Το Hyundai i20N εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι εκρηκτικό, απολαυστικό, στρίβει, φρενάρει, προσφέροντας σου αδρεναλίνη και πολλά χαμόγελα. Και μην ξεχνιόμαστε, ότι οι Κορεάτες σου παρέχουν εγγύηση 5 χρόνων, άπειρων χιλιομέτρων ακόμα και στη πίστα. Είπαμε ότι στρίβει σαν τρένο;
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Hyundai i20 N Performance Pack
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκ. βενζίνης + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 204/5.500-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 275/1.750-4.500 (304/2.000-4.000 με overboost)
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,5
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 4,9/6,4
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 6,5/8,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.265
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 7
Μέση Δοκιμής 10,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 158
Ρεζερβουάρ (λτ.) 40
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 352
Τιμή από (ευρώ) 27.990