Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Kia Proceed 1.6 T-GDI GT

Διαβάστηκε από 5738 αναγνώστες - 5/4/2019

Παρατηρήστε προσεκτικά το compact πολυτελές αυτοκίνητο που ανήκει σε μια ειδική κατηγορία. Το Kia ProCeed 1.6 T-GDI GT προσελκύει με 204 ίππους και σέξι Shooting Brake φόρεμα.

Ονομάζεται ProCeed και προκαλεί αντιδράσεις. Όχι οπτικά, δεδομένου ότι το κορεατικό station wagon, με το κομψό Coupé look, δένει τα πάντα ομοιόμορφα. Σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει κάτι άλλο, εκτός από την CLA Shooting Brake της Mercedes, με τη δεύτερη έκδοση του μοντέλου να παρουσιάζεται το Σεπτέμβριο και το Porsche Panamera Sport Turismo, το οποίο έχει τραβήξει για δύο χρόνια την προσοχή. Και τα δύο κοστίζουν πολύ πιο ακριβά από το  Kia, το οποίο ξεκινάει από 27.690 ευρώ τιμή Γερμανίας (28.700 ευρώ η αντίστοιχη τιμή στην ελληνική αγορά) με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων T-GDI των 140 ίππων.


 
Σχεδίαση: Ομορφιά που δεν προέρχεται από το εσωτερικό
Το Proceed GT σε σχέση με το Ceed SW, είναι 38 χιλιοστά πιο χαμηλό. Δεν ακούγονται πολλά, αλλά στην πράξη είναι αρκετά. Τα σχεδόν τέσσερα εκατοστά πετυχαίνουν ένα προκλητικά κομψό προφίλ, αλλά μειώνουν τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η γυάλινη οροφή, κοστίζει 990 ευρώ επιπλέον, δίνει άλλον αέρα στο εσωτερικό του Proceed GT, προσφέροντας θέα και φωτεινότητα. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι το ProCeed έχει συγκεκριμένο ταλέντο μεταφοράς, αφού το πορτμπαγκάζ αποθηκεύει τουλάχιστον 594 λίτρα αποσκευών. Το ProCeed έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό: προβολείς LED, προειδοποίηση  κάθετης κυκλοφορίας, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι, κάμερα αναστροφής, θερμαινόμενα καθίσματα και, και, και...



Εδώ μπαίνει το αυτοκίνητο δοκιμής στο παιχνίδι. Επειδή ο κορυφαίος κινητήρας που οδηγούμε αναφέρεται ως GT, η λίστα με τα στάνταρ καλούδια μπορεί να συνεχιστεί απρόσκοπτα. Τόσο μέσα όσο και έξω, οι κόκκινες λεπτομέρειες σε συνδυασμό με τα μαύρα γυαλιστερά εφέ, δεν τίθενται υπό αμφισβήτηση. Υπάρχουν επίσης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών, θερμαινόμενο παρμπρίζ , ασύρματη φόρτιση για κινητά τηλέφωνα και ένα κλαπέτο εξάτμισης. Τα σπορ καθίσματα είναι πάντα μέρος του GT. Η δερμάτινη σουέτ ταπετσαρία, θα σε κρατήσει χαλαρό ακόμα και σε μεγαλύτερες αποστάσεις και μόνο στο τελευταίο αυλάκι, λείπει η πλευρική στήριξη.


 
Κινητήρας: Λειτουργεί ενεργητικά, πρόθυμα και αναζωογονητικά
Και τώρα ας περάσουμε στις πολλές ευχάριστες σελίδες του ProCeed. Ας ξεκινήσουμε με τον turbo 1.6-λίτρων. Ο κινητήρας στέλνει 204 ενθουσιώδης ίππους στους εμπρός τροχούς και μετατρέπει το ProCeed σε ένα πολύ γρήγορο compact station wagon. Μέχρι περίπου τις 1800 στροφές, το Kia παίρνει μια σύντομη αναπνοή, στη συνέχεια, απομακρύνεται χαρούμενο μακριά. Σε κάνει να αισθάνεσαι καλά και επιταχύνει αρκετά εντυπωσιακά. Το ProCeed σπάει το φράγμα των 100 μέσα σε 7,3 δευτερόλεπτα, φτάνει γρήγορα την τελική των 230 χλμ./ώρα, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ χαρίζουν ασφαλή προσπεράσματα.



Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων είναι ακριβές στη λειτουργία του και ήδη από τις 1500 στροφές, διαχειρίζεται χωρίς πρόβλημα, τα 265Νm ροπής. Ο κανόνας είναι: κρατήστε τα δάχτυλά σας μακριά από το αθλητικό κλειδί! Επεμβαίνει στο κλαπέτο της εξάτμισης και μεταμορφώνει τον ήχο σε δυνατές σπορ ιαχές. Οι πεινασμένοι για στροφές οδηγοί, έχουν θέση και στο ProCeed. Φυσικά, η Kia δεν μπορεί να σβήσει την υποστροφή, αλλά το Κορεάτικο μοντέλο είναι πρόθυμο και μακροπρόθεσμα σταθερό στην στροφή, με πολύ δυνατά φρένα που χρειάζονται μόλις 33,7 μέτρα από τα 100, έως την πλήρη ακινητοποίηση. Η σφιχτή ανάρτηση διατηρεί το φορτίο και σε ένα μεγάλο βαθμό είναι ήρεμη, εκτός από μερικές φορές που αναπηδάει σε μεγάλες λακκούβες.


 
Τo κόστος είναι ακριβό αλλά ιδιαίτερο
Το ProCeed 1.6 T-GDI GT ξεκινά στα 27.690 ευρώ στη Γερμανία. Μπορεί φαίνεται ακριβό, αλλά έχει πολλά να προσφέρει. Ένα εξαιρετικό σχήμα αμαξώματος, πολυτελή χαρακτηριστικά και 204 ίππους, με λογική κατανάλωση στα 8,1 λίτρα. Και φυσικά υπάρχουν επτά χρόνια εγγύησης. Τελικά, ίσως έχει περισσότερα υπέρ από κατά.


 
Συμπέρασμα: Η λογική επιλογή ονομάζεται Ceed SW, αλλά είναι ταυτόχρονα βαρετό. Όχι μόνο οπτικά, αλλά και από πλευράς κινητήρα, αφού δεν υπάρχουν ακόμα οι 204 ίπποι στο SW. Το ProCeed απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν και ζωντανεύει τις μετακινήσεις!


Τεχνικά
Κινητήρας: 4κύλινδρος, Turbo    
Χωρητικότητα: 1591 κ.εκ
Ιπποδύναμη: 204 ίπποι / 6000 σ.α.λ
Ροπή: 265 NM / 1500 σ.α.λ.
Τελική: 230 χλμ./ώρα
0-100: 7,3 δευτερόλεπτα
Κιβώτιο - Μετάδοση: 6τάχυτο χειροκίνητο – μπροστινή κίνηση
Βάρος: 1429 κιλά
Εκπομπές CO2: 169 g/km
Κατανάλωση: 8,1 λ / 100 χλμ.
Χώρος αποσκευών: 594-1545 λίτρα

 

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις