Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Ιππασία με 340 άλογα

    Διαβάστηκε από 10515 αναγνώστες - 8/6/2019

    Οι αναλογίες είναι αρμονικές, η κατανομή βάρους ιδανική, καθότι 50:50, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι πλέον ικανοποιητικός, καθώς ανέρχεται σε 281 λίτρα, τιμή κατά τι μεγαλύτερη από αυτές των Porsche Boxter και Audi TT 280 (275 και 280 λίτρα αντίστοιχα). Αισθητή βελτίωση, δίχως άλλο.. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις η Ζ4 είναι κατά 8 εκατοστά μεγαλύτερη και κατά 7 εκατοστά πιο πλατιά από το προηγούμενο μοντέλο. Η μεταλλική οροφή, η οποία είχε δεχθεί αρκετή αρνητική κριτική ανήκει επίσης στο παρελθόν, έχοντας παραχωρήσει τη θέση της σε μια υφασμάτινη, η οποία είναι κατά 40 κιλά ελαφρύτερη από τη μεταλλική.



    Εσωτερικό
    Το εσωτερικό της νέας Z4 είναι στην κυριολεξία αγνώριστο, με πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής και εργονομία. Τα φθηνά πλαστικά του παρελθόντος έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε νέα πιο ποιοτικά και πιο ανθεκτικά υλικά, ενώ το μπουτόν εκκίνησης μετατίθεται για πρώτη φορά στην κεντρική κονσόλα, Τα δερμάτινα καθίσματα (βασικός εξοπλισμός) είναι τοποθετημένα χαμηλά και προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, αλλά και άνεση στους δύο επιβάτες. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας τέλος, οι δύο μεγάλες και στο σωστό ύψος τοποθετημένες οθόνες αφής 10,25 ιντσών παρέχουν στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. 



    Κινητήρας
    Κάτω από το καπό του κορυφαίου μοντέλου της Z4, δηλ. του M40i φιλοξενείται ο κινητήρας με τον εσωτερικό κωδικό Β58. Ο λόγος για ένα 3λιτρο εξακύλινδρο τούρμπο μηχανικό σύνολο, απόδοσης 340 ίππων, το οποίο σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων από την ZF, το χαμηλό αμάξωμα και την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 προσδίδει στην Z4 εκρηκτικές επιδόσεις, «γαρνιρισμένες» με αυτή την απαράμιλλη αίσθηση ελευθερίας (με την οροφή ανοιχτή εννοείται) που μόνο ένα καθαρόαιμο roadster μπορεί να προσφέρει στον τυχερό κάτοχο του.



    Στην ένδειξη Sport και με τον έλεγχο πρόσφυσης απενεργοποιημένο, η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο συναρπαστική. Τα 4,5 δευτερόλεπτα για το 0-100, όπως αυτά ορίζονται από τον κατασκευαστή ισχύουν και στην πράξη, το ίδιο και τα 16,5 δευτερόλεπτα για το 0-200, πάντα με τη συνοδεία μιας ηχητικής πανδαισίας και τον αέρα να σφυρίζει στα αυτιά μας και να μας ανακατεύει τα μαλλιά. Στις στροφές το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κατανέμει ιδανικά την ισχύ στους τροχούς,επιτρέποντας τα όποια- απόλυτα ελεγχόμενα  παιχνιδίσματα με την ουρά, ενώ στις ευθείες η Z4 είναι χάρη στο προσαρμοζόμενο αμάξωμα απόλυτα ευθύβολη και σταθερή, ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες.



    Το σύστημα πέδησης είναι άκρως αποδοτικό και η μοναδική και μικρή κριτική αφορά στην ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Μικρό διάστημα εξοικείωσης απαιτείται και για το στροφόμετρο με την ανάποδη φορά, όπως και στο Peugeot. H νέα Z4 θα δαιτίθεται στις εκδόσεις sDrive 20i, sDrive 30i και M40i (η έκδοση της δοκιμής μας) με 198, 258 και 340 ίππους αντίστοιχα. 

    Συμπέρασμα
    H νέα BMW Z4 μας άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις. Οι άνθρωποι της βαυαρικής εταιρείας πήραν το παλιό Roadster και μετέτρεψαν αυτό σε ένα ποιοτικό σπορ αυτοκίνητο με πολλές αρετές, το οποίο μπορεί να κοιτάξει στα μάτια ακόμη και μια Porsche 718. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ