Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ήπια υβριδικό με 140 άλογα και υψηλή ποιότητα κύλισης
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ήπια υβριδικό με 140 άλογα και υψηλή ποιότητα κύλισης

Διαβάστηκε από 23791 αναγνώστες - 4/8/2022

Κάτω από το καπό του Nissan συναντάμε ένα ήπια υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από έναν 1.300 turbo κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 12V. Η συνολική του απόδοση είναι 140 ίπποι με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 240Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 στροφές και συνεργάζεται με ένα 6αρι μηχανικό σασμάν. Ανάλογα το driving mode που επιλέγει ο οδηγός, ο κινητήρας έχει διαφορετική προσέγγιση, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση.  Στo sport mode, το γκάζι «ζωντανεύει» με το 0-100 να έρχεται σε 10,9  δευτερόλεπτα, τις ρεπρίζ να είναι αρκετά ικανοποιητικές και τη μέση κατανάλωση να φτάνει στα 7,5 λτ/ 100 χλμ. Στην αντίπερα όχθη, στο eco mode, η απόκριση γίνεται πιο «φειδωλή» με θετικό αντίκτυπο στη κατανάλωση, όπου μπορεί να πέσει μέχρι και τα 6,5 λτ/100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »

 
Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης και εφοδιασμένο με συστήματα ασφαλείας
Στο δρόμο το νέο Nissan Qashqai συνεχίζει να το διακατέχει το υψηλό επίπεδο ποιότητας κύλισης και άνεσης, όπως και στις προηγούμενες γενιές, με το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα να είναι ελάχιστος, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Το μοντέλο της Nissan έχει χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα CMF-C, η όποια σε συνδυασμό με τη άψογη λειτουργία της ανάρτησης, διαχειρίζεται καλύτερα το αμάξωμα. Τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω λειτουργούν άψογα και απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς όμως να επιτρέπουν έντονες κλίσεις στις στροφές, ακόμα και όταν ο οδηγός έχει επιλέξει το σπορ οδηγικό προφίλ.  Το σύστημα διεύθυνσης είναι υποδειγματικό, περνώντας γρήγορα και με σαφήνεια στο τιμόνι όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Εκτός ασφάλτου, τα 180 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος θα κινήσουν με ασφάλεια το αυτοκίνητο σε κακοτράχαλα σημεία, ενώ για πιο απαιτητικούς υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση. Το Qashqai, ακόμα και από τη βασική του έκδοση, διαθέτει μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, όπως ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ., προειδοποίηση κάθετης κίνησης αντικειμένου ή οχήματος κατά την οπισθοπορεία, intelligent emergency braking με αναγνώριση πεζών και μοτοσικλετιστών, προειδοποίηση τυφλού σημείου με λειτουργία παρέμβασης και άλλα πολλά.
 
Η τιμή έναρξη του νέου Nissan Qashqai είναι 30.690 ευρώ, στην έκδοση Elite με τον ήπια υβριδικό κινητήρα της δοκιμής μας, που όπως προείπαμε είναι πλούσιο σε εξοπλισμό και συστήματα ασφαλείας.
 
Συμπέρασμα
Το νέο Nissan Qashqai αναβαθμίστηκε συνολικά και μπορεί να συνεχίσει να κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας. Γεμάτο με συστήματα ασφαλείας, προσεγμένες λεπτομέρειες, ευρύχωρο, εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με ήπιο υβριδικό σύνολο που προσφέρει καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη κατανάλωση, το ιαπωνικό SUV δείχνει ξεκάθαρα τα δόντια του και προκαλεί όλους τους σφετεριστές του.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Nissan Qashqai Hybrid 140PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Βενζίνη, ήπια υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 140/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 240/1.650-4.000
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,4
Μέση Δοκιμής 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 146
Ρεζερβουάρ (λτ.) 55
Τιμή (ευρώ) 30.690