Το νέο Jimny είναι λίγο κοντύτερο, αλλά πλατύτερο από τον προκάτοχό του. Εδώ το οδηγούμε μπροστά από το πλοίο «PoseidonLeader», το οποίο χωρά περίπου 6.600 αυτοκίνητα.

Μετά από 5 εβδομάδες στην θάλασσα, το Suzuki έφτασε στο λιμάνι. Κατέβηκε, το οδηγήσαμε και το δρομολόγιο συνεχίζεται με φορτηγό.

5 σχέσεις, σκληρά πλαστικά, όλα όπως άλλοτε, εκτός από ένα: Υπάρχει έλεγχος με φωνητικές εντολές!

Κανένα κάλυμμα, μόνο ένα μπεκ ψεκασμού στις εισαγωγές. Μπορεί να πιάσει τις προδιαγραφές Euro 6d-Temp χωρίς φίλτρο σωματιδίων.

Σας πέφτει ακριβό το G-Class; Από το φθινόπωρο, το Jimny έρχεται στις αντιπροσωπείες.

Ναι, λειτουργεί αν έχετε γόνατα που μπαίνουν προς τα μέσα. Οι ζώνες ασφαλείας δεν ρυθμίζονται στο ύψος.

Τα πίσω καθίσματα έχουν σκληρά καλύμματα στο πίσω μέρος τους. Καλό για εξερευνητές ή για ψώνια.

Η τετρακίνηση μπορεί να επιλεγεί ακόμη και εν κινήσει. Η τελική ταχύτητα του Jimny είναι μόλις 145 χλμ/ώρα.

Παλιού στυλ είναι και η εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα. Έχει διάμετρο 15 ίντσες.

Οδηγούμε: Το πρώτο Suzuki Jimny που βγήκε από το πλοίο

Διαβάστηκε από 7354 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2018

Πήραμε το πρώτο Suzuki Jimny που βγήκε από το πλοίο, το οποίο δε δυσκολεύτηκε να βρει τον δρόμο του στις μοντέρνες γειτονιές.

 
   
Από το πλοίο στη ζωή - H επιστροφή των αιχμών! - Πήραμε το πρώτο Suzuki Jimny που βγήκε από το πλοίο, το οποίο δε δυσκολεύτηκε να βρει τον δρόμο του στις μοντέρνες γειτονιές.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Το Jimny δεν ενδιαφέρεται για την μόδα και συνεπώς, έχει τον δικό του τύπο. Αλλά αυτός ο νέος κινητήρας είναι ήδη κάπως ξεπερασμένος και αρκετά διψασμένος. 

Στον λιμενικό σταθμό της Βρέμης, υπάρχει χώρος για 96.000 αυτοκίνητα. Και αν είναι όλα τόσο μικρά όσο το νέο Suzuki Jimny, για ακόμη περισσότερα. Επί 5 εβδομάδες το Ιαπωνικό μοντέλο βρισκόταν στη θάλασσα. Κατεβαίνει από το καράβι περνώντας δίπλα από μερικές G-Class που περιμένουν να παραδοθούν. Μοιάζει σαν οικογενειακή συγκέντρωση. Η Suzuki έφτιαξε την τέλεια «Mini-G», όπως έγραψε και ένας αναγνώστης μας. Και πράγματι, το Jimny μοιάζει με την G, τουλάχιστον οπτικά. 

Από που έρχεται αυτή η συμπάθεια; Όταν τα μοντέρνα, στρογγυλεμένα SUV ξεπερνούν τον εαυτό τους με αυθαιρεσία, οι «σκληροπυρηνικοί» της αυτοκίνησης πέφτουν ευχάριστα έξω από τα συνηθισμένα. Πράγματι, θέλει θάρρος στην εποχή της αεροδυναμικής ομαλότητας, να φτιάξεις μια πρόσοψη τόσο κατακόρυφη όσο αυτή του νέου Jimny. To παρμπρίζ είναι τόσο κατακόρυφο και το καπό τόσο γωνιώδες.  Έχει ακόμη και πρακτικές ράγες οροφής. Αν είχε και τα στρογγυλά φλας πάνω στα φτερά, θα ήταν μια ολοκληρωμένη BabyBenz! 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
   

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων