Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Γνώριμη σχεδίαση, νέα γενιά

Το XV είναι τετρακίνητο και με 220 χλστ απόσταση από το έδαφος

Το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος ανήκει στον βασικό εξοπλισμό(στη Γερμανία)

Το μεγαλύτερο μεταξόνιο έδωσε άπλετο χώρο για τα γόνατα των επιβατών

Νέο XV 4κίνητο και Subaru!

2/11/2017

Με την πρώτη ματιά μοιάζει το νέο Subaru XV με το παλιό, κάτω όμως από την όμορφη σχεδίαση έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα.

Δεν είναι πολύ σπάνιο η νέα γενιά ενός μοντέλου να είναι σχεδόν ίδια σχεδιαστικά με αυτή που αντικαθιστά. Το συγκεκριμένο ιαπωνικό μοντέλο, όπως και ο προκάτοχος του, έχει σχεδίαση συμβατικού station wagon αλλά φοράει μαύρες ποδιές και προστατευτικά, έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με ένα απλό station και γενικά σου αφήνει μια αίσθηση που μυρίζει..χώμα. Αυτό όπως δείχνουν οι πωλήσεις αρέσει μιας και το XV πουλάει στην Ευρώπη καλύτερα και από το Forester.


Παρά την εξωτερική ομοιότητα το νέο ιαπωνικό μοντέλο δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχο του. Είναι το πρώτο μοντέλο που χτίζεται στην νέα πλατφόρμα της Subaru που ονομάζεται (Παγκόσμια πλατφόρμα) και θα αποτελέσει την βάση για πολλά νέα μοντέλα όπως και του Imbreza. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 30 χλστ και αυτό φαίνεται στους εσωτερικούς χώρους. Ειδικά οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν  περισσότερο αέρα για τα γόνατα και μια καλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας.


Το κυριότερο πλεονέκτημα της νέας βάσης είναι η μεγαλύτερη αντοχή σε περίπτωση σύγκρουσης. Έχει ενισχυθεί στα κατάλληλα σημεία και σύμφωνα με τα ιαπωνικά πρότυπα ασφαλείας το νέο XV σημείωσε σε δοκιμή πρόσκρουσης  την υψηλότερη ως σήμερα βαθμολογία.


Από την άλλη έκανε το νέο μοντέλο πιο ήρεμο και άνετο ειδικά σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η νέα ανάρτηση το κάνει πιο ευκίνητο και εμφανίζεται πιο δύσκολα το φαινόμενο της υποστροφής. Βελτίωση υπάρχει, στο τιμόνι που έχει καλύτερη αίσθηση και μεγαλύτερη αμεσότητα όπως επίσης και τα φρένα που είναι πιο αποτελεσματικά. To  XV μπορεί να οδηγηθεί ευκολότερα και σίγουρα πιο γρήγορα σε σχέση με το παλιό.


Ο κινητήρας από την άλλη περιόρισε τον ενθουσιασμός μας. Ο δίλιτρος κινητήρας απέκτησε σύστημα άμεσου ψεκασμού και έτσι αυξήθηκε η ροπή και η ιπποδύναμη αλλά η απόκριση του γκαζιού παρέμεινε κάπως νωχελική, τουλάχιστον στο πρόπαραγωγής μοντέλο, όπως και οι αλλαγές ταχυτήτων. Μοναδική εναλλακτική ο κινητήρας βενζίνης 1,6 λτ απόδοσης 114 ίππων.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Subaru XV
Κινητήρας Τετρακίλυνδρος, Boxer
Μέγεθος 1995 κεκ
Ιπποδύναμη 156 Ps
Ροπή 196 Nm
Τελική ταχύτητα 190χλμ/ ώρα
0-100 10,5 δλ
Μετάδοση Τετρακίνητο, αυτόματο
Δοχείου καυσίσμου 63 λτ
Διαστάσεις 4456/1800/1615
Χώρος αποσκευών 385-1290 λτ
Βάρος άδειο 1420 κιλα
Μέση κατανάλωση 6,4 λτ/ 100
Ρύποι 146 γρ
Τιμή(Γερμανία) 25,000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις