Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες το ιαπωνικό μικρομεσαίο στην αρχή θα εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα: ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου 122 και 116 ίππων αντίστοιχα, ενώ σε αυτούς θα προστεθεί από το καλοκαίρι και μετά και το πολυαναμενόμενο Skyactiv-X, ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 181 ίππων, το οποίο θα είναι το πρώτο μηχανικό σύνολο που θα λειτουργεί ως diesel εξασφαλίζοντας αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση. Το μοντέλο της δοκιμής μας έφερε τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης Skyactive- G των 122 ίππων, ένα ήπια υβριδικό μοτέρ με ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία και μια κατανάλωση της τάξης των 5,1 λίτρων. Οι «τσιγκούνηδες» μπορούν να επιλέξουν τον δεύτερο διαθέσιμο κινητήρα, δηλαδή τον diesel Skyactiv-D των 1,8 λίτρων, ο οποίος σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία καταναλώνει μόλις 4,2 λίτρα. Και οι δύο πληρούν την νόρμα Euro6d-Temp. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό το νέο Mazda 3 θα διατίθεται με ραντάρ απόστασης με λειτουργία για προειδοποίηση μποτιλιαρίσματος, ζάντες αλουμινίου, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, αερόσακους γονάτων, Apple Car-Play, φωτιστικά σώματα Led και Navi.
Copyright © 2024 - autoagora.gr