Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Απουσία τριγμών και κραδασμών, σαφή σημεία αναγνώρισης της GLE. Η τιμή cW των 0,29 είναι η καλύτερη στην κατηγορία.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέα Mercedes GLE

12/5/2019

Κάνει πραγματικά τα πάντα! Με τεχνολογικά πυροτεχνήματα, η Mercedes GLE περνάει στην τέταρτη γενιά της. Πέρα από την υπέρβαση των συστημάτων, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο οδηγικά. Δείτε το.

Τι μας άρεσε και τι όχι:
Η άνεση του είναι εξαιρετική, τεχνικά αναλαμβάνει τον ηγετικό ρόλο στην ομάδα. Επειδή έχει γίνει τόσο ήσυχη, δυστυχώς ακούγονται περισσότερο οι μικρότεροι κινητήρες πετρελαίου. 

Η GLE βασίζεται στη νέα S-Class, την καλύτερη που διαθέτει σήμερα η Mercedes. Αν θέλαμε να εξηγήσουμε όλες τις τεχνικές βελτιώσεις της τέταρτης γενιάς, θα έπρεπε να γράφουμε για μέρες. Η νέα GLE διαθέτει τρεις φορές περισσότερα ηλεκτρονικά εξαρτήματα από τον προκάτοχό του, σε σημείο ακόμα και τα καλώδια να ζυγίζουν  60 κιλά. Προσθέστε σε αυτό και τους αμέτρητους ελεγκτές και βοηθούς των συστημάτων. «Η δικτύωση αυτών των συστημάτων σήμερα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση μας», λέει ο επικεφαλής της ανάπτυξης των SUV Andreas Zygan. Ας ξεκινήσουμε το αμερικανικό σύντομο ταξίδι μας από έξω προς τα μέσα. Εξωτερικά λοιπόν, έχει μεγαλώσει. Στο μήκος κατά δέκα εκατοστά,(λίγο κάτω από πέντε μέτρα) και στο μεταξόνιο κατά  οκτώ εκατοστά, φτάνοντας σχεδόν τα τρία μέτρα. Αυτό δημιουργεί περισσότερο χώρο στα προαιρετικά πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα της δεύτερης σειράς. Ο χώρος για τα πόδια είναι τόσο μεγάλος όσο η χώρα όπου κατασκευάστηκε η GLE και παραδοσιακά αριθμεί τους περισσότερους πελάτες της. Δεδομένου ότι εδώ είναι απολύτως φυσιολογικό να πάρεις και τα παιδιά των γειτόνων για να τα μεταφέρεις στο σχολείο, η νέα GLE είναι τώρα διαθέσιμη και ως επταθέσια (με εξτρά χρέωση) για πρώτη φορά.




Μπροστά από τον οδηγό ξεπροβάλει  η μεγαλύτερη heads-up display έως τώρα, από καταβολής παρμπρίζ. Η θέση εντολής MBUX  ανεβαίνει σαν κινούμενη Monument Valley από το πιλοτήριο. Στη συνέχεια, όταν ο ψηφιακός «Ενεργειακός Βοηθός» μετρά επίσης το επίπεδο στρες χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο αλγόριθμο, σας  αγκαλιάζει από το κεφάλι μέχρι  τα δάχτυλα με απαλή ζεστασιά, αρωματισμένος και, ιονισμένος, και χαλαρώνει την πλάτη σας με ζεστό μασάζ πέτρας, τότε είστε βέβαιοι ότι πρόκειται για κάτι περισσότερο από ένα αυτοκίνητο. Και φυσικά, αυτό το τεχνολογικό θαύμα μπορεί επίσης να οδηγηθεί και μάλιστα πολύ καλά. Είναι τόσο ήσυχο που η Mercedes φέρεται ότι έπρεπε να ξαναρυθμίσει όλα τα κουμπιά, τους μοχλούς και τους λεβιέδες, γιατί διαφορετικά θα ακούγονταν.




Μέσα σε αυτή την όαση σιωπής, το μόνο που ακούγεται  είναι ο 300d των 245 ίππων. Παρόλο που η Daimler προσπαθεί τεχνηέντως να δώσει στον τετρακύλινδο ένα πιο σπορ προφίλ μέσω της εξάτμισης, το πετυχαίνει οριακά, καθώς ο μικρότερος ντίζελ που συνοδεύει την GLE, αποδεικνύεται πολύ αδύναμος και πολύ τραχύς. Ακόμη και ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας στην GLE 450 των 367 ίππων, δεν διαθέτει την ιδανική ρύθμιση στην ένταση του ήχου. Έχει αρκετή δύναμη, αλλά είναι επίσης ασυνήθιστα ισχυρός σε φωνή. Πολύ καλύτεροι είναι οι ήχοι του εξακύλινδρου πετρελαίου στην GLE 400 d των 330 ίππων, την οποία μπορέσαμε ήδη να οδηγήσουμε και η οποία θα εμφανιστεί αργότερα το 2019. Μαζί με το εννιάρι αυτόματο κιβώτιο,  σχηματίζει μια ομάδα που είναι αντάξια του αστεριού. Και αυτό επειδή όλοι οι νέοι κινητήρες πετρελαίου,  υπάρχει και μία GLE 350 d με 272 ίππους, είναι σήμερα οι πιο καθαροί στον κόσμο. Χάρη σε ένα δεύτερο, παθητικό κιτ SCR, συμμορφώνονται ήδη με το πρότυπο εκπομπών Euro 6d, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2020. Όταν βυθιστούμε στο κάτω μέρος της GLE, μπαίνουμε στην αίθουσα παιχνιδιού των σούπερ εγκεφάλων. Το πλαίσιο ισορροπεί ανάμεσα στην έξυπνη μηχανική και την υπερβολή των συστημάτων.
 
Για παράδειγμα, το νέο E-Active Body Control. Υποστηριζόμενη από το ηλεκτρικό σύστημα 48 V, αυτή η ανάρτηση, η οποία βασίζεται στο γνωστό Airmatic, προσαρμόζεται πλήρως αυτόματα στις καταστάσεις οδήγησης. Οι «έξυπνες» αντλίες σε κάθε τροχό παρέχουν στις  αναρτήσεις λάδι σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, ανυψώνοντας ή χαμηλώνοντας το αμάξωμα. Εάν η μπροστινή κάμερα βλέπει μια λακκούβα να έρχεται, στέλνει αυτές τις πληροφορίες στις υδροπνευματικές αναρτήσεις  που στη συνέχεια σιδερώνουν τον δρόμο σαν το έδαφος να είναι ένα χνουδωτό χαλί. Το αποτέλεσμα είναι μια άνεση που δεν έχουμε βιώσει ποτέ σε ένα SUV. Παρ ΅όλα αυτά, ο οδηγός διατηρεί πάντα την αίσθηση του δρόμου και νιώθει ότι έχει πολύ πιο ελαφρύ αυτοκίνητο από κάτω του. Η τετρακίνηση είναι σκέτη απόλαυση.




Στη διαδικασία του 0-100 χιλιόμετρα, οι πλήρως μεταβλητοί άξονες διανέμουν τη ροπή και σας απαλάσσουν από περιττές διαδικασίες. Και στη συνέχεια, χωρίς πλάκα, μπορείτε ακόμα και να σερφάρετε. Στη λειτουργία Curve, η GLE ρυθμίζει τις  αναρτήσεις  μέχρι και τρεις μοίρες  γωνία, έναντι της φυγόκεντρης δύναμης στις στροφές. Αυτό ξυπνάει την επιθυμία των Αμερικανών, των Κινέζων και των Σαουδάραβων, οι οποίοι λατρεύουν ένα τέτοιο παιχνίδι από τους Γερμανούς εφευρέτες.





Συμπέρασμα 
21 χρόνια μετά την M-Class, όλα όσα έχει να προσφέρει η Mercedes, βρίσκονται στην GLE. Ένα κάστρο άνεσης  που κινείται πιο ανάλαφρα από το αναμενόμενο και είναι γεμάτο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.   

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις